Topkoks voor thuiskoks is geweldig! Ik kan uuuuren lezen in kookboeken. (en er soms ook nog eens iets uit maken)Gijs83 schreef:Ze vroeg zich waarom er allemaal van die aparte gerechten in staan. Dus ze zal er niet veel tot niets uit gaan koken...Tiberius schreef:Misschien wil ze wel eens voor je koken.Gijs83 schreef:-Kerstpakket van TNT Post(volgens mij heeft mijn moeder er meer als ik)
Meer iets voor de Italiaanse keuken en verder deel 3 van het kookboek: "Topkoks voor thuiskoks".
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
- zusterelly
Geeft niks joh... Dan ga jij een keer voor je ouders koken... Lijkt me geweldig als moeder zijnde dat er voor je gekookt wordt!Gijs83 schreef:Ze vroeg zich waarom er allemaal van die aparte gerechten in staan. Dus ze zal er niet veel tot niets uit gaan koken...Tiberius schreef:Misschien wil ze wel eens voor je koken.Gijs83 schreef:-Kerstpakket van TNT Post(volgens mij heeft mijn moeder er meer als ik)
Meer iets voor de Italiaanse keuken en verder deel 3 van het kookboek: "Topkoks voor thuiskoks".
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
- JolandaOudshoorn
Kijk Gijs, dat is nog eens een waardevolle tipzusterelly schreef:Geeft niks joh... Dan ga jij een keer voor je ouders koken... Lijkt me geweldig als moeder zijnde dat er voor je gekookt wordt!Gijs83 schreef:Ze vroeg zich waarom er allemaal van die aparte gerechten in staan. Dus ze zal er niet veel tot niets uit gaan koken...Tiberius schreef:Misschien wil ze wel eens voor je koken.Gijs83 schreef:-Kerstpakket van TNT Post(volgens mij heeft mijn moeder er meer als ik)

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik denk niet dat ik er erg veel van ga bakken, alhoewel ik er niet vies van ben zal ik toch wat dingen zenuwachtig en onhandig gaan doen...zusterelly schreef:Geeft niks joh... Dan ga jij een keer voor je ouders koken... Lijkt me geweldig als moeder zijnde dat er voor je gekookt wordt!Gijs83 schreef:Ze vroeg zich waarom er allemaal van die aparte gerechten in staan. Dus ze zal er niet veel tot niets uit gaan koken...Tiberius schreef:Misschien wil ze wel eens voor je koken.Gijs83 schreef:-Kerstpakket van TNT Post(volgens mij heeft mijn moeder er meer als ik)
- zusterelly
hé Gijs, gewoon eerst een keer een heel makkelijk recept proberen. Als je alleen thuis bent. Pottenkijkers zijn soms wat lastig bij het uitproberen. 

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Toch eens doen Gijs, en zoals zusterelly al adviseert, doe het als je alleen bent.Gijs83 schreef:Ik denk niet dat ik er erg veel van ga bakken, alhoewel ik er niet vies van ben zal ik toch wat dingen zenuwachtig en onhandig gaan doen...
Het wordt gegarandeerd een succes.
En degenen die het niet waarderen houden hun snufferd wel.
En spreek uit: er is geen kok die voor alle monden koken kan.
Is er echt niemand die het kan waarderen (wat ik niet geloof) zeg dan dit haute cuisine was.
Daarmee haal je fanatiekste critici finaal onderuit.
Succes!
De levensbeschrijving door dr. W. Fieret van Abr. Hellenbroek aangeschaft.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Als dit kookboek bekijkt(en de andere 2), dan denk ik wel dat waar is, want smaken verschillen(zoals ook een huis hier ter plaatse heet, maar dat in het dialect geschreven).jvdg schreef:
En spreek uit: er is geen kok die voor alle monden koken kan.
- MarthaMartha
Vandaag de laatste bevestiging gekregen.... nu eerst onze ouders vertellen.... en dan klim ik op het dak en tetter ik het van alle daken (jammer dat ik mijn stem kwijt ben op moment).... !!!jvdg schreef:En jij MM?MarthaMartha schreef:Super!!!Marnix schreef:MarthaMartha, 16 april d.v.
De jurk valt iig. al onder werk in uitvoering, dus........
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik ben zo ontzettend blij voor jullie.MarthaMartha schreef:Vandaag de laatste bevestiging gekregen.... nu eerst onze ouders vertellen.... en dan klim ik op het dak en tetter ik het van alle daken (jammer dat ik mijn stem kwijt ben op moment).... !!!
Ook al heb je geen stem, je hebt toch RF.
En laat anders Demo maar brullen, naar goed ME-gebruik.
- MarthaMartha
mmm... kan ik hem vast niet toe verleiden, hij is wat beheerster dan ik (en da's maar goed ook)jvdg schreef:Ik ben zo ontzettend blij voor jullie.MarthaMartha schreef:Vandaag de laatste bevestiging gekregen.... nu eerst onze ouders vertellen.... en dan klim ik op het dak en tetter ik het van alle daken (jammer dat ik mijn stem kwijt ben op moment).... !!!

Droog manneke, die Demo.MarthaMartha schreef:mmm... kan ik hem vast niet toe verleiden, hij is wat beheerster dan ik (en da's maar goed ook)jvdg schreef:Ik ben zo ontzettend blij voor jullie.MarthaMartha schreef:Vandaag de laatste bevestiging gekregen.... nu eerst onze ouders vertellen.... en dan klim ik op het dak en tetter ik het van alle daken (jammer dat ik mijn stem kwijt ben op moment).... !!!
Je kan nog terug hoor.
Dan maar via het RF.
Mijn steun heb je!!
Nee joh, Demo is een schatjejvdg schreef:Droog manneke, die Demo.MarthaMartha schreef:mmm... kan ik hem vast niet toe verleiden, hij is wat beheerster dan ik (en da's maar goed ook)jvdg schreef:Ik ben zo ontzettend blij voor jullie.MarthaMartha schreef:Vandaag de laatste bevestiging gekregen.... nu eerst onze ouders vertellen.... en dan klim ik op het dak en tetter ik het van alle daken (jammer dat ik mijn stem kwijt ben op moment).... !!!
Je kan nog terug hoor.
Dan maar via het RF.
Mijn steun heb je!!

Ze vullen elkaar mooi aan zo

- MarthaMartha
Ik wil niet terug, ammenooitniet....jvdg schreef:Droog manneke, die Demo.MarthaMartha schreef:mmm... kan ik hem vast niet toe verleiden, hij is wat beheerster dan ik (en da's maar goed ook)jvdg schreef:Ik ben zo ontzettend blij voor jullie.MarthaMartha schreef:Vandaag de laatste bevestiging gekregen.... nu eerst onze ouders vertellen.... en dan klim ik op het dak en tetter ik het van alle daken (jammer dat ik mijn stem kwijt ben op moment).... !!!
Je kan nog terug hoor.
Dan maar via het RF.
Mijn steun heb je!!
zo'n tegenpool is wel handig ook hier en daar....
Wil graag weten of ik gewonnen heb, is het Mei??MarthaMartha schreef:Vandaag de laatste bevestiging gekregen.... nu eerst onze ouders vertellen.... en dan klim ik op het dak en tetter ik het van alle daken (jammer dat ik mijn stem kwijt ben op moment).... !!!jvdg schreef:En jij MM?MarthaMartha schreef:Super!!!Marnix schreef:MarthaMartha, 16 april d.v.
De jurk valt iig. al onder werk in uitvoering, dus........