en met deze opmerking kun je natuurlijk twee kanten op...wim schreef:Ik vind de dames ook veel mooier.JolandaOudshoorn schreef: ik vind het als damessolo veeeel mooier.

en met deze opmerking kun je natuurlijk twee kanten op...wim schreef:Ik vind de dames ook veel mooier.JolandaOudshoorn schreef: ik vind het als damessolo veeeel mooier.
Natuurlijk zijn de meeste dames veel mooierwim schreef:Ik vind de dames ook veel mooier.JolandaOudshoorn schreef: ik vind het als damessolo veeeel mooier.
ik vind de man veel mooier, behalve als hij zingtwim schreef:Ik vind de dames ook veel mooier.JolandaOudshoorn schreef: ik vind het als damessolo veeeel mooier.
Marcantus? Onbekende componist...refo schreef:Kerstliederen van Marcantus.
(Iemand is ze aan 't oefenen)
Wel een interessant koor:Hendrikus schreef:Marcantus? Onbekende componist...refo schreef:Kerstliederen van Marcantus.
(Iemand is ze aan 't oefenen)
Goed dat je dat J.A. erbij zet... Zijn naamgenoot maakt heel anderssoortige muziek.albion schreef:[...] o.l.v. Arjen J.A. Uitbeijerse [...]
inderdaadwim schreef:Goed dat je dat J.A. erbij zet... Zijn naamgenoot maakt heel anderssoortige muziek.albion schreef:[...] o.l.v. Arjen J.A. Uitbeijerse [...]
Een verrassende combinatie.fluitje schreef:Martin Mans met improvisatie van Amazing Grace
In dat geval waarschijnlijk wel meer dan één toon.fluitje schreef:Daar juicht een toon ............ Martin Mans