Kerkdiensten
- Christiaan
Heb er wel is naar gezocht, maar niet gevonden. Op de site van deze gemeente staat ook geen link of vermelding naar opnamen.jan03 schreef:Weet iemand of de diensten van de gereformeerde gemeente in Vlissingen online te beluisteren zijn?
Dus ik denk het niet.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Klopt ik heb ook uitgebreid gezocht, maar niks gevonden. Op de site van de gemeente staat wel de mogelijkheid tot inloggen. Daar zal de mogelijkeheid van beluisteren wel achter zitten..Christiaan schreef:Heb er wel is naar gezocht, maar niet gevonden. Op de site van deze gemeente staat ook geen link of vermelding naar opnamen.jan03 schreef:Weet iemand of de diensten van de gereformeerde gemeente in Vlissingen online te beluisteren zijn?
Dus ik denk het niet.
-
Op de site van de GerGem in Scheveningen kun je dat wel :!: Als je toch wat wilt luisteren is dat wellicht een idee :idea:jan03 schreef:Klopt ik heb ook uitgebreid gezocht, maar niks gevonden. Op de site van de gemeente staat wel de mogelijkheid tot inloggen. Daar zal de mogelijkeheid van beluisteren wel achter zitten..Christiaan schreef:Heb er wel is naar gezocht, maar niet gevonden. Op de site van deze gemeente staat ook geen link of vermelding naar opnamen.jan03 schreef:Weet iemand of de diensten van de gereformeerde gemeente in Vlissingen online te beluisteren zijn?
Dus ik denk het niet.
O, maar dat is het punt niet hoor. Ik heb op zich voldoende te beluisteren. Onze eigen gemeente (ger gem) is ook via internet (audioserver) te beluisteren.vandendijk schreef:Op de site van de GerGem in Scheveningen kun je dat wel :!: Als je toch wat wilt luisteren is dat wellicht een idee :idea:jan03 schreef:Klopt ik heb ook uitgebreid gezocht, maar niks gevonden. Op de site van de gemeente staat wel de mogelijkheid tot inloggen. Daar zal de mogelijkeheid van beluisteren wel achter zitten..Christiaan schreef:Heb er wel is naar gezocht, maar niet gevonden. Op de site van deze gemeente staat ook geen link of vermelding naar opnamen.jan03 schreef:Weet iemand of de diensten van de gereformeerde gemeente in Vlissingen online te beluisteren zijn?
Dus ik denk het niet.
Er staan nogal wat preken van Ds. Vreugdenhil op Prekenweb. Bovendien gaat hij vaak in Burgh Haamstede voor en die diensten zijn via Kerkomroep te beluisteren.
Bij de Ger Gem in Apeldoorn verwijst de website gewoon naar Prekenweb. En zo hoort het ook
Bij de Ger Gem in Apeldoorn verwijst de website gewoon naar Prekenweb. En zo hoort het ook

Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Zodra ik in Moddergat woon, ga ik naar de Ger.kerk daar. Het is 150 meter van huis, dus de kerkklokken kán ik niet missen........diensten om 09.30 en 20.00 uur.
Voor nadere oriëntatie zal ik ook eens naar de Herv.gemeente in Paesens, zo'n 400 meter van huis, gaan om te luisteren. de diensten zijn mij nog niet bekend.
Voor nadere oriëntatie zal ik ook eens naar de Herv.gemeente in Paesens, zo'n 400 meter van huis, gaan om te luisteren. de diensten zijn mij nog niet bekend.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hebben ze wel elke week dienst in het dorp?Rens schreef:Zodra ik in Moddergat woon, ga ik naar de Ger.kerk daar. Het is 150 meter van huis, dus de kerkklokken kán ik niet missen........diensten om 09.30 en 20.00 uur.
Je ziet daar in het hoge noorden nogal eens dat er een samenwerkingsverband ("streekgemeente") is van vijf of zes dorpen die niet al te ver van elkaar liggen. Dan houden ze één dienst per zondag, deze week in dorp A, volgende week in B, de week daarop in C, enzovoort. Slechts eenmaal per vijf of zes weken is er dan dus dienst in het eigen dorp. En daar zit dan twintig, dertig man...
Volgens het bordje naast de deur van de kerk is er elke zondag om 09.30 en 20.00 uur dienst.....................
Moderatorbericht:
Ben benieuwd of dat nog klopt.Rens schreef:Volgens het bordje naast de deur van de kerk is er elke zondag om 09.30 en 20.00 uur dienst.....................
Ik las overigens dat Paesens-Moddergat in 2004 is verkozen tot het één na mooiste dorp van Nederland.
Wat dát betreft ga je erop vooruit, Rens!

Maarre... hebben ze daar ook al internet uitgevonden?
Heb je wel goed gekeken Rens? Het lijkt er meer op dat het 's middags om 2 uur is.Tiberius schreef:Dat is laat: 20:00 uur.Rens schreef:Volgens het bordje naast de deur van de kerk is er elke zondag om 09.30 en 20.00 uur dienst.....................

Komt van deze website, de foto is uit 2003.

Mogelijk is er intussen nog een nulletje bijgeschilderd :mrgreen:Corydoras schreef:Heb je wel goed gekeken Rens? Het lijkt er meer op dat het 's middags om 2 uur is.Tiberius schreef:Dat is laat: 20:00 uur.Rens schreef:Volgens het bordje naast de deur van de kerk is er elke zondag om 09.30 en 20.00 uur dienst.....................
Maar erg waarschijnlijk is 't niet.
Zal inderdaad wel 14.00 uur zijn. Zie ook de aankondiging in het Friesch Dagblad voor komende zondag.Corydoras schreef:Heb je wel goed gekeken Rens? Het lijkt er meer op dat het 's middags om 2 uur is.Tiberius schreef:Dat is laat: 20:00 uur.Rens schreef:Volgens het bordje naast de deur van de kerk is er elke zondag om 09.30 en 20.00 uur dienst.....................
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)