:mrgreen: :mrgreen:Kaw schreef:En bijdehand...JolandaOudshoorn schreef:Wat lief en behulpzaamKaw schreef:Dat mijn vrouw een geleende laptop met een kapot toetsenbord bij de vuilnis heeft gezet en dat die inmiddels is verdwenen? Hij was toch stuk?
Het was een geintje.
Wist je dat ...[6]
- JolandaOudshoorn
Hmmm zwanger zeker...Kaw schreef:Dat mijn vrouw een geleende laptop met een kapot toetsenbord bij de vuilnis heeft gezet en dat die inmiddels is verdwenen? Hij was toch stuk?
Zwanger EN humoristischKaw schreef:En bijdehand...
Het was een geintje.

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Dat je er in trapte geeft toch wel aan dat je denkt dat ze blonder is dan ze eigenlijk is.Kaw schreef:En bijdehand...JolandaOudshoorn schreef:Wat lief en behulpzaamKaw schreef:Dat mijn vrouw een geleende laptop met een kapot toetsenbord bij de vuilnis heeft gezet en dat die inmiddels is verdwenen? Hij was toch stuk?
Het was een geintje.
Humoristisch wel, maar zwanger niet.Daphne schreef:Hmmm zwanger zeker...Kaw schreef:Dat mijn vrouw een geleende laptop met een kapot toetsenbord bij de vuilnis heeft gezet en dat die inmiddels is verdwenen? Hij was toch stuk?
Zwanger EN humoristischKaw schreef:En bijdehand...
Het was een geintje.: :mrgreen:
Idd...wim schreef:Dat je er in trapte geeft toch wel aan dat je denkt dat ze blonder is dan ze eigenlijk is.Kaw schreef:En bijdehand...JolandaOudshoorn schreef:Wat lief en behulpzaamKaw schreef:Dat mijn vrouw een geleende laptop met een kapot toetsenbord bij de vuilnis heeft gezet en dat die inmiddels is verdwenen? Hij was toch stuk?
Het was een geintje.

ben je boosLassie schreef:....ik net behoorlijk boos ben geweest tegen een KPN medewerker.
....ik ze heb laten weten hoe ik over ze dacht.
pluk een roos............................ :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Wilma van den Berg
Meer Nederlanders met Kerst naar de kerk
donderdag 20 december 2007 18:18
RIJSWIJK (ANP) - Tweeënzestig van de honderd Nederlanders gaan met Kerst niet naar de kerk. Vorig jaar ging 65 procent van de Nederlanders niet, dus is er een stijging van 3 procent van het aantal kerkgangers.
Dat blijkt uit een onderzoek van Q&A Research & Consultancy.Een derde van de mensen blijft eerste Kerstdag alleen met het gezin, een iets kleinere groep gaat naar familie, een nog iets kleinere krijgt familie over de vloer, 4 procent bivakkeert bij vrienden en 4 procent is alleen. Nog eens 4 procent ontvlucht het feestgedruis en gaat op stap.
Bijna de helft van de Nederlanders heeft een kunstboom in huis, rond een derde een echte. Een kwart neemt er geen.
Bijna 60 procent eet eerste Kerstdag thuis. Gewoon vlees, dus geen wild, staat bij eveneens bijna 60 procent van de mensen op het kerstmenu. Zo’n 7 procent kiest eerste Kerstdag voor een restaurant
(RD)
donderdag 20 december 2007 18:18
RIJSWIJK (ANP) - Tweeënzestig van de honderd Nederlanders gaan met Kerst niet naar de kerk. Vorig jaar ging 65 procent van de Nederlanders niet, dus is er een stijging van 3 procent van het aantal kerkgangers.
Dat blijkt uit een onderzoek van Q&A Research & Consultancy.Een derde van de mensen blijft eerste Kerstdag alleen met het gezin, een iets kleinere groep gaat naar familie, een nog iets kleinere krijgt familie over de vloer, 4 procent bivakkeert bij vrienden en 4 procent is alleen. Nog eens 4 procent ontvlucht het feestgedruis en gaat op stap.
Bijna de helft van de Nederlanders heeft een kunstboom in huis, rond een derde een echte. Een kwart neemt er geen.
Bijna 60 procent eet eerste Kerstdag thuis. Gewoon vlees, dus geen wild, staat bij eveneens bijna 60 procent van de mensen op het kerstmenu. Zo’n 7 procent kiest eerste Kerstdag voor een restaurant
(RD)
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Niemeer doen.Lassie schreef:....ik net behoorlijk boos ben geweest tegen een KPN medewerker.
....ik ze heb laten weten hoe ik over ze dacht.
Valt onder 'doodslaan'.

--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
..........het proces tegen Holleder in een anti-climax is geëindigd (na een eis van 12 jaar een veroordeling tot 9 jaar)
..........de gepleegde feiten een aanzienlijke hogere straf rechtvaardigden? (na het beluisteren van het voorlezen van het complete vonnis { 3 1/2 uur} op BNR-radio)
..........de gepleegde feiten een aanzienlijke hogere straf rechtvaardigden? (na het beluisteren van het voorlezen van het complete vonnis { 3 1/2 uur} op BNR-radio)
Moderatorbericht: