Wat doen we vandaag ? [7]
- Neeltje Jans
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
Klinkt leuk, is het een fiets- of autoroute?
Neeltje Jans, moeder van 4
Neeltje Jans schreef:Klinkt leuk, is het een fiets- of autoroute?
Het is een autoroute. Maar je kunt het in étappes ook wel fietsen. Afgelopen zaterdag hebben we dus een route gevolgd die we dagelijks doen, maar dan over de
'grote' wegen. Nu gingen we binnendoor en kwamen we b.v. in gedeelten van een stad wat we niet eens wisten dat het bestond. Een weggetje waar je zo voorbij
rijdt. Binnenkort (niet a.s. zaterdag) hopen we het 2e gedeelte te rijden. Om een indruk te geven hoe lang die route duurt: Over ca. 40 items hebben we 3 uur gereden.
En er zijn 121 items.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
-
Een beetje uitrusten van drukke voorgaande dagen, in huis 'rommelen', boodschappen doen en wellicht voorbereiden voor de komende weken. En hopelijk ook horen:'Hoort wat mij God deed ondervinden"
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Naar Pisa en Lucca.
Lassie schreef:Naar Pisa en Lucca.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik ben geslaagd aldus een aanwezige ouderling van de HHK. Alhoewel er best dingen beter konden, maar daar leer dan weer van. Het bezoekersaantal was nog wel wat laag, maar de opzet na de pauze stellingen in groepjes bespreken werd eigenlijk door iedereen als positief ervaren, de sfeer was er gelijk al een stuk beter door. Hopelijk wordt dit verder verteld! Ik denk dat we ondanks alle publiciteit het toch van mond-op-mondreclame moeten hebben. Werkt zo ik nu verwacht wel het beste.Neeltje Jans schreef:Spannend hoor! SuccesGijs83 schreef:Vanavond heb ik (voor de 1e keer) de leiding bij een jongerenavond. Dat bestaat eigenlijk alleen uit een welkomstwoord spreken, mededelingen doen en een dankwoord spreken. Ik heb m'n 'speeches' in ieder geval voorbereid, maar ben lichamelijk, denk ik zenuwachtiger dan geestelijk. Dus schriftlezing, gebed e.d. doet de spreker zelf. Zo was dat overigens altijd al.
wow, mooi! geniet ervan!Lassie schreef:Naar Pisa en Lucca.
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:wow, mooi! geniet ervan!Lassie schreef:Naar Pisa en Lucca.
Helaas zijn we alleen naar Pisa geweest. Het is erg warm en ik hou het niet zo heel erg lang vol.
Gelukkig hebben we hier een zwembad bij het huisje en een mooi uit zicht en lekker veel boeken en spelletjes. Dus we vermaken ons prima.
- Neeltje Jans
Fijn dat het goed ging! Wat is jouw 'rol' hierin, waarom je de opening ook moest doen? Ben je organisator?Gijs83 schreef:Ik ben geslaagd aldus een aanwezige ouderling van de HHK. Alhoewel er best dingen beter konden, maar daar leer dan weer van. Het bezoekersaantal was nog wel wat laag, maar de opzet na de pauze stellingen in groepjes bespreken werd eigenlijk door iedereen als positief ervaren, de sfeer was er gelijk al een stuk beter door. Hopelijk wordt dit verder verteld! Ik denk dat we ondanks alle publiciteit het toch van mond-op-mondreclame moeten hebben. Werkt zo ik nu verwacht wel het beste.Neeltje Jans schreef:Spannend hoor! SuccesGijs83 schreef:Vanavond heb ik (voor de 1e keer) de leiding bij een jongerenavond. Dat bestaat eigenlijk alleen uit een welkomstwoord spreken, mededelingen doen en een dankwoord spreken. Ik heb m'n 'speeches' in ieder geval voorbereid, maar ben lichamelijk, denk ik zenuwachtiger dan geestelijk. Dus schriftlezing, gebed e.d. doet de spreker zelf. Zo was dat overigens altijd al.
Neeltje Jans, moeder van 4
Nou Gijs, fijn joh!!En elke keer dat je weer moet gaan spreken is het 'makkelijker'.Gijs83 schreef:Ik ben geslaagd aldus een aanwezige ouderling van de HHK. Alhoewel er best dingen beter konden, maar daar leer dan weer van. Het bezoekersaantal was nog wel wat laag, maar de opzet na de pauze stellingen in groepjes bespreken werd eigenlijk door iedereen als positief ervaren, de sfeer was er gelijk al een stuk beter door. Hopelijk wordt dit verder verteld! Ik denk dat we ondanks alle publiciteit het toch van mond-op-mondreclame moeten hebben. Werkt zo ik nu verwacht wel het beste.Neeltje Jans schreef:Spannend hoor! SuccesGijs83 schreef:Vanavond heb ik (voor de 1e keer) de leiding bij een jongerenavond. Dat bestaat eigenlijk alleen uit een welkomstwoord spreken, mededelingen doen en een dankwoord spreken. Ik heb m'n 'speeches' in ieder geval voorbereid, maar ben lichamelijk, denk ik zenuwachtiger dan geestelijk. Dus schriftlezing, gebed e.d. doet de spreker zelf. Zo was dat overigens altijd al.
Ik hoop voor je dat 'de groep' zal groeien!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Zoonlief is tot 17.00 weg, schoolreis! Als dochterlief thuikomt, gaan we lekker als meiden shoppen. Vanavond heeft mijn zoon nog een laatste traing bij de F3 (voetbalteam) en daarna moet ik door naar een gezamenlijke kerkeraad/jeugdraadsvegadering.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Vanmorgen al een uur gefietst, bed verschoond, was is bijna klaar. Vanmiddag een dame uit de gemeente bezoeken en een netwerk voor haar opzetten.
Daarna in het zonnetje zitten en vanavond beginnen aan het fotoboek.
Ik zoek nog een leuke titel. Het wordt een leuke-dingen-boek die we de afgelopen 5 jaar saampjes hebben gedaan.
Daarna in het zonnetje zitten en vanavond beginnen aan het fotoboek.
Ik zoek nog een leuke titel. Het wordt een leuke-dingen-boek die we de afgelopen 5 jaar saampjes hebben gedaan.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
http://www.sangimignano.it/foto/ hier zijn wij vandaag geweest... mega toeristisch, maar wel erg leuk.
Lassie schreef:http://www.sangimignano.it/foto/ hier zijn wij vandaag geweest... mega toeristisch, maar wel erg leuk.
Omgeving is schitterend vind ik (als ik dat zo op de foto's zie)

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
Ziet er geweldig uit!Lassie schreef:http://www.sangimignano.it/foto/ hier zijn wij vandaag geweest... mega toeristisch, maar wel erg leuk.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!