Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Vanwege Francescatti;

Een nieuwe fiets: De Batuvus Commuter!
Je verslijt je fietsen hard Gijs. Vorig jaar had je toch ook al een nieuwe gekocht bij de Halforts?Gijs83 schreef:Een nieuwe fiets: De Batuvus Commuter!

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
-
Heel veel mooie letters
en lieve mensen 

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Dat is de postfiets, dit gaat om mijn gewone fiets.(Jaja postbodes hebben vaak 2 fietsen)vlinder schreef:Je verslijt je fietsen hard Gijs. Vorig jaar had je toch ook al een nieuwe gekocht bij de Halforts?Gijs83 schreef:Een nieuwe fiets: De Batuvus Commuter!
Ruim 300 foto's
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Mijn vader had die luxe niet hoor, en die was 40 jaar fulltime postbodeGijs83 schreef:Dat is de postfiets, dit gaat om mijn gewone fiets.(Jaja postbodes hebben vaak 2 fietsen)vlinder schreef:Je verslijt je fietsen hard Gijs. Vorig jaar had je toch ook al een nieuwe gekocht bij de Halforts?Gijs83 schreef:Een nieuwe fiets: De Batuvus Commuter!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik heb ook een nieuwe Batavus; een Mambo SpringGijs83 schreef:Een nieuwe fiets: De Batuvus Commuter!

alvast voor moederdag.
Daar heb je ook een mooie roze van!helma schreef:Ik heb ook een nieuwe Batavus; een Mambo SpringGijs83 schreef:Een nieuwe fiets: De Batuvus Commuter!![]()
alvast voor moederdag.

ik ben niet eens postbode en heb ook de luxe van twee fietsen hebben.Gijs83 schreef:Dat is de postfiets, dit gaat om mijn gewone fiets.(Jaja postbodes hebben vaak 2 fietsen)vlinder schreef:Je verslijt je fietsen hard Gijs. Vorig jaar had je toch ook al een nieuwe gekocht bij de Halforts?Gijs83 schreef:Een nieuwe fiets: De Batuvus Commuter!
-
Teveel om op te noemen.... 

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Een ontzettend mooie, lieve en bemoedigende kaart van een onzer trouwe rfsters!
dank je wel!

dank je wel!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Een kapot horloge 

Het zit je ook niet mee vandaag!Droelie schreef:Een kapot horloge

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Een bezoekje van een "oude trouwe" buuf...ze wonen al jaren niet meer naast ons, maar houden toch regelmatig contact, terwijl ik eerlijkheidshalve moet zeggen, dat het meest van hun kant af komt
, het is niet echt onwil, maar zo gaan dingen soms...toch erg lief!