Eh...dan wordt het tijd om een paar dingetjes te schrappen?JolandaOudshoorn schreef:te druk om op te noemen. vanavond zal ik waarschijnlijk uitgeteld op de bank liggen
Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
als het goed is is hij dat welMister schreef:Tiberius schreef:Dit soort onderwerpen wordt op JV's altijd door mensen uit de praktijk ingeleid; eigenlijk nooit door een predikant.![]()
![]()
Een predikant is geen mens van/uit de praktijk

Vandaag en morgen een Refo-f-pauze inlassen.
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
zit op mn zusje te wachten..
boodschappen met mn opa en zusje,
de was draait al, alles is al opgeruimd en netjes.. dus vanmiddag maar s een relaxed middagje houden:)
boodschappen met mn opa en zusje,
de was draait al, alles is al opgeruimd en netjes.. dus vanmiddag maar s een relaxed middagje houden:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vandaag aan het werk. Vanmiddag een afdelingsmiddag. Ik hoop dat de presentaties een beetje boeiend zijn.
Vanavond op ziekenbezoek bij een jongetje van 12 die 6 weken met beide benen in het gips zit.
Vanavond op ziekenbezoek bij een jongetje van 12 die 6 weken met beide benen in het gips zit.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
spullen voor belastingaangifte 2008 verzamelen. Daar ben ik zowat de hele dag wel mee bezig, vrees ik.
Grrr. Ik richt nooit meer met terugwerkende kracht een onderneming op.

Grrr. Ik richt nooit meer met terugwerkende kracht een onderneming op.
collecteren voor de hartstichting..
met Jetje van 6, die keurig netjes weet hoe het hoort..
en met ons prinsje van 3 ... die een scheef voordeurmatje recht legt... bij iedereen vraagt, mag ik het erin doen... in de deuropening gaat staan en rondneust en op van alles zijn 'commentaar'geeft.. vraagt aan de mensen: 'heeft u een hond' En jawel een mevrouw had een hond.. roept hondlief en direct komen er twee honden naar de deur en rennen de tuin in.. sja dat was dan ook weer niet de bedoeling van die vrouw. Op een gegeven moment ging hij voor een raam ging staan met gebalde vuisten, omdat de deur niet open werd gedaan... en juist op dat moment wordt er door dat raam naar buiten gekeken..
Maar goed, we hebben voor een goed doel gelopen.. jong geleerd is oud gedaan!
En het leukste bewaren ze.. allerlei soorten snoepjes..
En vanavond bad Jetje in haar avondgebed oa..
"We hebben gelopen voor de hartstichting. De bus zat heel vol, maar er kon nog meer bij, wat zal de hartstichting blij zijn."
en met ons prinsje van 3 ... die een scheef voordeurmatje recht legt... bij iedereen vraagt, mag ik het erin doen... in de deuropening gaat staan en rondneust en op van alles zijn 'commentaar'geeft.. vraagt aan de mensen: 'heeft u een hond' En jawel een mevrouw had een hond.. roept hondlief en direct komen er twee honden naar de deur en rennen de tuin in.. sja dat was dan ook weer niet de bedoeling van die vrouw. Op een gegeven moment ging hij voor een raam ging staan met gebalde vuisten, omdat de deur niet open werd gedaan... en juist op dat moment wordt er door dat raam naar buiten gekeken..

"We hebben gelopen voor de hartstichting. De bus zat heel vol, maar er kon nog meer bij, wat zal de hartstichting blij zijn."
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
super!henriët schreef:collecteren voor de hartstichting..
en met ons prinsje van 3 ... die een scheef voordeurmatje recht legt... bij iedereen vraagt, mag ik het erin doen... in de deuropening gaat staan en rondneust en op van alles zijn 'commentaar'geeft.. vraagt aan de mensen: 'heeft u een hond' En jawel een mevrouw had een hond.. roept hondlief en direct komen er twee honden naar de deur en rennen de tuin in.. sja dat was dan ook weer niet de bedoeling van die vrouw. Op een gegeven moment ging hij voor een raam ging staan met gebalde vuisten, omdat de deur niet open werd gedaan... en juist op dat moment wordt er door dat raam naar buiten gekeken..![]()
en met kinderen erbij levert altijd meer op ...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
henriët schreef:collecteren voor de hartstichting..
en met ons prinsje van 3 ... die een scheef voordeurmatje recht legt... bij iedereen vraagt, mag ik het erin doen... in de deuropening gaat staan en rondneust en op van alles zijn 'commentaar'geeft.. vraagt aan de mensen: 'heeft u een hond' En jawel een mevrouw had een hond.. roept hondlief en direct komen er twee honden naar de deur en rennen de tuin in.. sja dat was dan ook weer niet de bedoeling van die vrouw. Op een gegeven moment ging hij voor een raam ging staan met gebalde vuisten, omdat de deur niet open werd gedaan... en juist op dat moment wordt er door dat raam naar buiten gekeken..![]()

ik moest vorige week VBOK lopen....
finaal vergeten door de omstandigheden
echt balen.
finaal vergeten door de omstandigheden

echt balen.
Kan je niet kwalijk genomen worden, dat zullen ze best wel snappen.helma schreef:ik moest vorige week VBOK lopen....
finaal vergeten door de omstandigheden![]()
echt balen.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Werken, boodschappen doen en vanavond feest vieren.
"Bijkomen" en nagenieten van gisteren...
Allerlei huishoudelijke karweitjes...
Boodschappen doen...
Allerlei huishoudelijke karweitjes...
Boodschappen doen...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Net in Zwolle geweest voor voorbereiding van presentatie aankomende dinsdag.
Nu weer op eigen werkplek wat zaakjes afhandelen.
Vanavond beetje relaxen denk ik.
Nu weer op eigen werkplek wat zaakjes afhandelen.
Vanavond beetje relaxen denk ik.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- JolandaOudshoorn
een vriendinnetje van mijn dochter is hier aan het spelen. straks nog wat boodschappen doen en vanavond de afsluiting van de avond4daagse. we hebben het deze week wel getroffen met het weer!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft