daar zijn we uit. ze wordt schrijfster denk ikRens schreef:schrijvers die over schrijven schrijven............volg je het nog?aritha schreef: En boeken over schrijven.

daar zijn we uit. ze wordt schrijfster denk ikRens schreef:schrijvers die over schrijven schrijven............volg je het nog?aritha schreef: En boeken over schrijven.
heb 'm al tips per pb gestuurd....................wim schreef:albion, er is iets met je ge-quote aan de hand.
Eén 1/8 viooltje dat ik als hele tel. Eigenlijk is het een VSO.Hendrikus schreef:Tel je die halve en driekwart viooltjes dan als halven en driekwarten of als hele?wim schreef:7Rens schreef:je kunt toch wel tellen????? dussss, zijn het er nu 7 óf 8???wim schreef:Violen. We hebben er nu 7 of 8.:mrgreen:
vandaar dat 7 of 8...wim schreef:Eén 1/8 viooltje die ik als hele tel. Eigenlijk is het een VSO.Hendrikus schreef:Tel je die halve en driekwart viooltjes dan als halven en driekwarten of als hele?wim schreef:7Rens schreef: je kunt toch wel tellen????? dussss, zijn het er nu 7 óf 8???:mrgreen:
Verder hebben we een 1/4 viool, maar da's een huurviool. Die tel ik dus niet mee.
[/quote]albion schreef:als je er in opgevoed bent, begrijp je wel wat caprice bedoelt. Deze schrijvers zijn duidelijk in hun uitleg (hoe ouder hoe beter (korte zinnen (kort maar krachtig), ze schreven zo dat als je ze nu leest, zonder vooroordelen, het geschreven is voor onze tijd). maar je moet je er wel in verdiepen. Koenrad Mel bv is een hele duidelijke schrijverGian schreef:Ben je wel wijs?caprice schreef: Van die lieve oude schrijvers.
Het gaat dus niet om de schrijver maar wel om het geschrevene. Zoals veel mensen een bepaalde apostel/bijbelboek citeert uit de bijbel omdat ze dat aanspreekt zo kun je ook zeggen: van die lieve oude schrijvers.(wat belerend he, maar zo bedoel ik dat niet)