Wist je dat...
Re: Wist je dat........[7]
Kijk aan, openbare boetdoeningen!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
...en Luther ook zonder ban je RF-carrière doorlopen? Ik wel maar ik post dan ook altijd redelijk,gematigd,wijs,gereformeerd en niet op de persoon.Luther schreef:Kijk aan, openbare boetdoeningen!

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik heb nog nimmer een ban ontvangen.huisman schreef:...en Luther ook zonder ban je RF-carrière doorlopen? Ik wel maar ik post dan ook altijd redelijk,gematigd,wijs,gereformeerd en niet op de persoon.Luther schreef:Kijk aan, openbare boetdoeningen!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Dus hoe langer dat topic in moderatie staat, hoe langer jij hier blijft?huisman schreef:Ik vertrek met jou (nog even de uitslag afwachten over het topic "schepping en evolutie") ...
Het is zo te regelen hoor...Luther schreef:Ik heb nog nimmer een ban ontvangen.huisman schreef:...en Luther ook zonder ban je RF-carrière doorlopen? Ik wel maar ik post dan ook altijd redelijk,gematigd,wijs,gereformeerd en niet op de persoon.Luther schreef:Kijk aan, openbare boetdoeningen!

Wie weetTiberius schreef:Dus hoe langer dat topic in moderatie staat, hoe langer jij hier blijft?huisman schreef:Ik vertrek met jou (nog even de uitslag afwachten over het topic "schepping en evolutie") ...

Ik wens jullie als moderators veel wijsheid toe maar heb één aanbeveling : "bewaar het pand"
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- Wittewrongel
- Inactief
Topic blijft nu toch wel dicht neem ik aan. 2e maal onder moderatie.. En als nu niet dicht blijft zal een derde keer wel volgen.huisman schreef:Wie weetTiberius schreef:Dus hoe langer dat topic in moderatie staat, hoe langer jij hier blijft?huisman schreef:Ik vertrek met jou (nog even de uitslag afwachten over het topic "schepping en evolutie") ...![]()
Ik wens jullie als moderators veel wijsheid toe maar heb één aanbeveling : "bewaar het pand"
Wie Gods wil doet naar zijn wil, Die doet doet niet Gods wil, maar zijn eigen wil. ~ Wittewrongel
-
Beetje chantage, is het niet?huisman schreef:Ik wens jullie als moderators veel wijsheid toe maar heb één aanbeveling : "bewaar het pand"
Hoezo? Huisman staat tenminste ergens voor.Curatorium schreef:Beetje chantage, is het niet?huisman schreef:Ik wens jullie als moderators veel wijsheid toe maar heb één aanbeveling : "bewaar het pand"
De wijze waarop zaken gepropageerd worden en dan ook nog een label van zogenaamd 'gereformeerd' op krijgt deugt voor geen meter.
-
Ik ben het zeker eens met Huisman qua schepping & evolutie, maar ik vind ook dat mensen die hier anders over nadenken (en wel binnen de kaders van de Bijbel) hun zegje mogen doen. Gaan dreigen met vertrek gebeurt opvallend vaak op dit forum, al snap ik Huisman wel, maar juist de actieve topics op dit forum zijn onderwerpen die lastig zijn & waar niet iedereen het over eens is. Dreigen met vertrek zorgt er alleen maar voor dat topics dicht gaan en op den duur kunnen we hier in de toekomst alleen nog over kerkgebouwen, kerkelijke jaarboeken en het beroepingswerk discussiëren. Dat zou jammer zijn, toch?Auto schreef:Hoezo? Huisman staat tenminste ergens voor.
Het is voornamelijk de wijze van discussieren en ook niet het vertrekpunt en eindpunt in de gaten houden. Die punten zijn de gereformeerde leer en wat ik zie en hoor, dan zie ik dat er scheuren in komen. En dat probeert Huisman ook aan te geven.Curatorium schreef:Ik ben het zeker eens met Huisman qua schepping & evolutie, maar ik vind ook dat mensen die hier anders over nadenken (en wel binnen de kaders van de Bijbel) hun zegje mogen doen. Gaan dreigen met vertrek gebeurt opvallend vaak op dit forum, al snap ik Huisman wel, maar juist de actieve topics op dit forum zijn onderwerpen die lastig zijn & waar niet iedereen het over eens is. Dreigen met vertrek zorgt er alleen maar voor dat topics dicht gaan en op den duur kunnen we hier in de toekomst alleen nog over kerkgebouwen, kerkelijke jaarboeken en het beroepingswerk discussiëren. Dat zou jammer zijn, toch?Auto schreef:Hoezo? Huisman staat tenminste ergens voor.
En dat mensen die bepaalde gedachten hebben, zich dan nog gereformeerd noemen, daar kan ik helemaal niet meer met de pet bij.
En hoe kom ik dan aan tientallen bannen? Ben ik dan nog 'ongereformeerder' dan ik zelf dacht?Luther schreef:Ik heb nog nimmer een ban ontvangen.huisman schreef:...en Luther ook zonder ban je RF-carrière doorlopen? Ik wel maar ik post dan ook altijd redelijk,gematigd,wijs,gereformeerd en niet op de persoon.Luther schreef:Kijk aan, openbare boetdoeningen!
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Dat begrijp ik dus ook niet!-DIA- schreef: En hoe kom ik dan aan tientallen bannen? Ben ik dan nog 'ongereformeerder' dan ik zelf dacht?
Terwijl er wel rijkelijk met azijn gesprenkeld mag worden, kennelijk.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Bonny
- Contacteer:
Ha, met mijn tweede of derde post kreeg ik al een reprimande.
The Groom's still waiting at the altar
Als mensen die van het meerderheidsstandpunt afwijken worden geacht op de persoon te spelen, wordt dat sneller gemodereerd, dat is de enige verklaring.