Ik ga dit jaar denk ik in September ofzo op vakantie. Misschien naar Karinthie of Italie.... maar ik bedacht met dat Kroatie misschien ook wel eens leuk is.
Mijn huis?JolandaOudshoorn schreef:wij zoeken nog iets betaalbaars 4 pers & baby
'k heb gehoord dat er in die week een leuk huis leegstaat in Groot AmmersMarthaMartha schreef:Mijn huis?JolandaOudshoorn schreef:wij zoeken nog iets betaalbaars 4 pers & baby
Kost niks, als je de poezen maar eten geeft en dan moet ik nog even een onderkomen kunnen regelen voor die periode
dat onderkomen is zo geregeld..MarthaMartha schreef:Mijn huis?JolandaOudshoorn schreef:wij zoeken nog iets betaalbaars 4 pers & baby
Kost niks, als je de poezen maar eten geeft en dan moet ik nog even een onderkomen kunnen regelen voor die periode
Wij hebben een kippenhok met warm en koudstromend water en elektra in de aanbieding. Je zit droog hebt gezelschap van drie kippen. Vers ei dagelijks. Rustiek midden in groene hart, zeer landelijke omgeving. Je rust heerlijk uit nl met de kippen op stok.MarthaMartha schreef: Mijn huis?
En verse eieren toe dus.Democritus schreef:Wij hebben een kippenhok met warm en koudstromend water en elektra in de aanbieding. Je zit droog hebt gezelschap van drie kippen. Vers ei dagelijks. Rustiek midden in groene hart, zeer landelijke omgeving. Je rust heerlijk uit nl met de kippen op stok.MarthaMartha schreef: Mijn huis?
Huisregels: niet kakelen voor 9.30 op doordeweekse dagen en in het weekend niet voor 10.30.
Prijs geheel gratis.
Volgens mij vallen er een aantal vrouwen van RF dan buiten de boot (of buiten het hok).Democritus schreef:
Huisregels: niet kakelen voor 9.30 op doordeweekse dagen en in het weekend niet voor 10.30.
Prijs geheel gratis.
mag ze daar wel chatten en msn-nen?Democritus schreef:Wij hebben een kippenhok met warm en koudstromend water en elektra in de aanbieding. Je zit droog hebt gezelschap van drie kippen. Vers ei dagelijks. Rustiek midden in groene hart, zeer landelijke omgeving. Je rust heerlijk uit nl met de kippen op stok.MarthaMartha schreef: Mijn huis?
Prijs geheel gratis.
fluitje schreef:mm en msn????
doe daar maar eens een voorstel voor in dit geval.....gertje schreef:positief labelen hoor