Kerkdiensten

jan03

Bericht door jan03 »

Weet iemand of de diensten van de gereformeerde gemeente in Vlissingen online te beluisteren zijn?
Christiaan

Bericht door Christiaan »

jan03 schreef:Weet iemand of de diensten van de gereformeerde gemeente in Vlissingen online te beluisteren zijn?
Heb er wel is naar gezocht, maar niet gevonden. Op de site van deze gemeente staat ook geen link of vermelding naar opnamen.
Dus ik denk het niet.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
jan03

Bericht door jan03 »

Christiaan schreef:
jan03 schreef:Weet iemand of de diensten van de gereformeerde gemeente in Vlissingen online te beluisteren zijn?
Heb er wel is naar gezocht, maar niet gevonden. Op de site van deze gemeente staat ook geen link of vermelding naar opnamen.
Dus ik denk het niet.
Klopt ik heb ook uitgebreid gezocht, maar niks gevonden. Op de site van de gemeente staat wel de mogelijkheid tot inloggen. Daar zal de mogelijkeheid van beluisteren wel achter zitten..
vandendijk

Bericht door vandendijk »

jan03 schreef:
Christiaan schreef:
Dus ik denk het niet.
Klopt ik heb ook uitgebreid gezocht, maar niks gevonden. Op de site van de gemeente staat wel de mogelijkheid tot inloggen. Daar zal de mogelijkeheid van beluisteren wel achter zitten..
Op de site van de GerGem in Scheveningen kun je dat wel :!: Als je toch wat wilt luisteren is dat wellicht een idee :idea:
jan03

Bericht door jan03 »

vandendijk schreef:
jan03 schreef:
Christiaan schreef:
Dus ik denk het niet.
Op de site van de GerGem in Scheveningen kun je dat wel :!: Als je toch wat wilt luisteren is dat wellicht een idee :idea:
O, maar dat is het punt niet hoor. Ik heb op zich voldoende te beluisteren. Onze eigen gemeente (ger gem) is ook via internet (audioserver) te beluisteren.
Unionist

Bericht door Unionist »

Er staan nogal wat preken van Ds. Vreugdenhil op Prekenweb. Bovendien gaat hij vaak in Burgh Haamstede voor en die diensten zijn via Kerkomroep te beluisteren.

Bij de Ger Gem in Apeldoorn verwijst de website gewoon naar Prekenweb. En zo hoort het ook ;)
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Jo-Ann

Bericht door Jo-Ann »

JaapWillem schreef:Kan iemand, die de kerkbode van Moerkapelle (GG) leest, doorgeven wanneer er weer doordeweekse diensten zijn komende periode?
Vanavond: ds. B. van der Heiden. Zie Saambinder :wink:
Rens

Bericht door Rens »

Zodra ik in Moddergat woon, ga ik naar de Ger.kerk daar. Het is 150 meter van huis, dus de kerkklokken kán ik niet missen........diensten om 09.30 en 20.00 uur.

Voor nadere oriëntatie zal ik ook eens naar de Herv.gemeente in Paesens, zo'n 400 meter van huis, gaan om te luisteren. de diensten zijn mij nog niet bekend.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Rens schreef:Zodra ik in Moddergat woon, ga ik naar de Ger.kerk daar. Het is 150 meter van huis, dus de kerkklokken kán ik niet missen........diensten om 09.30 en 20.00 uur.

Voor nadere oriëntatie zal ik ook eens naar de Herv.gemeente in Paesens, zo'n 400 meter van huis, gaan om te luisteren. de diensten zijn mij nog niet bekend.
Hebben ze wel elke week dienst in het dorp?
Je ziet daar in het hoge noorden nogal eens dat er een samenwerkingsverband ("streekgemeente") is van vijf of zes dorpen die niet al te ver van elkaar liggen. Dan houden ze één dienst per zondag, deze week in dorp A, volgende week in B, de week daarop in C, enzovoort. Slechts eenmaal per vijf of zes weken is er dan dus dienst in het eigen dorp. En daar zit dan twintig, dertig man...
Rens

Bericht door Rens »

Volgens het bordje naast de deur van de kerk is er elke zondag om 09.30 en 20.00 uur dienst.....................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Rens schreef:Volgens het bordje naast de deur van de kerk is er elke zondag om 09.30 en 20.00 uur dienst.....................
Ben benieuwd of dat nog klopt.

Ik las overigens dat Paesens-Moddergat in 2004 is verkozen tot het één na mooiste dorp van Nederland.
Wat dát betreft ga je erop vooruit, Rens!

Afbeelding

Maarre... hebben ze daar ook al internet uitgevonden?
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Rens schreef:Volgens het bordje naast de deur van de kerk is er elke zondag om 09.30 en 20.00 uur dienst.....................
Dat is laat: 20:00 uur.
Corydoras

Bericht door Corydoras »

Tiberius schreef:
Heb je wel goed gekeken Rens? Het lijkt er meer op dat het 's middags om 2 uur is.

Afbeelding

Komt van deze website, de foto is uit 2003.
Afbeelding
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Corydoras schreef:
Tiberius schreef:
Heb je wel goed gekeken Rens? Het lijkt er meer op dat het 's middags om 2 uur is.

Afbeelding

Mogelijk is er intussen nog een nulletje bijgeschilderd :mrgreen:
Maar erg waarschijnlijk is 't niet.
Josephus

Bericht door Josephus »

Corydoras schreef:
Tiberius schreef:

Afbeelding

Zal inderdaad wel 14.00 uur zijn. Zie ook de aankondiging in het Friesch Dagblad voor komende zondag.
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Gesloten