Leuk om te weten dat je ook op Hyves zit. Dan heb ik weer wat op te zoekenMariaW schreef:een forummer spamt op mijn hyves...?

Leuk om te weten dat je ook op Hyves zit. Dan heb ik weer wat op te zoekenMariaW schreef:een forummer spamt op mijn hyves...?
Ja, ik heb de laatste week een 'spammanie', soms levert dat ook wel weer aardige contacten op!zusterelly schreef:Deed jij dat dan Gijs?Gijs83 schreef:Sorry en dat moet je via deze weg kenbaar makenMariaW schreef:een forummer spamt op mijn hyves...?![]()
![]()
Tja, op deze weg kenbaar maken. Ik had gezien dat je het bij meerdere mensen gedaan hebt, dus vandaar.Gijs83 schreef:Ja, ik heb de laatste week een 'spammanie', soms levert dat ook wel weer aardige contacten op!zusterelly schreef:Deed jij dat dan Gijs?Gijs83 schreef:Sorry en dat moet je via deze weg kenbaar makenMariaW schreef:een forummer spamt op mijn hyves...?![]()
![]()
Nee, geen pioenroos.henriët schreef:ik de avatar van DIA op dit moment ontzettend mooi vind!
ik wel een bos met van die bloemen ( is het een pioenroos?? ) op mn salontafel zou willen hebben staan.
aj ja.-DIA- schreef:Nee, geen pioenroos.henriët schreef:ik de avatar van DIA op dit moment ontzettend mooi vind!
ik wel een bos met van die bloemen ( is het een pioenroos?? ) op mn salontafel zou willen hebben staan.
Het is een Anjer hybride.
(DIAnthus caryophyllus)
Ik weet het,henriët schreef:aj ja.-DIA- schreef:Nee, geen pioenroos.henriët schreef:ik de avatar van DIA op dit moment ontzettend mooi vind!
Het is een Anjer hybride.
(DIAnthus caryophyllus)
nu iig mooi.
( al heb ik nog wel liever een bos pioenrozen op mn salontafel;))
ze lijkt r iig veel op
Helaas, een korte zoektocht heeft me nog niks opgeleverd... Ik zal me er binnenkort nog eens over buigen, als ik echt heel veel tijd hebMariaW schreef:Tja, op deze weg kenbaar maken. Ik had gezien dat je het bij meerdere mensen gedaan hebt, dus vandaar.Gijs83 schreef:Ja, ik heb de laatste week een 'spammanie', soms levert dat ook wel weer aardige contacten op!zusterelly schreef:Deed jij dat dan Gijs?Gijs83 schreef: Sorry en dat moet je via deze weg kenbaar maken![]()
![]()
En freek, heb je me al gevonden? Ik jou wel
Heb je wel een geadresseerde ingevoerd?Jongere schreef:Ik kan geen pb bericht versturen? Als ik op verzenden klik krijg ik een scherm dat de pagina niet kan worden verzonden.
Nu ik weer inlog zie ik dat het bericht toch die drie keer is verstuurd.Tiberius schreef:Heb je wel een geadresseerde ingevoerd?Jongere schreef:Ik kan geen pb bericht versturen? Als ik op verzenden klik krijg ik een scherm dat de pagina niet kan worden verzonden.
Je voelde je zeker spontaan enorm populair?Lassie schreef:sjonge ik dacht al..... 3 pb tjes. Dat is wel heel veel voor 1 dag.
Jongere schreef:Ik kan geen pb bericht versturen? Als ik op verzenden klik krijg ik een scherm dat de pagina niet kan worden verzonden.