Je favoriete sport, welke is dat??
Ik heb echt een hekel aan gym(sporten) op school, maar badminton kan er nog net mee door... naar school fietsen was ook altijd een verschrikking... helaas, ik ben niet zo sportief... zelfs sportvissen is teveel gevraagd voor mij en daar is toch niet zoveel inspanning voor nodig :mrgreen: :mrgreen:
Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
Dat kon je nog wel eens lelijk tegenvallen hoor!mentos schreef:... zelfs sportvissen is teveel gevraagd voor mij en daar is toch niet zoveel inspanning voor nodig :mrgreen: :mrgreen:
Ik heb het in het grijze verleden één keer gedaan (

De enige sporten zonder al teveel lichamelijke inspanning, die ik ken, zijn denksporten. :mrgreen:
m'n broer vond juist dat hij er niks voor hoefde te doen... maar hij heeft het ook niet lang volgehoudenjvdg schreef:Dat kon je nog wel eens lelijk tegenvallen hoor!mentos schreef:... zelfs sportvissen is teveel gevraagd voor mij en daar is toch niet zoveel inspanning voor nodig :mrgreen: :mrgreen:
Ik heb het in het grijze verleden één keer gedaan (: ), maar ik garandeer je dat dat niet vanzelf gaat.
De enige sporten zonder al teveel lichamelijke inspanning, die ik ken, zijn denksporten. :mrgreen:

Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
Gelukkig maar............mentos schreef:m'n broer vond juist dat hij er niks voor hoefde te doen... maar hij heeft het ook niet lang volgehoudenjvdg schreef:Dat kon je nog wel eens lelijk tegenvallen hoor!mentos schreef:... zelfs sportvissen is teveel gevraagd voor mij en daar is toch niet zoveel inspanning voor nodig :mrgreen: :mrgreen:
Ik heb het in het grijze verleden één keer gedaan (: ), maar ik garandeer je dat dat niet vanzelf gaat.
- JolandaOudshoorn
Klopt, dat is ontspannend en beweging is idd gezond. Het ligt er wel aan of je wil bewegen om fit en gezond te blijven, of dat je wil bewegen om fitter en gezonder te worden en wat overbodige kilo's kwijt te raken. In het eerste geval kan je net zo goed wandelen, in het tweede geval is wat intensiever gaan bewegen wel belangrijk.JolandaOudshoorn schreef:doe mij maar recreatief fietsen en wandelen!! Schijnt beter te zijn dan joggen/hardlopen, je doet de kinderen er een plezier mee en je ziet wat van je eigen omgeving!!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
haha, zolang ik voorlopig met ondergewicht kamp, kan ik me heerlijk aan de eerste opties vasthouden. En fit blijf je wel als je drie kinderen hebt die je zelf opvoedMarnix schreef:Klopt, dat is ontspannend en beweging is idd gezond. Het ligt er wel aan of je wil bewegen om fit en gezond te blijven, of dat je wil bewegen om fitter en gezonder te worden en wat overbodige kilo's kwijt te raken. In het eerste geval kan je net zo goed wandelen, in het tweede geval is wat intensiever gaan bewegen wel belangrijk.JolandaOudshoorn schreef:doe mij maar recreatief fietsen en wandelen!! Schijnt beter te zijn dan joggen/hardlopen, je doet de kinderen er een plezier mee en je ziet wat van je eigen omgeving!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ook nu in je zwangerschap nog last van ondergewicht?? Wow. Das ernstig. Pas maar op dat je dan niet doormidden breekt.....JolandaOudshoorn schreef:haha, zolang ik voorlopig met ondergewicht kamp, kan ik me heerlijk aan de eerste opties vasthouden. En fit blijf je wel als je drie kinderen hebt die je zelf opvoedMarnix schreef:Klopt, dat is ontspannend en beweging is idd gezond. Het ligt er wel aan of je wil bewegen om fit en gezond te blijven, of dat je wil bewegen om fitter en gezonder te worden en wat overbodige kilo's kwijt te raken. In het eerste geval kan je net zo goed wandelen, in het tweede geval is wat intensiever gaan bewegen wel belangrijk.JolandaOudshoorn schreef:doe mij maar recreatief fietsen en wandelen!! Schijnt beter te zijn dan joggen/hardlopen, je doet de kinderen er een plezier mee en je ziet wat van je eigen omgeving!!

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- JolandaOudshoorn
Nou nee hoor, ik ben nu 67kg. Maar ik had het over mijn "normale" toestand. (ik ben in het totaal tot nu toe 14kg aangekomen)vlinder schreef:Ook nu in je zwangerschap nog last van ondergewicht?? Wow. Das ernstig. Pas maar op dat je dan niet doormidden breekt.....JolandaOudshoorn schreef:haha, zolang ik voorlopig met ondergewicht kamp, kan ik me heerlijk aan de eerste opties vasthouden. En fit blijf je wel als je drie kinderen hebt die je zelf opvoedMarnix schreef:Klopt, dat is ontspannend en beweging is idd gezond. Het ligt er wel aan of je wil bewegen om fit en gezond te blijven, of dat je wil bewegen om fitter en gezonder te worden en wat overbodige kilo's kwijt te raken. In het eerste geval kan je net zo goed wandelen, in het tweede geval is wat intensiever gaan bewegen wel belangrijk.JolandaOudshoorn schreef:doe mij maar recreatief fietsen en wandelen!! Schijnt beter te zijn dan joggen/hardlopen, je doet de kinderen er een plezier mee en je ziet wat van je eigen omgeving!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Re: Je favoriete sport, welke is dat??
ik doe eigenlijk niet echt aan sport..
Alleen fietsen naar school

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- MarthaMartha
wandelen... wandelen... wandelen...
Héérlijk! Elke week een avond anderhalf uur wandelen.
begin juni hoop ik mee te doen met de avondvierdaagse....
(alvast wat conditie opbouwen voor de vakantie in Zwitserland, want daar staat wandelen op het programma.....)
Héérlijk! Elke week een avond anderhalf uur wandelen.
begin juni hoop ik mee te doen met de avondvierdaagse....
(alvast wat conditie opbouwen voor de vakantie in Zwitserland, want daar staat wandelen op het programma.....)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Hm ja voor mij in Italie ook. Heb zelfs bergwandelschoenen tegenwoordig. Vooral bergop en bergaf is erg lekker.
En het tennisseizoen is gezien het mooie weer weer begonnen. Deze week tennissen op Papendal en volgende week in Wageningen. En natuurlijk gewoon 2x per week blijven tafeltennistrainen
En het tennisseizoen is gezien het mooie weer weer begonnen. Deze week tennissen op Papendal en volgende week in Wageningen. En natuurlijk gewoon 2x per week blijven tafeltennistrainen

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Als het minimaal een half uur per dag is dan is dat voldoende!judith schreef:ik doe eigenlijk niet echt aan sport..
dat is het!! nog meer zelfsGijs83 schreef:Als het minimaal een half uur per dag is dan is dat voldoende!judith schreef:ik doe eigenlijk niet echt aan sport..

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- monique
ik vind tennis wel leuk
als ik et nu ook maar kon
als ik et nu ook maar kon

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag