Hoe is je stemming op dit moment? [2]
Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]
Voor remonstrantse liederen, neem ik aan. Maar open dan een draadje met de tekst van een lied en je bezwaren daartegen. Dan kun je daarover een gesprek voeren, in plaats van zomaar wat te roepen.
Nee, ik voel dreiging, zwaar om te dragen. Als het bij de punten komt waar het op aan komt. Ik vrees nog weer een ban om het maar meteen helder en klaar te zeggen. Gezien de tijd en de tijdgeest zou dat niet vreemd zijn, maar des te zwaarder voelt het.DDD schreef:Voor remonstrantse liederen, neem ik aan. Maar open dan een draadje met de tekst van een lied en je bezwaren daartegen. Dan kun je daarover een gesprek voeren, in plaats van zomaar wat te roepen.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-
Je denkt de waarheid weer eens in pacht te hebben, is het niet?
Dan moet je niet op een forum zitten, daar ben je nou eenmaal niet eensgezind maar het gaat hier om het bediscussiëren van verschillen onderling. Als je daar niet tegen kan is dit geen goede plek.
Dan moet je niet op een forum zitten, daar ben je nou eenmaal niet eensgezind maar het gaat hier om het bediscussiëren van verschillen onderling. Als je daar niet tegen kan is dit geen goede plek.
Heb ik de waarheid dan?Curatorium schreef:Je denkt de waarheid weer eens in pacht te hebben, is het niet?
Nou, als je bang bent voor een ban dan heeft dat niets met de waarheid in pacht menen te hebben, te maken. Dat zegt hooguit iets over de onderwerpelijke ondoorgrondelijkheid van de moderatiebeslissingen, die als zodanig echter niet op het forum mogen worden besproken.Curatorium schreef:Je denkt de waarheid weer eens in pacht te hebben, is het niet?
De praktijk leert wel dat je bepaalde zaken niet kan zeggen, 'dan worden mensen pijn gedaan', het lijkt dat we het vlees moetenDDD schreef:Nou, als je bang bent voor een ban dan heeft dat niets met de waarheid in pacht menen te hebben, te maken. Dat zegt hooguit iets over de onderwerpelijke ondoorgrondelijkheid van de moderatiebeslissingen, die als zodanig echter niet op het forum mogen worden besproken.Curatorium schreef:Je denkt de waarheid weer eens in pacht te hebben, is het niet?
gaan sparen. Is dat recht?
Het is natuurlijk de vraag of het inderdaad de zaken zijn die niet mogen worden gezegd, of dat het de woorden zijn die gebruikt worden om de zaken aan te duiden.
Hiermee zeg ik vanzelfsprekend niets over het moderatiebeleid, maar wel over de opmerking van DIA.
Hiermee zeg ik vanzelfsprekend niets over het moderatiebeleid, maar wel over de opmerking van DIA.
Balen.
Bloeduitslag van het bloedprikken is kwijt.
Assistente is nu op zoek, hopelijk vindt ze deze nog.

Bloeduitslag van het bloedprikken is kwijt.
Assistente is nu op zoek, hopelijk vindt ze deze nog.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Verdrietig, we hebben vanmiddag onze bijna 14 jaar oude kat moeten laten inslapen
Het is maar een beest, hoor ik sommigen zeggen maar het is gewoon een onderdeel van je gezin geweest, is met de kinderen opgegroeid en zij met hem, best even slikken!

Het is maar een beest, hoor ik sommigen zeggen maar het is gewoon een onderdeel van je gezin geweest, is met de kinderen opgegroeid en zij met hem, best even slikken!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
ach!! Daar zal je best verdrietig om zijn!! (en dat mag ook best...)Orchidee schreef:Verdrietig, we hebben vanmiddag onze bijna 14 jaar oude kat moeten laten inslapen![]()
Ach nee.Orchidee schreef:Verdrietig, we hebben vanmiddag onze bijna 14 jaar oude kat moeten laten inslapen![]()

Toen één van onze katten een paar maanden geleden werd doodgereden, waren we totaal van de kaart.
Hij was 13.
Mist je kleine katje hem niet? Hier waren de andere katten ook van slag, het leek wel of ze hem gingen zoeken.
Het is niet maar een beest, het is een gezinslid, tenminste, bij jou en mij i.i.g. wel.
Sterkte hoor.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Dodo
Ach, dat is niet leuk. En natuurlijk is het maar een dier, maar wel een geliefd dier met een eigen persoonlijkheid. Veertien jaar is een hele tijd.Orchidee schreef:Verdrietig, we hebben vanmiddag onze bijna 14 jaar oude kat moeten laten inslapen![]()
Iets minder, wat iemand heeft thee over m'n kokosmat gegooid. 

Is dat zo'n ramp 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
belabberd (fikse keelontsteking).