Aha, was net begonnen te speuren naar theologische misstanden in de tekst van dit vers, maar die waren niet te vinden ;-)Hendrikus schreef:Ik wist niet eens dat 't bestond. Zoals ik al zei: zelf hadden we dat vers ook niet geleerd. Dus dan leer je dat je kinderen ook niet.Mister schreef:Speciale reden om 3 over te slaan??
Goede nacht
Wist ik ook niet, daarom heb ik het mijn kinderen ook nooit geleerd.Hendrikus schreef:Ik wist niet eens dat 't bestond. Zoals ik al zei: zelf hadden we dat vers ook niet geleerd. Dus dan leer je dat je kinderen ook niet.Mister schreef:Speciale reden om 3 over te slaan??
Maar wij gaan nu slapen.
Goede nacht allemaal....
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
snurkse allemaal...............................Mariavt schreef:Wist ik ook niet, daarom heb ik het mijn kinderen ook nooit geleerd.Hendrikus schreef:Ik wist niet eens dat 't bestond. Zoals ik al zei: zelf hadden we dat vers ook niet geleerd. Dus dan leer je dat je kinderen ook niet.Mister schreef:Speciale reden om 3 over te slaan??
Maar wij gaan nu slapen.
Goede nacht allemaal....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Bert Mulder
- Contacteer:
Heb vroeger ook nooit vers 3 gehoord. Alle andere versen gebruikten wij wel. Weet ook niet waarom.
Dit is wat we voor onze kinderen gebruiken
(is niet, theologisch gezien, helemaal juist):
Jesus, tender Shepherd, hear me;
Bless Thy little lamb tonight;
Through the darkness be Thou near me;
Watch my sleep till morning light.
All this day thy hand has led me,
And I thank Thee for Thy care;
Thou hast clothed me, warmed and fed me,
Listen to my evening prayer.
Let my sins be all forgiven;
Bless the friends I love so well;
Take me, when I die, to Heaven,
Happy there with Thee to dwell.
Kun je hier vinden:
http://www.cyberhymnal.org/htm/j/t/jtenders.htm
Dit is wat we voor onze kinderen gebruiken
(is niet, theologisch gezien, helemaal juist):
Jesus, tender Shepherd, hear me;
Bless Thy little lamb tonight;
Through the darkness be Thou near me;
Watch my sleep till morning light.
All this day thy hand has led me,
And I thank Thee for Thy care;
Thou hast clothed me, warmed and fed me,
Listen to my evening prayer.
Let my sins be all forgiven;
Bless the friends I love so well;
Take me, when I die, to Heaven,
Happy there with Thee to dwell.
Kun je hier vinden:
http://www.cyberhymnal.org/htm/j/t/jtenders.htm
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
nee geen regenboog, geen hagel, alleen gerommel en wat regendruppeltjes en verder heel de dag vollop de zon!geledu schreef:Nee ik heb rond Rotterdam wel in de file gestaan, er lag zowat 5 cm hagel !!jvdg schreef:Hebben jullie vandaag de regenboog nog gezien?
Welterusten!
En dat midden in de zomer.
Elke dag heeft genoeg aan zijn eigen kwaad.
Helaas was het ook vandaag zo.
Daarom maar weer dat mooie kindergebed;
Ik ga slapen, ik ben moe.
............................
Schoon mijn zonden vele zijn,
Maak om Jezus wil mij rein.
Met respect voor alle dogmatische verhandelingen, in die twee regeltjes ligt toch wel heel veel verklaard.
Indien gij niet wordt als een kindeken.......
Welterusten!!!!!!!!!!!!!
Helaas was het ook vandaag zo.
Daarom maar weer dat mooie kindergebed;
Ik ga slapen, ik ben moe.
............................
Schoon mijn zonden vele zijn,
Maak om Jezus wil mij rein.
Met respect voor alle dogmatische verhandelingen, in die twee regeltjes ligt toch wel heel veel verklaard.
Indien gij niet wordt als een kindeken.......
Welterusten!!!!!!!!!!!!!
voor hen die de geschiedenis kennen bevat dit geen geheimen en zij zullen dit toepassen en de heilzame werking tot in lengte van jaren totaal ondervinden . . .Hendrikus schreef:Als je nou ook nog even uitlegt wat een zelfbepalende aangelegenheid is, kunnen wij ook rustig gaan slapen :roll:Adorote schreef:Een goede nacht is een zelfbepalende en een prive aangelegenheid.
of zoiets :-)