Vandaag vrije dag. Vanmorgen mijn dochter naar ststion gebracht en zij is nu onderweg naar Curacao.
Ik ga zijkant van tuinhuisje n de verf zetten en dan beginnen met schuurtje naast voliere.
Daar is mijn dag dan aardig mee gevuld.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Nog duf zijn. 50 uur in een week werken is veel te veel voor mij Gelukkig mag ik deze week een dag vrij nemen.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix schreef:Nog duf zijn. 50 uur in een week werken is veel te veel voor mij Gelukkig mag ik deze week een dag vrij nemen.
Nog duf zijn. 0 uur in een week werken is veel te veel voor mij.
Maar vrij nemen: ho maar!
JolandaOudshoorn schreef:
Marnix schreef:Nog duf zijn. 50 uur in een week werken is veel te veel voor mij Gelukkig mag ik deze week een dag vrij nemen.
teveel??? watje
Hehe en dan reken ik de reistijd nog niet mee he. Dat is 3 uur per dag
Dus iedere dag om half 7 de deur uit en rond 6 uur weer thuis. En dan zaterdag van kwart voor 10 's ochtends tot kwart over 11 's avonds. En dan zondag weer naar de kerk. Ik snap niet hoe ze het vroeger met alleen zondag als vrije dag trokken
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."