Goed dat het in real life zo niet is Freek.freek schreef:Het is hier net een reformatorisch forum. Bevalt jouw mening mij niet, dan ben ik weg. Of jij moet weg. Brrr.

Goed dat het in real life zo niet is Freek.freek schreef:Het is hier net een reformatorisch forum. Bevalt jouw mening mij niet, dan ben ik weg. Of jij moet weg. Brrr.
Forummensen zijn in het echt vaak veel leuker.Mara schreef:Goed dat het in real life zo niet is Freek.freek schreef:Het is hier net een reformatorisch forum. Bevalt jouw mening mij niet, dan ben ik weg. Of jij moet weg. Brrr.
freek schreef:Forummensen zijn in het echt vaak veel leuker.Mara schreef:Goed dat het in real life zo niet is Freek.freek schreef:Het is hier net een reformatorisch forum. Bevalt jouw mening mij niet, dan ben ik weg. Of jij moet weg. Brrr.
Helemaal eens.Sheba schreef:Doordenkertje...
Als er een of meerdere fundamenten van een huis worden weggehaald, kan je beter uit dat huis weggaan!
Wanneer het over de kleur van de kozijnen gaat, lopen de meesten hier niet weg hoor...
Even voor Freek. Er heeft niemand gesproken dat iemand weg moest. Wel is gevraagd naar het beleid van de moderatoren hierover. Dat was namelijk voor een aantal niet helemaal duidelijk. Ze zagen de aannemer van het project namelijk niet.
Om in de lijn van het voorbeeld te blijven. Als je de indruk hebt dat de aannemer niet helder heeft of zijn personeel wel of geen fundament onder het huis haalt waar jij in woont... Willen een aantal mensen liever niet in dat huis wonen. De vraag is geweest of de aannemer dat helder wil krijgen en eventueel zijn personeel tot de orde wil roepen. En wanneer de uitslag positief is, dus dat er geen fundamenten worden weggehaald, is dat dus geen reden meer om weg te gaan.
Er is toch een gezegde die zegt:Mara schreef:Goed dat het in real life zo niet is Freek.freek schreef:Het is hier net een reformatorisch forum. Bevalt jouw mening mij niet, dan ben ik weg. Of jij moet weg. Brrr.
Dit bedoelde ik nu, dergelijke steken onder water verzieken totaal de sfeer!refo schreef: "Ik ben heus niet kerkistisch, hoor, maar als de dominee met een I-pad
....bovenstaande quote de sfeer totaal verzieken....Mara schreef:Dit bedoelde ik nu, dergelijke steken onder water verzieken totaal de sfeer!refo schreef: "Ik ben heus niet kerkistisch, hoor, maar als de dominee met een I-pad![]()
Knap hoor, op de man en toch niet.
Het ligt altijd aan de ander, volgens jou.refo schreef:
....bovenstaande quote de sfeer totaal verzieken....
....ze namelijk maar de helft van de oorspronkelijke quote citeren...
....ze voorbij gaan aan wat de boodschap is...
...steken onder water worden opgemerkt waar ze niet zijn...
...de steek namelijk boven water is...
Graag.eilander schreef:Ik weet niet of het kan in dit topic, maar in ieder ander onderwerp zou ik gezegd hebben: on-topic graag.
helma schreef:Vanmorgen zijn onze zoon en schoondochter voor de wet getrouwd. Wordt vervolgd
Waarom doen ze het zo? (als dat niet te privé is)helma schreef:Vanmorgen zijn onze zoon en schoondochter voor de wet getrouwd. Wordt vervolgd