Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Een leeggezogen beerput. 
Is het goed opgeborgen en vervoerd, zodat niemand er wat van te weten komt?jvdg schreef:Een leeggezogen beerput.
Want o als die deksel er af gaat.......
Is deskundig afgevoerd onder begeleiding van de nodige formulieren.Terri schreef:Is het goed opgeborgen en vervoerd, zodat niemand er wat van te weten komt?jvdg schreef:Een leeggezogen beerput.
Want o als die deksel er af gaat.......
De beerput waar jij op doelt hou ik voor dit forum angstvallig dicht.
Jaja...Hendrikus schreef:Hee, gefeliciteerd. 't Wordt menens, langzamerhandMarnix schreef:- Een trouwpak!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- MarthaMartha
Nog 4? super!!! Wat is de datum?Marnix schreef:Jaja...Hendrikus schreef:Hee, gefeliciteerd. 't Wordt menens, langzamerhandMarnix schreef:- Een trouwpak!Nog 4 maanden
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
't Is dus gelukt zaterdag. Een beetje naar je zin?Hendrikus schreef:Hee, gefeliciteerd. 't Wordt menens, langzamerhandMarnix schreef:- Een trouwpak!
Overlijdensbericht van een collega met wie ik veel samengewerkt heb.
Slechts 45 jaar mocht hij worden.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Johann Gottfried Walther
Gecondoleerd !fluitje schreef:Overlijdensbericht van een collega met wie ik veel samengewerkt heb.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
fluitje schreef:Overlijdensbericht van een collega met wie ik veel samengewerkt heb.
oh...dat zijn moeilijke dingen! Sterkte!
Sterkte fluitje.
Dat zet je dan toch weer stil bij ons korte leven.
Dat zet je dan toch weer stil bij ons korte leven.
Sterkte Fluitje

MarthaMartha, 16 april d.v.
Uiteraard. Anders had ik het niet gekocht.priscilla schreef:'t Is dus gelukt zaterdag. Een beetje naar je zin?Hendrikus schreef:Hee, gefeliciteerd. 't Wordt menens, langzamerhandMarnix schreef:- Een trouwpak!
MarthaMartha, 16 april d.v.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ze vroeg zich waarom er allemaal van die aparte gerechten in staan. Dus ze zal er niet veel tot niets uit gaan koken...Tiberius schreef:Misschien wil ze wel eens voor je koken.Gijs83 schreef:-Kerstpakket van TNT Post(volgens mij heeft mijn moeder er meer als ik)
Meer iets voor de Italiaanse keuken en verder deel 3 van het kookboek: "Topkoks voor thuiskoks".
- MarthaMartha
Super!!!Marnix schreef:MarthaMartha, 16 april d.v.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
En jij MM?MarthaMartha schreef:Super!!!Marnix schreef:MarthaMartha, 16 april d.v.
De jurk valt iig. al onder werk in uitvoering, dus........