meid toch. Sterkte!MarthaMartha schreef:een héééééééél lieve vriend

meid toch. Sterkte!MarthaMartha schreef:een héééééééél lieve vriend
Duuk? Da capo? of dan toch DJK?Helma schreef:M&M en D; van harte!!
(wie had dat oooooooit gedacht..........)
BJD schreef:Duuk? Da capo? of dan toch DJK?Helma schreef:M&M en D; van harte!!
Ben jij nou zo'n goede speurneus???BJD schreef:Duuk? Da capo? of dan toch DJK?Helma schreef:M&M en D; van harte!!
Van harte gefeliciteerd, beiden.helma schreef:M&M en D; van harte!!
VAN HARTE!!!MarthaMartha schreef:Ben jij nou zo'n goede speurneus???BJD schreef:Duuk? Da capo? of dan toch DJK?Helma schreef:M&M en D; van harte!!
ja, dat zeg je nuTiberius schreef:Van harte gefeliciteerd, beiden.helma schreef:M&M en D; van harte!!
En eerlijk is eerlijk: het zat er wel een beetje aan te komen.
Tja, ik kan dat moeilijk vooraf hier neer typen. Als zelfs onze bromsnor nog niets door had...MarthaMartha schreef:ja, dat zeg je nuTiberius schreef:Van harte gefeliciteerd, beiden.helma schreef:M&M en D; van harte!!
Tiberius schreef:Tja, ik kan dat moeilijk vooraf hier neer typen. Als zelfs onze bromsnor nog niets door had...MarthaMartha schreef:ja, dat zeg je nuTiberius schreef:Van harte gefeliciteerd, beiden.helma schreef:M&M en D; van harte!!
Tiberius schreef:En eerlijk is eerlijk: het zat er wel een beetje aan te komen.helma schreef:M&M en D; van harte!!![]()
Rens, toch mag ik je wel!Rens schreef:Weerzin jegens mensen die breeduit menen te moeten etaleren dat ze méér taalkundige (of intelectuele) bagage hebben dan anderen.........hoogmoed noemen ze dat dacht ik....tekent hun "zich verheven voelen boven anderen" voluit.
Waar een refoforum al niet goed voor isfreek schreef:Tiberius schreef:En eerlijk is eerlijk: het zat er wel een beetje aan te komen.helma schreef:M&M en D; van harte!!![]()
MM en D, geweldig!!! Van harte gefeliciteerd!