Is het goed opgeborgen en vervoerd, zodat niemand er wat van te weten komt?jvdg schreef:Een leeggezogen beerput.
Is deskundig afgevoerd onder begeleiding van de nodige formulieren.Terri schreef:Is het goed opgeborgen en vervoerd, zodat niemand er wat van te weten komt?jvdg schreef:Een leeggezogen beerput.
Want o als die deksel er af gaat.......
Jaja...Hendrikus schreef:Hee, gefeliciteerd. 't Wordt menens, langzamerhandMarnix schreef:- Een trouwpak!
Nog 4? super!!! Wat is de datum?Marnix schreef:Jaja...Hendrikus schreef:Hee, gefeliciteerd. 't Wordt menens, langzamerhandMarnix schreef:- Een trouwpak!Nog 4 maanden
't Is dus gelukt zaterdag. Een beetje naar je zin?Hendrikus schreef:Hee, gefeliciteerd. 't Wordt menens, langzamerhandMarnix schreef:- Een trouwpak!
Gecondoleerd !fluitje schreef:Overlijdensbericht van een collega met wie ik veel samengewerkt heb.
Slechts 45 jaar mocht hij worden.
fluitje schreef:Overlijdensbericht van een collega met wie ik veel samengewerkt heb.
Slechts 45 jaar mocht hij worden.
Uiteraard. Anders had ik het niet gekocht.priscilla schreef:'t Is dus gelukt zaterdag. Een beetje naar je zin?Hendrikus schreef:Hee, gefeliciteerd. 't Wordt menens, langzamerhandMarnix schreef:- Een trouwpak!
Ze vroeg zich waarom er allemaal van die aparte gerechten in staan. Dus ze zal er niet veel tot niets uit gaan koken...Tiberius schreef:Misschien wil ze wel eens voor je koken.Gijs83 schreef:-Kerstpakket van TNT Post(volgens mij heeft mijn moeder er meer als ik)
Meer iets voor de Italiaanse keuken en verder deel 3 van het kookboek: "Topkoks voor thuiskoks".
Super!!!Marnix schreef:MarthaMartha, 16 april d.v.
En jij MM?MarthaMartha schreef:Super!!!Marnix schreef:MarthaMartha, 16 april d.v.