Wist je dat...

Luther
Contacteer:

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door Luther »

Kijk aan, openbare boetdoeningen!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
huisman

Bericht door huisman »

Luther schreef:Kijk aan, openbare boetdoeningen!
...en Luther ook zonder ban je RF-carrière doorlopen? Ik wel maar ik post dan ook altijd redelijk,gematigd,wijs,gereformeerd en niet op de persoon. :OO3
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

huisman schreef:
...en Luther ook zonder ban je RF-carrière doorlopen? Ik wel maar ik post dan ook altijd redelijk,gematigd,wijs,gereformeerd en niet op de persoon. :OO3
Ik heb nog nimmer een ban ontvangen.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

huisman schreef:Ik vertrek met jou (nog even de uitslag afwachten over het topic "schepping en evolutie") ...
Dus hoe langer dat topic in moderatie staat, hoe langer jij hier blijft?
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Luther schreef:
huisman schreef:
Het is zo te regelen hoor... ;)
huisman

Bericht door huisman »

Tiberius schreef:
huisman schreef:Ik vertrek met jou (nog even de uitslag afwachten over het topic "schepping en evolutie") ...
Wie weet :hum

Ik wens jullie als moderators veel wijsheid toe maar heb één aanbeveling : "bewaar het pand"
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Wittewrongel
Inactief

Bericht door Wittewrongel »

huisman schreef:
Tiberius schreef:
Wie weet :hum

Ik wens jullie als moderators veel wijsheid toe maar heb één aanbeveling : "bewaar het pand"
Topic blijft nu toch wel dicht neem ik aan. 2e maal onder moderatie.. En als nu niet dicht blijft zal een derde keer wel volgen.
Wie Gods wil doet naar zijn wil, Die doet doet niet Gods wil, maar zijn eigen wil. ~ Wittewrongel
Curatorium

Bericht door Curatorium »

huisman schreef:Ik wens jullie als moderators veel wijsheid toe maar heb één aanbeveling : "bewaar het pand"
Beetje chantage, is het niet?
Auto

Bericht door Auto »

Curatorium schreef:
huisman schreef:Ik wens jullie als moderators veel wijsheid toe maar heb één aanbeveling : "bewaar het pand"
Beetje chantage, is het niet?
Hoezo? Huisman staat tenminste ergens voor.

De wijze waarop zaken gepropageerd worden en dan ook nog een label van zogenaamd 'gereformeerd' op krijgt deugt voor geen meter.
Curatorium

Bericht door Curatorium »

Auto schreef:Hoezo? Huisman staat tenminste ergens voor.
Ik ben het zeker eens met Huisman qua schepping & evolutie, maar ik vind ook dat mensen die hier anders over nadenken (en wel binnen de kaders van de Bijbel) hun zegje mogen doen. Gaan dreigen met vertrek gebeurt opvallend vaak op dit forum, al snap ik Huisman wel, maar juist de actieve topics op dit forum zijn onderwerpen die lastig zijn & waar niet iedereen het over eens is. Dreigen met vertrek zorgt er alleen maar voor dat topics dicht gaan en op den duur kunnen we hier in de toekomst alleen nog over kerkgebouwen, kerkelijke jaarboeken en het beroepingswerk discussiëren. Dat zou jammer zijn, toch?
Auto

Bericht door Auto »

Curatorium schreef:
Auto schreef:Hoezo? Huisman staat tenminste ergens voor.
Ik ben het zeker eens met Huisman qua schepping & evolutie, maar ik vind ook dat mensen die hier anders over nadenken (en wel binnen de kaders van de Bijbel) hun zegje mogen doen. Gaan dreigen met vertrek gebeurt opvallend vaak op dit forum, al snap ik Huisman wel, maar juist de actieve topics op dit forum zijn onderwerpen die lastig zijn & waar niet iedereen het over eens is. Dreigen met vertrek zorgt er alleen maar voor dat topics dicht gaan en op den duur kunnen we hier in de toekomst alleen nog over kerkgebouwen, kerkelijke jaarboeken en het beroepingswerk discussiëren. Dat zou jammer zijn, toch?
Het is voornamelijk de wijze van discussieren en ook niet het vertrekpunt en eindpunt in de gaten houden. Die punten zijn de gereformeerde leer en wat ik zie en hoor, dan zie ik dat er scheuren in komen. En dat probeert Huisman ook aan te geven.

En dat mensen die bepaalde gedachten hebben, zich dan nog gereformeerd noemen, daar kan ik helemaal niet meer met de pet bij.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Luther schreef:
huisman schreef:
En hoe kom ik dan aan tientallen bannen? Ben ik dan nog 'ongereformeerder' dan ik zelf dacht?
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Mara

Bericht door Mara »

-DIA- schreef: En hoe kom ik dan aan tientallen bannen? Ben ik dan nog 'ongereformeerder' dan ik zelf dacht?
Dat begrijp ik dus ook niet!
Terwijl er wel rijkelijk met azijn gesprenkeld mag worden, kennelijk.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Bonny
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Ha, met mijn tweede of derde post kreeg ik al een reprimande.
The Groom's still waiting at the altar
DDD

Bericht door DDD »

Als mensen die van het meerderheidsstandpunt afwijken worden geacht op de persoon te spelen, wordt dat sneller gemodereerd, dat is de enige verklaring.
Plaats reactie