henriët schreef:Mijn hart zegt mij, o HEER' ,van Uwentwegen:
"Zoek door gebeen met ernst mijn aangezicht!"
Dat wil, dat zal ik doen; ik zoek den zegen
Alleen bij U, o bron van troost en licht!
Verberg toch niet Uw oog van mij, o HEER'
Ik ben Uw knecht, zie niet in toorne neer.
Gij waart mijn hulp in al mijn zielsverdriet.
O God mijns heils, begeef, verlaat mij niet.
Zo ik niet had geloofd, dat in dit leven
Mijn ziel Gods gunst en hulp genieten zou,
Mijn God, waar was mijn hoop, mijn moed, gebleven?
Ik was vergaan in al mijn smart en rouw.
Wacht op den HEER', godvruchte schaar, houd moed!
Hij is getrouw, de bron van alle goed.
Zo daalt Zijn kracht op u in zwakheid neer.
Wacht dan, ja wacht, verlaat u op den HEER'.
Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- Jean le Fontain
- Contacteer:
dit toch ook:Luther schreef:... aan de afgelopen twee nachten...

... tot op zekere hoogte.Jean le Fontain schreef:dit toch ook:Luther schreef:... aan de afgelopen twee nachten...
... mwahJean le Fontain schreef:![]()
... da's beter dan een slagroomklopper of een cirkelzaagJean le Fontain schreef:![]()
... dat krijg je als je 't over nachtelijke WC-schoonmakers hebt.Jean le Fontain schreef:
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
aan Droelie...Daar denk ik zo ongeveer de hele dag al aan
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
maar dat was helemaal niet de oorzaak.Luther schreef:... tot op zekere hoogte.Jean le Fontain schreef:dit toch ook:Luther schreef:... aan de afgelopen twee nachten...
... da's beter dan een slagroomklopper of een cirkelzaagJean le Fontain schreef:
... dat krijg je als je 't over nachtelijke WC-schoonmakers hebt.Jean le Fontain schreef:
die weet je nog steeds niet,
t was omdat jij bijna opstond en zou weggaan, maar weer een verhaal bedacht, en weer rustig naar achteren de bank opschoof en weer van alles te vertellen had

was gewoon een maf gezicht.
ik moet eecht gaan nu.
vervolgens schuif je weer relaxed naar achteren enz..
maar idd om die wc schoonmakers hebben we wel lol gehad he. trouwens ook om die personen fluitend bij de brug

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ja, dat is ontspannen hè!henriët schreef:maar dat was helemaal niet de oorzaak.Luther schreef:... tot op zekere hoogte.Jean le Fontain schreef:dit toch ook:Luther schreef:... aan de afgelopen twee nachten...
... da's beter dan een slagroomklopper of een cirkelzaagJean le Fontain schreef:
die weet je nog steeds niet,
t was omdat jij bijna opstond en zou weggaan, maar weer een verhaal bedacht, en weer rustig naar achteren de bank opschoof en weer van alles te vertellen had![]()
was gewoon een maf gezicht.
ik moet eecht gaan nu.
vervolgens schuif je weer relaxed naar achteren enz..
maar idd om die wc schoonmakers hebben we wel lol gehad he. trouwens ook om die personen fluitend bij de brug

Hoe ontzettend goed de Heere is,
vanmiddag kreeg ik het bericht van een vriendin dat na een aantal jaren haar tweede kindje geboren is, eerst een jongetje, nu een meisje, en alles is goed. ps 98:1
Vanavond een ontzettend fijn gesprek.
Wat kan je toch soms ervaren dat de Heere weet wat goed voor je is. Dat geeft moed en lust en kracht om door te gaan. Hem de eer!
vanmiddag kreeg ik het bericht van een vriendin dat na een aantal jaren haar tweede kindje geboren is, eerst een jongetje, nu een meisje, en alles is goed. ps 98:1
Wat kan je toch soms ervaren dat de Heere weet wat goed voor je is. Dat geeft moed en lust en kracht om door te gaan. Hem de eer!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Jesaja 12: 2-4:henriët schreef:Hoe ontzettend goed de Heere is,
Ziet, God is mijn Heil, ik zal vertrouwen en niet vrezen; want de Heere HEERE is mijn Sterkte en mijn Psalm, en Hij is mij tot Heil geworden.
En gijlieden zult water scheppen met vreugde uit de fonteinen des heils;
En zult te dienzelfden dage zeggen: Dankt den HEERE, roept Zijn Naam aan, maakt Zijn daden bekend onder de volken! vermeldt, dat Zijn Naam verhoogd is.
henriët schreef:Hoe ontzettend goed de Heere is,
Fijn! Zulke gesprekken zijn echt een weldaad
Aan een vriend van mij die vanmorgen om half 6 op die fiets is gestapt om de friese elstedentocht te gaan fietsen.. Die heeft er dus al behoorlijk wat km's opzitten 
Aan mijn vader die vandaag eindelijk eens in een echte auto mag rijden (mijn auto wel te verstaan
)

Aan mijn vader die vandaag eindelijk eens in een echte auto mag rijden (mijn auto wel te verstaan

Aan het vrouwtje op m'n werk die vandaag jarig is. Haar man is overleden en ze heeft geen kinderen die haar komen feliciteren...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ik blijf er aan denken:
Mijn zoon die voor zijn gemeente mocht getuigen dat God alleen de Heere is en dat hij de Here Jezus kent als zijn Verlosser en hem wil volgen in Zijn leven.
Ook de tranen van mijn vader zijn een beeld wat altijd bij me zal blijven en waari veel aan mag denken.
Mijn zoon die voor zijn gemeente mocht getuigen dat God alleen de Heere is en dat hij de Here Jezus kent als zijn Verlosser en hem wil volgen in Zijn leven.
Ook de tranen van mijn vader zijn een beeld wat altijd bij me zal blijven en waari veel aan mag denken.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Aan een jonge man die mocht getuigen van Zijn God en Koning.
Laatst gewijzigd door Luther op 02 jun 2009, 01:03, 1 keer totaal gewijzigd.
* Aan mijn moeder... ze is erg ziek...
* Aan mijn broer: hij loopt tegen overspannen zijn aan...
* Aan mijn oom, hij ligt sinds gistermorgen in coma...
Hartstilstand...
* Aan mijn broer: hij loopt tegen overspannen zijn aan...
* Aan mijn oom, hij ligt sinds gistermorgen in coma...
Hartstilstand...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
@ Dia, van harte sterkte toegewenst in deze moeilijke dagen,
moge de Heere je bijstaan, Zie maar op HEm, Hij is nabij die op Hem vertrouwen
Verder denk ik eraan dat de HEere met Zijn Geest nog werkt..
Pinksteren 2009..
Wonder.
moge de Heere je bijstaan, Zie maar op HEm, Hij is nabij die op Hem vertrouwen
Verder denk ik eraan dat de HEere met Zijn Geest nog werkt..
Pinksteren 2009..
Wonder.