Wat hip! De mijne is van Björn Borg. Lijk ik toch nog een beetje sportief-DIA- schreef:Echt niet! Die exclusieve merken zie je overal. Zo is mijn bril van Versace.

Wat hip! De mijne is van Björn Borg. Lijk ik toch nog een beetje sportief-DIA- schreef:Echt niet! Die exclusieve merken zie je overal. Zo is mijn bril van Versace.
kon je ze niet bestellen? Dat mag hier altijd.MarthaMartha schreef:boodschappen en twee kadootjes voor twee jarige nichtjes.
helaas geen huggies, waren 1 + 1 gratis bij Hoogvliet... en aangezien luiers er door vlíegen leek me dat wel een gelegenheid om eens bij Hoogvliet te winkelen.... helaas, ze waren op...
Tja, dat antinomianisme kun je heel breed. Ik denk dat vd Brink er weer anders over denkt als men daar in de Ger.Gem.over denkt en Witsius misschien nog wel weer anders. Wel interessant overigens om te weten hoe Witsius daar over dacht!huisman schreef:Gekregen
Daar gaat dit boek over,Witsius probeerde met zijn geschrift "Animadversiones Irenicae" ofwel "Overwegeningen ten behoeve van de vrede met betrekking tot de meningsverschillen die onder de ongelukkige benamingen van twisten der antinomianen en neonomianen nu in Engeland heersen" een tussenpositie in te nemen.Gijs83 schreef:Tja, dat antinomianisme kun je heel breed. Ik denk dat vd Brink er weer anders over denkt als men daar in de Ger.Gem.over denkt en Witsius misschien nog wel weer anders. Wel interessant overigens om te weten hoe Witsius daar over dacht!huisman schreef:Gekregen
Orchidee schreef:Verrekte spieren in m'n linkerschouder, nek en rug![]()
Ik lijk nu wel zo'n marionettepoppetje
Lijkt me een interessant boek. Zal er eens over nadenken om het ook aan te schaffen.huisman schreef:Daar gaat dit boek over,Witsius probeerde met zijn geschrift "Animadversiones Irenicae" ofwel "Overwegeningen ten behoeve van de vrede met betrekking tot de meningsverschillen die onder de ongelukkige benamingen van twisten der antinomianen en neonomianen nu in Engeland heersen" een tussenpositie in te nemen.Gijs83 schreef:Tja, dat antinomianisme kun je heel breed. Ik denk dat vd Brink er weer anders over denkt als men daar in de Ger.Gem.over denkt en Witsius misschien nog wel weer anders. Wel interessant overigens om te weten hoe Witsius daar over dacht!huisman schreef:Gekregen
Ik ben inmiddels bij hoofdstuk 5 "de dogmatische positie van Tobias Crisp" (de bekenste antinomiaan)
Over dit onderwerp wordt nogal verschillend gedacht in refo-kring, want het heeft natuurlijk allemaal met wetjes en regeltjes te maken en dat wil de gevallen mens nou eenmaal niet. Er zal hier vast een hele discussie over gevoerd kunnen worden en dat zal vast ook wel eens gebeurd zijn. Het blijft altijd actueel...albion schreef: Lijkt me een interessant boek. Zal er eens over nadenken om het ook aan te schaffen.