nu.nl schreef:AMSTERDAM – Gelet op de Milanese catwalk lijkt er een nieuwe haartrend in opmars. De kapsels mogen weer opgestoken; liefst zo klassiek mogelijk. (...) Chignons, knotten en rollen. De trend-to-be komt in verschillende variaties, bij verschillende ontwerpers voorbij gewandeld op de catwalk van de Noord-Italiaanse stad. Wat ze met elkaar gemeen hebben is dat ze de herfst/winterlook een elegante en chique uitstraling geven.
De 'revival' van de refo-knot...
Moeten we van 'weeromstuit' dan kiezen voor een ander kapsel.
Waarover ik me nog steeds verbaas is dat in onze kringen meer aandacht is voor de haardracht van de vrouwen als die van mannen.
Wij mannen zijn toch niet superieur?
Enfin, laat maar, dit is al meer dan uit en ten treure op het RF besproken?
mee eens jvdg... wanneer laten al die refo-mannen nu eindelijk hun baard eens staan ....
tenslotte was dat wat God bedacht als verschil tussen mannen en vrouwen....
Over schaamteloosheid gesproken. Ik schaam me voor mensen als Arie Boomsma die zichzelf christen noemen.
Mensen als Arie Boomsma zie ik als valse profeten. Hij heeft letterlijk gezegd dat er andere wegen dan Jezus zijn.
Daarom moet er openlijk afstand gedaan worden van deze mensen, en begrijp ik niet dat er mensen zijn die het voor hem opnemen.
EO zou Boomsma samen met meneer Venderbos (ook al 3 keer met zn blote reet op TV geweest) direct moeten ontslaan om nog enigzins geloofwaardig over te komen als omroep met een boodschap.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Over schaamteloosheid gesproken. Ik schaam me voor mensen als Arie Boomsma die zichzelf christen noemen.
Mensen als Arie Boomsma zie ik als valse profeten. Hij heeft letterlijk gezegd dat er andere wegen dan Jezus zijn.
Daarom moet er openlijk afstand gedaan worden van deze mensen, en begrijp ik niet dat er mensen zijn die het voor hem opnemen.
EO zou Boomsma samen met meneer Venderbos (ook al 3 keer met zn blote reet op TV geweest) direct moeten ontslaan om nog enigzins geloofwaardig over te komen als omroep met een boodschap.
@ ontopic: wat ik sneu vind is als twee vriendinnen gaan winkelen en ze alletwee hetzelfde t-shirt willen. Het ene meisje mag hem natuurlijk wel. Het andere meisje is (tot haar grote irritatie) ietwat stevig gebouwd van boven en mag datzelfde shirtje niet aan. Kom op mensen, mogen zulke meiden alleen dan grote damesblousen aan i.p.v. een leuk meidenshirtje? En nee, het hoeft geen spaarpot te zijn en ook niet alsof er twee billen boven het shirtje uitkomen, maar mogen meisjes er nog leuk uit zien? Er zouden maar wat graag meiden zijn die iets minder bedeeld waren om wat leukere shirts te kopen...(natuurlijk ook andersom, maar ja die hoeven niet bang te zijn aanstoot te geven...)
Ja ze zeurt al de hele tijd aan mijn hoofd..... maar ik heb een foto laten zien met ringbaard.... dat vond ze niets.... dus als ze er weer over begint dan dreig ik gewoon met die ringbaard en wat andere machtsmiddelen.
Voila strijd gestreden
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
eigenlijk ben ik het wel met je eens
En ik ook! Vandaag stond er een foto van hem in het Brabants Dagblad. In één woord: schaamteloos.
Het is niet de bedoeling om hier verder te gaan, waar een ander topic gesloten is.
Bovendien gaat het allang niet meer over het topiconderwerp.
Daarom: