nee, ik heb geen tapijt, planken lenen zich hier minder voorTiberius schreef:Kamerbreed.Gijs83 schreef:MarthaMartha schreef: ja met zijn vijven......
daarna trokken we nummertjes voor de wc....(en we hadden extra breed toiletpapier tot onze beschikking
)!
Kleine ergernissen [1]
- MarthaMartha
Re: Kleine ergernissen
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Nieuwe column van Nico Dijkshoorn op nu.nl
Dit valt wat mij betreft niet onder het topic kleine ergernissen.Mister schreef:Nieuwe column van Nico Dijkshoorn op nu.nl
Overigens heb ik medelijden met deze man.
Deze column is niet waard om je er aan te ergeren.jvdg schreef:Dit valt wat mij betreft niet onder het topic kleine ergernissen.Mister schreef:Nieuwe column van Nico Dijkshoorn op nu.nl
Overigens heb ik medelijden met deze man.
- Afwachtend
Mijn scherm hier alleen op RF is helemaal vergroot lijkt het. De lettertyp is wel 2 keer zo groot, alles helemaal. past niet eensm eer op het scherm. Hoe kan ik alles weer kleiner krijgen

Wie met legen handen staat kan ze vouwen!
- MarthaMartha
probeer eens: Ctrl en - tegelijk.....Afwachtend schreef:Mijn scherm hier alleen op RF is helemaal vergroot lijkt het. De lettertyp is wel 2 keer zo groot, alles helemaal. past niet eensm eer op het scherm. Hoe kan ik alles weer kleiner krijgen![]()
-
Democritus
He dat doen mijn scherm ook.... als je Ctrl en - doet is het probleem dan def. verholpen? Nu moet ik eerst refreshen en dan doetie het weerMarthaMartha schreef:probeer eens: Ctrl en - tegelijk.....Afwachtend schreef:Mijn scherm hier alleen op RF is helemaal vergroot lijkt het. De lettertyp is wel 2 keer zo groot, alles helemaal. past niet eensm eer op het scherm. Hoe kan ik alles weer kleiner krijgen![]()
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
- Afwachtend
Hij is weer klein! Wauw, bedankt martha! Ja..het is nu verholpenDemocritus schreef:He dat doen mijn scherm ook.... als je Ctrl en - doet is het probleem dan def. verholpen? Nu moet ik eerst refreshen en dan doetie het weerMarthaMartha schreef:probeer eens: Ctrl en - tegelijk.....Afwachtend schreef:Mijn scherm hier alleen op RF is helemaal vergroot lijkt het. De lettertyp is wel 2 keer zo groot, alles helemaal. past niet eensm eer op het scherm. Hoe kan ik alles weer kleiner krijgen![]()
dat krijg je he...... als je te veel op RF zit. 
- Afwachtend
Lassie schreef:dat krijg je he...... als je te veel op RF zit.
Zo zie je Dem, je kunt nog wat leren van MM.Democritus schreef:He dat doen mijn scherm ook.... als je Ctrl en - doet is het probleem dan def. verholpen? Nu moet ik eerst refreshen en dan doetie het weerMarthaMartha schreef:probeer eens: Ctrl en - tegelijk.....Afwachtend schreef:Mijn scherm hier alleen op RF is helemaal vergroot lijkt het. De lettertyp is wel 2 keer zo groot, alles helemaal. past niet eensm eer op het scherm. Hoe kan ik alles weer kleiner krijgen![]()
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
zo héééééél af en toe komt er -per ongeluk natuurlijk- zomaar een goed idee naar buitenalbion schreef:Zo zie je Dem, je kunt nog wat leren van MM.Democritus schreef:He dat doen mijn scherm ook.... als je Ctrl en - doet is het probleem dan def. verholpen? Nu moet ik eerst refreshen en dan doetie het weerMarthaMartha schreef:probeer eens: Ctrl en - tegelijk.....Afwachtend schreef:Mijn scherm hier alleen op RF is helemaal vergroot lijkt het. De lettertyp is wel 2 keer zo groot, alles helemaal. past niet eensm eer op het scherm. Hoe kan ik alles weer kleiner krijgen![]()
(tip: bij die irritante kleine lettertjes doe je dus gewoon even Ctrl en + ....... maar dat wisten jullie natuurlijk al..... )
-
Democritus
Heb ik dat ooit ontkent? Herstel ontkendalbion schreef:
Zo zie je Dem, je kunt nog wat leren van MM.
Laatst gewijzigd door Democritus op 02 jan 2009, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
- Afwachtend
Democritus schreef:Heb ik dat ooit ontkent?albion schreef:
OntkenD is met een D. Om ook maar wat bij te dragen aan je leerprocesDemocritus schreef:Heb ik dat ooit ontkent?albion schreef:
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."