Computerprobleempjes

Mara

Re: Computerprobleempjes

Bericht door Mara »

En als dat dan niet helpt, ze gaan toch door op de verkeerde weg, wat is dan een volgende stap ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Afgewezen schreef:
Marnix schreef:@ Afgewezen: Als je via de EO-site een uitzending bekijkt, en je gaat in je video-scherm naar instellingen, dan staat hij ook gewoon op Silverlight / breedbandverbinding?
Yep.
Inmiddels kan ik het wel kijken, maar steeds met kleine schokjes en... dat ... kijkt.... heel... ver... ... velend.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

De discussie over het gehoorzamen van regels die opgelegd zijn door gezagsdragers heb ik hierheen afgesplitst.

Hier verder over computerprobleempjes.
Marnix

Bericht door Marnix »

Afgewezen schreef:
Afgewezen schreef:
Marnix schreef:@ Afgewezen: Als je via de EO-site een uitzending bekijkt, en je gaat in je video-scherm naar instellingen, dan staat hij ook gewoon op Silverlight / breedbandverbinding?
Yep.
Inmiddels kan ik het wel kijken, maar steeds met kleine schokjes en... dat ... kijkt.... heel... ver... ... velend.
Hm, geen idee dan. Kan het met de snelheid van je computer of je internet te maken hebben? Ik heb zelf geen enkel probleem met het bekijken van video's via Silverlight. Misschien wordt het beter als je niet via Silverlight kijkt maar via Windows Media Player en op langzame internetverbinding, dan zal de kwaliteit minder zijn maar gaat het misschien wel vloeiender?
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Auto

Bericht door Auto »

Afgewezen schreef:
Afgewezen schreef:
Yep.
Het kan zijn dat de instellingen op je ADSL modem niet goed staan. Misschien een call melden bij je provider en aangeven dat het neit goed werkt.

Bij ons werkte het na 1/2 jaar, alleen nog een probleem met de hoogtijddagen dat iedereen naar live beeld zit te kijken (in dit geval 4 mei herdenking op de dam)

en dat lijken ze niet te willen oplossen. Als ik het meld, dan zeggen ze de volgende dag wij hebben geen problemen gemerkt het werkt nu zoals het zou moeten.
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Begin volgende week hoop ik over te stappen op KPN als provider. Misschien gaat het dan beter. :)
Auto

Bericht door Auto »

Afgewezen schreef:Begin volgende week hoop ik over te stappen op KPN als provider. Misschien gaat het dan beter. :)

..... zit je bij Solcon?
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Auto schreef:
Afgewezen schreef:Begin volgende week hoop ik over te stappen op KPN als provider. Misschien gaat het dan beter. :)

..... zit je bij Solcon?
Ja.
Auto

Bericht door Auto »

Afgewezen schreef:
Auto schreef:

..... zit je bij Solcon?
Ja.
hmmm, ik wil je niet verdrietig maken en misschien is het ook niet het geval, maar van provider verwisselen wil niet zeggen dat het probleem is opgelost. KPN kan ook de basis zijn van je abonnement wat je al hebt bij Solcon.

Dit probleem heb ik namelijk. Ik zat eerst bij KPN en die was ik zat vanwege de problemen, vervolgens een jaar bij een losse provider gezeten die helemaal geen KPN gebruikte maar bbned. Toen ging ik over naar Solcon en op het moment dat ik naar solcon overging zat ik weer op het KPN netwerk en ik had dezelfde problemen. Ik heb het maar voor lief genomen, maar soms loop ik er tegen aan. De centrale waar onze verbinding op uit komt is prehistorisch en schijnt pas over een paar jaar vernieuwd te worden ...... (Daarom zijn in de wijk waar ik woon veel mensen op kabelinternet overgegaan, ben ik achtergekomen)
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Ik heb het alleen om financiële redenen gedaan. Ik wilde een combinatiepakket (bellen+internet), óf bij Solcon, óf bij KPN. Ik heb gekozen voor KPN.
Inderdaad gebruikt Solcon de lijn van KPN, maar wie weet.
refo

Bericht door refo »

Over besparen gesproken: zijn er mensen die zo'n combi hebben van bellen+internet?
En wat kost dat dan in de praktijk?

Met praktijk bedoel ik: als de kortingperiode voorbij is en incl belkosten.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

refo schreef:Over besparen gesproken: zijn er mensen die zo'n combi hebben van bellen+internet?
En wat kost dat dan in de praktijk?

Met praktijk bedoel ik: als de kortingperiode voorbij is en incl belkosten.
Bij KPN 30 Euro, exclusief belkosten. Voor 5 of 10 Euro extra per maand (weet ik niet precies) incl. bellen.
refo

Bericht door refo »

Dat weet ik.
Maar wat ben je in de praktijk dan kwijt?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

refo schreef:Dat weet ik.
Maar wat ben je in de praktijk dan kwijt?
Dat.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Ik ben bij Solcon zo gemiddeld 50 euro per maand kwijt. Ik kreeg net een factuur van 51,84, vorige maand 50,05, in juli 47,78, etc.
Dat bestaat uit 10 euro vastrecht telefoonlijn (zonder KPN abo), 24 euro voor de ADSL lijn en 2 euro voor het filter.
De rest zijn gesprekskosten.
(Alles inclusief BTW).
Plaats reactie