ik bedoelde gewoon tijdens de psalmen zingen enzo!!!Hendrikus schreef:Een reden te meer om bij het zingen van het volkslied niet op de kansel te blijven, maar broederlijk bij de kerkenraad in de rij te gaan staan.Tiberius schreef:Of: oudere luidsprekersystemen gebruiken de spreekmicrofoon ook voor de kerktelefoon; de kerktelefoonluisteraars horen dan alleen de voorganger zingen, omdat hij het dichtst bij de microfoon zit.
Wist je dat ...[7]
Re: Wist je dat ...[7]
...wij zondagavond na de dienst ook het 1e en 6e couplet gezongen hebben van het Wilhelmus
...het wel iets bijzonders heeft
...ik nu weer ga fysiofitnessen
...het wel iets bijzonders heeft
...ik nu weer ga fysiofitnessen

Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Ik heb me door een zeer betrouwbare bronHendrikus schreef:Een reden te meer om bij het zingen van het volkslied niet op de kansel te blijven, maar broederlijk bij de kerkenraad in de rij te gaan staan.Tiberius schreef:Of: oudere luidsprekersystemen gebruiken de spreekmicrofoon ook voor de kerktelefoon; de kerktelefoonluisteraars horen dan alleen de voorganger zingen, omdat hij het dichtst bij de microfoon zit.

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
op een katheder staan lijkt me sowieso niet handigvlinder schreef:Ik heb me door een zeer betrouwbare bron![]()
(memento) wijs laten maken dat je tijdens het zingen van het volkslied officieel niet op een katheder mag staan.....

Ik weet niet wat ik heb de laatste 2 dagen, maar ik heb nog geen één post zonder spel-, typ- of
woordfouten gemaakt......

- monique
ik jullie erg mis
dat ik dit via de pc van mn zus doet
dat ik tog een poos geduld moet hebben voor dat ding gemaakt is
ik hoop dat ik heel gouw met jullie kan chatten
beste allemaal
dat ik dit via de pc van mn zus doet
dat ik tog een poos geduld moet hebben voor dat ding gemaakt is
ik hoop dat ik heel gouw met jullie kan chatten
beste allemaal
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- MarthaMartha
Is dat bijzonder dan dat jullie het Wilhelmus zongen?
Wij zingen vers 1 en 6 nl. elk jaar op de eerste zondag na koninginnedag
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
wij ook, maar we zijn niet ieder jaar 2 minuten stil met de hele gemeente om de doden te herdenken.MarthaMartha schreef:Is dat bijzonder dan dat jullie het Wilhelmus zongen?
- MarthaMartha
oké... was bij ons niet, maar we hebben om 5 uur kerk 's middags.......vlinder schreef:wij ook, maar we zijn niet ieder jaar 2 minuten stil met de hele gemeente om de doden te herdenken.MarthaMartha schreef:Is dat bijzonder dan dat jullie het Wilhelmus zongen?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
...dat je niet alle reclame die je door bus krijgt klakkeloos moet weggooien?
...dat er vandaag een leuk(bewaargids) bij zat over hoe om te gaan ziekten in en om het huis?: over planten in de tuin en motten en vliegen binnen bv.
...misschien ook wel tussen jullie reclame zit?
...als je het interessant lijkt maar even moet kijken en hem in veiligheid brengen?
...dat er vandaag een leuk(bewaargids) bij zat over hoe om te gaan ziekten in en om het huis?: over planten in de tuin en motten en vliegen binnen bv.
...misschien ook wel tussen jullie reclame zit?
...als je het interessant lijkt maar even moet kijken en hem in veiligheid brengen?
ik over 3 nachtjes een week weg ga met mijn man?!!!!
ik nog bérgen werk moet doen voordat ik de bergen kan gaan bekijken in Zwitserland?
ik nog bérgen werk moet doen voordat ik de bergen kan gaan bekijken in Zwitserland?
- Wilma van den Berg
Nu inmiddels nog twee nachtjes!helma schreef:ik over 3 nachtjes een week weg ga met mijn man?!!!!

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
neuh....Wilma van den Berg schreef:Nu inmiddels nog twee nachtjes!helma schreef:ik over 3 nachtjes een week weg ga met mijn man?!!!!
ik nog bérgen werk moet doen voordat ik de bergen kan gaan bekijken in Zwitserland?Enneh...je werk een beetje aan de kant inmiddels?

Neem me niet kwalijk, maar ik houd nooit zo van die zogenaamde bewaargidsen of -exemplaren en houden doe ik het zeker niet.Gijs83 schreef:...als je het interessant lijkt maar even moet kijken en hem in veiligheid brengen?
Weg ermee: het is fijn voor het basisschooltje.

- JolandaOudshoorn
Ach, het werk wacht wel tot je weer terug bent! Een hele fijne vakantie, Helma!helma schreef:neuh....Wilma van den Berg schreef:Nu inmiddels nog twee nachtjes!helma schreef:ik over 3 nachtjes een week weg ga met mijn man?!!!!
ik nog bérgen werk moet doen voordat ik de bergen kan gaan bekijken in Zwitserland?Enneh...je werk een beetje aan de kant inmiddels?
Ik weet, mijn Verlosser leeft