Kleine ergernissen [3]
Re: Kleine ergernissen [3]
Mensen die een 'van harte beterschap'-kaart sturen naar iemand die op de gesloten afdeling van een verpleeghuis ligt. Met daarop ook nog de opgewekte mededeling dat een vitamientje vast wel helpt.

Nou ja, heb je toch weer een stukje Veluwse folklore meegemaaktNowhere schreef:De boekenmarkt van Elspeet![]()
a. de kramen waren al voorgeselecteerd op een bepaalde stroming binnen het Bevindelijk-Gereformeerde landschap. Daar hou ik totaal niet van, kan zelf wel bepalen wat ik wel of niet wil lezen. Krijg er altijd de kriebels van.
b. maar de grootste ergernis was toch wel dat de ene na de andere predikant over de tong ging. De één had geen inhoud, de ander had een te dikke auto, de volgende was wel goedgekeurd ondanks dat hij GerGem was (eigenlijk te licht), enz. enz.
Op een gegeven moment me maar omgedraaid en weggelopen. Dan spek ik liever mijn eigen favoriete boekhandels elders in den lande

~~Soli Deo Gloria~~
Wij zijn er zaterdag ook geweest. Wat een prutmarkt, zeg. Er is totaal niets te koop en er werd dan ook nauwelijks gehandeld.Nowhere schreef:De boekenmarkt van Elspeet![]()
a. de kramen waren al voorgeselecteerd op een bepaalde stroming binnen het Bevindelijk-Gereformeerde landschap. Daar hou ik totaal niet van, kan zelf wel bepalen wat ik wel of niet wil lezen. Krijg er altijd de kriebels van.
b. maar de grootste ergernis was toch wel dat de ene na de andere predikant over de tong ging. De één had geen inhoud, de ander had een te dikke auto, de volgende was wel goedgekeurd ondanks dat hij GerGem was (eigenlijk te licht), enz. enz.
Op een gegeven moment me maar omgedraaid en weggelopen. Dan spek ik liever mijn eigen favoriete boekhandels elders in den lande
Kennelijk zijn ze drukker met andere dingen....refo schreef:Wij zijn er zaterdag ook geweest. Wat een prutmarkt, zeg. Er is totaal niets te koop en er werd dan ook nauwelijks gehandeld.Nowhere schreef:De boekenmarkt van Elspeet![]()
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Kennelijk zijn ze drukker met andere dingen....refo schreef:Wij zijn er zaterdag ook geweest. Wat een prutmarkt, zeg. Er is totaal niets te koop en er werd dan ook nauwelijks gehandeld.Nowhere schreef:De boekenmarkt van Elspeet![]()

Dat de buren weer thuis zijn van vakantie. 

Heel herkenbaar ............ vanavond hebben die van ons een feessie .........Lassie schreef:Dat de buren weer thuis zijn van vakantie.
Ohw..kom gerust een wijntje doen ;-)
Ok!helma schreef:Ohw..kom gerust een wijntje doen ;-)
Bijschrift van het RD op facebook bij een fotoserie over premier Rutte die meeliep met een nachtelijke mars van militairen die worden ingelijfd bij de Luchtmobiele Brigade: 'Het is niet bekend of de premier vannacht ook ‘pang-pang-pang’ heeft geroepen. (http://rd.nl/1.933529, fotoserie)'
Neem aub de premier serieus.
Neem aub de lezers serieus.
Neem aub je baan serieus.
En als je dan toch een grap wilt maken, maak dan een goeie grap.
Neem aub de premier serieus.
Neem aub de lezers serieus.
Neem aub je baan serieus.
En als je dan toch een grap wilt maken, maak dan een goeie grap.
- FlyingEagle
De berichten van het RD op Facebook zijn meestal met een knipoog
-
PS, de zaterdagbijlage van Het Parool, is vandaag een "studentenseksspecial", met allemaal artikelen over studentenseks. Curieuze journalistiek.
Ik scroll het net even door. Tjonge, wat een brugklasschoolkrantniveau. Ik verbaas me wel vaker over de journalistieke kwaliteit van het RD, maar dit slaat echt alles met stukken. Om je als professionele organisatie op deze manier te profileren.FlyingEagle schreef:De berichten van het RD op Facebook zijn meestal met een knipoog

Misschien om jongeren te 'binden'? Dat zijn de lezers van de toekomst.Zita schreef:Ik scroll het net even door. Tjonge, wat een brugklasschoolkrantniveau. Ik verbaas me wel vaker over de journalistieke kwaliteit van het RD, maar dit slaat echt alles met stukken. Om je als professionele organisatie op deze manier te profileren.FlyingEagle schreef:De berichten van het RD op Facebook zijn meestal met een knipoog