Klaio schreef:Zo was er ooit een predikant die een jonge vrouw die nogal tegen haar aanstaande huwelijk opzag een "bemoedigend" kaartje toestuurde met de tekst Johannes 4 : 18 in plaats van de door hem bedoelde 1 Johannes 4 : 18...
oef... :
Die teksten schijnen nogal voor verwarring te zorgen.
Het is namelijk ook wel eens andersom voorgekomen: dat een bruidspaar een tekst op mocht geven voor hun trouwdienst.
Zelfde verwisseling. Ook waargebeurd.
Klaio schreef:Zo was er ooit een predikant die een jonge vrouw die nogal tegen haar aanstaande huwelijk opzag een "bemoedigend" kaartje toestuurde met de tekst Johannes 4 : 18 in plaats van de door hem bedoelde 1 Johannes 4 : 18...
In deze preek komen ook juist deze zaken aan de orde.
Deze "humor" wordt dan in het licht van het 3e gebod gesteld !
Geledu, kun je mij die link ook gewoon sturen?
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
helma schreef:Ik was ook benieuwd naar bijdragen van Kennishebber, maar die heeft nog niets gepost.
jammer; aan zulke mensen hebben we juist behoefte
Aan mensen die niks posten, bedoel je?
Dat reduceert het geklaag over off-topic reacties natuurlijk wel :mrgreen:
nee, aan een Kennishebber
het kan echter ook iemand zijn die zélf meent Kennis te hebben, maar al snel door de mand kukelt door stijfhoofdig zaken als een ware bétweter te poneren die uiteindelijk nergens op zullen blijken te slaan.
Rens schreef:het kan echter ook iemand zijn die zélf meent Kennis te hebben, maar al snel door de mand kukelt door stijfhoofdig zaken als een ware bétweter te poneren die uiteindelijk nergens op zullen blijken te slaan.
tjonge, je zou toch bijna gaan denken dat je ervaring hebt met zulk soort volk, Rens :mrgreen:
Rens schreef:het kan echter ook iemand zijn die zélf meent Kennis te hebben, maar al snel door de mand kukelt door stijfhoofdig zaken als een ware bétweter te poneren die uiteindelijk nergens op zullen blijken te slaan.
tjonge, je zou toch bijna gaan denken dat je ervaring hebt met zulk soort volk, Rens :mrgreen:
Ja hij is met mij getrouwd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
jij bent gewoon stómeigenwijs..............zeg ik links, ga je ijzerenheinig réchts en omgekeerd................. :mrgreen: :mrgreen:
jij bent gewoon stómeigenwijs..............zeg ik links, ga je ijzerenheinig réchts en omgekeerd................. :mrgreen: :mrgreen:
Gelukkig heb ik dan iemand bij me die het wél goed weet.....
helma schreef:Ik was ook benieuwd naar bijdragen van Kennishebber, maar die heeft nog niets gepost.
jammer; aan zulke mensen hebben we juist behoefte
Aan mensen die niks posten, bedoel je?
Dat reduceert het geklaag over off-topic reacties natuurlijk wel :mrgreen:
nee, aan een Kennishebber
Helma, ik begrijp jouw wens.
Maar de vraag is of een Kennishebber ook instaat zal zijn die Kennis met anderen te delen c.q. over te brengen.
Dat is niet eenieder gegeven.