Sinds wanneer is ie weer openbaar? Kon hem iets meer dan een week geleden (en daarvoor) echt niet vinden.
Vindt iemand dat ik hierop nog moet reageren?Diederik de GG-er schreef:Jou ideeën over dat kand. Brons maar moet kiezen uit deze 4 beroepen, terwijl hij MISSCHIEN naar een andere gemeente moet, die kand. Van der Heiden had beroepen, kan ik niet geestelijk noemen.
Dat jij nou alles wat je aan de orde stelt, zo goed weet ('denkt te weten' is misschien beter geformuleerd), en alles wat anderen zeggen, zonder inhoudelijk te reageren, van tafel veegt, getuigt eveneens van onfatsoenlijk gedrag. Ik overweeg om alle reacties van de afgelopen 24 uur, die jij geplaatst hebt, te melden. Als ik iets zeg over dat er MISSCHIEN 'een tweede ronde' komt, ga jij de voorzienigheid en ondoorgrondelijke leiding des HEEREN alvast uitstippelen, zo van: 'Kandidaat Brons kan beter maar uit de 4 beroepen kiezen, want als er nog andere gemeente gaan beroepen is het een 'lot uit de loterij'.' Maar God regeert en zal op Zijn WIJZE de weg banen!!! Misschien moet kandidaat Brons wel naar Barneveld-Zuid, Dirksland, Ede of Oud-Beijerland. Dat kan ook. En misschien krijgt de gemeente van Westkapelle, na een vacante periode van 94 jaar, wel voor het eerst een eigen predikant. Dat kan ook. En het kan ook nog zo zijn dat er nog mensen bekeerd moeten worden aan de overzijde van de oceaan en dat kandidaat Brons namens Zoetermeer uitgezonden wordt.
Vreemd, want op 20 juli, 15:07 uur, heb ik hem teruggeplaatst, zie ik in de moderatorlog. Vanaf dat moment kon iedereen er bij.Curatorium schreef:Nu wel ja
Sinds wanneer is ie weer openbaar? Kon hem iets meer dan een week geleden (en daarvoor) echt niet vinden.
Maar toen waren alle GG-kandidatenberoepen al aangenomen...Tiberius schreef:Vreemd, want op 20 juli, 15:07 uur, heb ik hem teruggeplaatst, zie ik in de moderatorlog. Vanaf dat moment kon iedereen er bij.Curatorium schreef:Nu wel ja
Klopt ja. Daar hebben we even op gewacht, om het topic te onthijgen.Luther schreef:Maar toen waren alle GG-kandidatenberoepen al aangenomen...
Tiberius schreef:Klopt ja. Daar hebben we even op gewacht, om het topic te onthijgen.Luther schreef:Maar toen waren alle GG-kandidatenberoepen al aangenomen...
na 3 jaar zijn ze weer beroepbaar.RefoCalvinist schreef:Ik zag dat Ds. A.T. Huijser uit Sliedrecht op tweetal stond in Barneveld-Zuid.
Ds. Huijser is pas sinds september 2012 predikant en Sliedrecht is zijn eerste gemeente.
Mag je dan in de Ger.Gem. naar drie jaar wel een beroep op een predikant uitbrengen?
Omdat het zijn eerste gemeente is, is hij dan niet na vier jaar pas beroepbaar?
Oké bedankt! Dat is vrij snel.HHKtE schreef:na 3 jaar zijn ze weer beroepbaar.RefoCalvinist schreef:Ik zag dat Ds. A.T. Huijser uit Sliedrecht op tweetal stond in Barneveld-Zuid.
Ds. Huijser is pas sinds september 2012 predikant en Sliedrecht is zijn eerste gemeente.
Mag je dan in de Ger.Gem. naar drie jaar wel een beroep op een predikant uitbrengen?
Ds Huijser zal wel meer beroepen krijgen verwacht ik
Laat ds. Huijser juist een week of drie geleden daar een preekbeurt vervuld hebben. Het was toen de eerste en tot nu toe de enige keer dat ik deze ds. gehoord heb... en ik kan begrijpen dat deze gemeente hem mogelijk gaat beroepen.RefoCalvinist schreef:Ik zag dat Ds. A.T. Huijser uit Sliedrecht op tweetal stond in Barneveld-Zuid.
Kan mij het inderdaad voorstellen. Mag graag naar z'n prediking luisteren, die hij brengen mag.Marie Curie schreef:Laat ds. Huijser juist een week of drie geleden daar een preekbeurt vervuld hebben. Het was toen de eerste en tot nu toe de enige keer dat ik deze ds. gehoord heb... en ik kan begrijpen dat deze gemeente hem mogelijk gaat beroepen.RefoCalvinist schreef:Ik zag dat Ds. A.T. Huijser uit Sliedrecht op tweetal stond in Barneveld-Zuid.
Een indrukwekkende preek over Zacharia 9:11 "U ook aangaande, o Sion, door het bloed uws verbonds heb Ik uw gebondenen uit den kuil waar geen water in is, uitgelaten."
Er zijn ook alleseters toch?RefoCalvinist schreef:Is die verdeeldheid echt zo jammerlijk?