wa's da nou?Marco schreef:Eigenlijk liever medium. Als ik kiezen moet uit deze 2: well-done. Anders heb je echt het idee dat je rauw vlees zit te eten.Bert Mulder schreef:gladde deurtjes, anders heb je zo'n stoffige zooi.
well-done roast of rare roast (of steak)
Derailleur of versnellingsnaaf?
Welke van de twee kies je? (spelletje) [1]
- MarthaMartha
Re: welke van de twee kies je? (spelletje)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
k weet het ook niet..MarthaMartha schreef:wa's da nou?Marco schreef:Eigenlijk liever medium. Als ik kiezen moet uit deze 2: well-done. Anders heb je echt het idee dat je rauw vlees zit te eten.Bert Mulder schreef:gladde deurtjes, anders heb je zo'n stoffige zooi.
dat eerste is frans.. nou ja, in frankrijk hebben ze wel lekkere wijn dus...
en dat 2 e, mwha mn fiets heeft ook versnellingen.. fietsen is gezonder dan wijn.. en geeft ook ontspanning (tenzij je in de regen rijdt en je geen regenpak aan hebt en droog wilt blijven;))
doe toch maar een versnellingsnaaf dan..
na het fietsen een wijntje..
maar goed, laat mensen die het snappen even kiezen en een nieuw tweetal stellen
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- zusterelly
versnellingsnaaf : omdat ik niet weet wat dat andere isMarco schreef:Eigenlijk liever medium. Als ik kiezen moet uit deze 2: well-done. Anders heb je echt het idee dat je rauw vlees zit te eten.Bert Mulder schreef:gladde deurtjes, anders heb je zo'n stoffige zooi.
slagroomtaart of moccataart
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
- MarthaMartha
slagroomtaart, want mocca vind ik echt vies!!!!!!!!zusterelly schreef:versnellingsnaaf : omdat ik niet weet wat dat andere isMarco schreef:Eigenlijk liever medium. Als ik kiezen moet uit deze 2: well-done. Anders heb je echt het idee dat je rauw vlees zit te eten.Bert Mulder schreef:gladde deurtjes, anders heb je zo'n stoffige zooi.
Derailleur of versnellingsnaaf?![]()
slagroomtaart of moccataart
op tijd op een afspraak komen maar je kletsnat laten regenen
of
de bui afwachten en droog maar te laat op je afspraak komen....
Meiden, toch. Fietsen jullie nooit? Of zitten jullie alleen maar aan de wijn en taart?
Dit is een derailleur:

En dit een versnellingsnaaf:

Dit is een derailleur:
- zusterelly
Tjonge, zelfs fietsen wordt ingewikkeldTiberius schreef:Meiden, toch. Fietsen jullie nooit? Of zitten jullie alleen maar aan de wijn en taart?
Dit is een derailleur:
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
- MarthaMartha
ach, mijn twee broers zijn fietsenmakers, dus dit soort dingen hoef ik niet te weten.....Tiberius schreef:Meiden, toch. Fietsen jullie nooit? Of zitten jullie alleen maar aan de wijn en taart?
Dit is een derailleur:
dus kan ik me onbezorgd met de wijn en taart bezighouden
en aangezien ze dr broers weleens meeneemt naar zeeland....MarthaMartha schreef:ach, mijn twee broers zijn fietsenmakers, dus dit soort dingen hoef ik niet te weten.....Tiberius schreef:Meiden, toch. Fietsen jullie nooit? Of zitten jullie alleen maar aan de wijn en taart?
Dit is een derailleur:
dus kan ik me onbezorgd met de wijn en taart bezighouden
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ligt er natuurlijk aan hoe urgent die afspraak is en hoe lang die duurt, maar tegen de 1e zou ik willen zeggen: neem een paraplu mee. Persoonlijk zou ik denk ik toch voor het laatste kiezen, als dat enigzins mogelijk is.MarthaMartha schreef: slagroomtaart, want mocca vind ik echt vies!!!!!!!!
of
regenpak op de fiets(als het regent)
of
paraplu op de fiets(als het regent)
Doe maar een regenpak. Een paraplu zou het niet overleven bij mij denk ik.Gijs83 schreef:Ligt er natuurlijk aan hoe urgent die afspraak is en hoe lang die duurt, maar tegen de 1e zou ik willen zeggen: neem een paraplu mee. Persoonlijk zou ik denk ik toch voor het laatste kiezen, als dat enigzins mogelijk is.MarthaMartha schreef: slagroomtaart, want mocca vind ik echt vies!!!!!!!!
of
of
Patatje met mayo of een patatje pindasaus?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
patatje met mayo (pindasaus vind ik bij patat niet lekker, wel met mexicano of zo)fluitje schreef:Doe maar een regenpak. Een paraplu zou het niet overleven bij mij denk ik.Gijs83 schreef:Ligt er natuurlijk aan hoe urgent die afspraak is en hoe lang die duurt, maar tegen de 1e zou ik willen zeggen: neem een paraplu mee. Persoonlijk zou ik denk ik toch voor het laatste kiezen, als dat enigzins mogelijk is.MarthaMartha schreef: slagroomtaart, want mocca vind ik echt vies!!!!!!!!
of
of
laptop of een computer
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
laptop natuurlijk! want die is van mezelf, dan hoef ik geen pc te delenalbion schreef:patatje met mayo (pindasaus vind ik bij patat niet lekker, wel met mexicano of zo)fluitje schreef:Doe maar een regenpak. Een paraplu zou het niet overleven bij mij denk ik.Gijs83 schreef: Ligt er natuurlijk aan hoe urgent die afspraak is en hoe lang die duurt, maar tegen de 1e zou ik willen zeggen: neem een paraplu mee. Persoonlijk zou ik denk ik toch voor het laatste kiezen, als dat enigzins mogelijk is.
of
laptop of een computer
bovendien is het een makkelijk ding (hij is makkelijk verplaatsbaar, goed toetsenbord (wat niet klinkt als mitrailleurvuur als je dr op tikt)
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
oeps, nieuw tweetal vergeten
als de wekker gaat 's ochtends vroeg:
- gelijk uit bed
- nog ff liggen (en de snooze aan
)
- gelijk uit bed
- nog ff liggen (en de snooze aan
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Gelijk d'r uit, met je voeten op de koude planken!hmprff schreef:oeps, nieuw tweetal vergeten![]()
- gelijk uit bed
- nog ff liggen (en de snooze aan)
Grindtegels of gazon?
- monique
gazon doen je voeten teminste niet zeer mat dat grindMister schreef:Gelijk d'r uit, met je voeten op de koude planken!hmprff schreef:oeps, nieuw tweetal vergeten![]()
- gelijk uit bed
- nog ff liggen (en de snooze aan)
Grindtegels of gazon?
uuh op vakantie of thuis blijven
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag