Lassie schreef:mijn stemming is 90graden omgedraaid....
Doe maar in een leutertopic.
Als dit serieus bedoelt is, waar "leuter" je dan over
Dit is een "leutertopic" met de topictitel, dat er juist over dit soort dingen "geleuterd" mag worden
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
n beetje boos op een internetwinkel, de zoveelste keer dat de bezorging gewoon niet op de gewenste tijd werd gebracht (en nog steeds m'n bestelling niet heb). Zit ik de hele middag (12-18) thuis (zelfs beneden in de woonkamer gaan werken) te wachten komen ze niet. De zoveelste al en ik hoor steeds meer van dat soort klachten, van andere mensen (en het is altijd dezelfde bezorger).
Kan de internetwinkel daar dan wat aan doen, of ligt het aan de bezorger? Wij hebben hier een bezorger die de pakketjes gewoon voor de deur neerlegt. Soms belt hij 1x aan, soms ook helemaal niet. Daar kan ik zo boos om worden, want we hebben hier wel een hond los lopen. Moet er niet aan denken dat die een pakketje verscheurd.... Hij heeft het nog nooit gedaan, maar je weet maar nooit. Heb het ook eens nagevraagd bij een andere bezorger en die zei, dat dit absoluut niet mocht, maar hij hoorde wel vaker dezelfde klacht.
dat mag zeker niet een pakketje voor de deur leggen, of ze brengen het bij de buren.
het is de bezorging (waar ze al geruime tijd hommeles mee hebben, ik zou dan na gaan denken om als internetwinkel een andere bezorging aan te stellen).