Hoe werkt dit forum?
Als je 2 woorden ingeeft die beiden relevant zijn voor je zoektocht, dan typ je:Afgewezen schreef:Ik kan nog steeds niet met de zoekfunctie overweg. De instructies zijn echt niet duidelijk.
Wat wordt bedoeld met dat AND e.d. Moet je dat dan intypen? En moet je dan je zoekitem intypen? Of moet het heel anders?
Graag een eenduidige instructie.
[woord 1] AND [woord 2]
Als je iets zoekt met 1 van de ingegeven woorden, dan typ je:
[woord 1] OR [woord 2]
Duidelijk, of wil je een uitgebreider instructie?
Moet dat woord dan tussen die haken?Pim schreef:Als je 2 woorden ingeeft die beiden relevant zijn voor je zoektocht, dan typ je:Afgewezen schreef:Ik kan nog steeds niet met de zoekfunctie overweg. De instructies zijn echt niet duidelijk.
Wat wordt bedoeld met dat AND e.d. Moet je dat dan intypen? En moet je dan je zoekitem intypen? Of moet het heel anders?
[woord 1] AND [woord 2]
[woord 1] OR [woord 2]
Nee.Afgewezen schreef:Moet dat woord dan tussen die haken?Pim schreef:Als je 2 woorden ingeeft die beiden relevant zijn voor je zoektocht, dan typ je:Afgewezen schreef:Ik kan nog steeds niet met de zoekfunctie overweg. De instructies zijn echt niet duidelijk.
[woord 1] AND [woord 2]
[woord 1] OR [woord 2]
Sorry voor de verwarring.
Ik denk dat dat, omwille van het dataverkeer, niet zo handig is...Tiberius schreef:Is het mogelijk om het aantal RSS-berichten te vergroten?
Het staat nu op 25, wat mij betreft gaat het naar 100 of 150.
Is er een mogelijkheid om het aantal postings per scherm in te stellen? Volgens mij staat dat standaard op 15, maar ik zou graag de mogelijkheid hebben om meer in te stellen.
Ik geloof niet, dat mijn ADSL-verbinding daar moe van zal worden.memento schreef:Ik denk dat dat, omwille van het dataverkeer, niet zo handig is...Tiberius schreef:Is het mogelijk om het aantal RSS-berichten te vergroten?
Is er een mogelijkheid om het aantal postings per scherm in te stellen? Volgens mij staat dat standaard op 15, maar ik zou graag de mogelijkheid hebben om meer in te stellen.
Ook Solcon vindt het wel best: ik mag 100Gb per maand en ik zit gemiddeld slechts op ca. 3Gb.
Of het moet aan jullie (=Refoforum) kant problemen geven...
Jawel, maar jij bent niet de enige die RSS gebruikt. En elke x minuten een RSS-je ophalen, x een aantal gebruikers, zorgt voor aardig wat dataverkeer. We houden het forum graag snel, en de dataverkeer-rekening graag laagTiberius schreef:Ik geloof niet, dat mijn ADSL-verbinding daar moe van zal worden.memento schreef:Ik denk dat dat, omwille van het dataverkeer, niet zo handig is...Tiberius schreef:Is het mogelijk om het aantal RSS-berichten te vergroten?
Ook Solcon vindt het wel best: ik mag 100Gb per maand en ik zit gemiddeld slechts op ca. 3Gb.

Ok, duidelijk.memento schreef:Jawel, maar jij bent niet de enige die RSS gebruikt. En elke x minuten een RSS-je ophalen, x een aantal gebruikers, zorgt voor aardig wat dataverkeer. We houden het forum graag snel, en de dataverkeer-rekening graag laagTiberius schreef:Ik geloof niet, dat mijn ADSL-verbinding daar moe van zal worden.memento schreef:Ik denk dat dat, omwille van het dataverkeer, niet zo handig is...Tiberius schreef:Is het mogelijk om het aantal RSS-berichten te vergroten?
I-mining is de teller, maar ik heb het probleem voor zover ik weet niet.Tiberius schreef:Momenteel worden de pagina's niet volledig geladen.
Onderin de statusbalk blijft overal staan "Waiting for data.i-mining.nl". Dit gebeurt alleen bij refoforum. Eigenlijk vandaag voor het eerst.
Weet iemand waar dat op slaat?
(Ik gebruik Bon Echo, al een poosje)
Moderators, even een vraagje.
In een topic heb ik een preek van Kersten jr. beloofd. Itt tot wat ik dacht ga ik het inscannen voor het weekend redden (gefeliciteerd Kislev! "dank je" :mrgreen: )
Nu kan ik zeggen dat iedereen die belangstelling heeft voor die preek een mailtje naar me kan sturen. Maar dat is nogal omslachtig.
Is het mogelijk om, wat ooit een keer op OSW is gedaan, de preek naar een moderator te sturen die vervolgens een link in het topic plaatst naar de preek. Dan kan iedereen hem daarvandaan downloaden.
Groet,
Kislev
In een topic heb ik een preek van Kersten jr. beloofd. Itt tot wat ik dacht ga ik het inscannen voor het weekend redden (gefeliciteerd Kislev! "dank je" :mrgreen: )
Nu kan ik zeggen dat iedereen die belangstelling heeft voor die preek een mailtje naar me kan sturen. Maar dat is nogal omslachtig.
Is het mogelijk om, wat ooit een keer op OSW is gedaan, de preek naar een moderator te sturen die vervolgens een link in het topic plaatst naar de preek. Dan kan iedereen hem daarvandaan downloaden.
Groet,
Kislev
Dank, maar inmiddels heeft Memento me al geholpen en staat er een link naar een preek van Kersten jr.empee schreef:Mail 'm maar naar micha@webkey.nl , dan stuur ik jou wel de link.
Moderators worden voorbijgepasseerd
Misc gaat aan kop!
geplaatste berichten:
1 Miscanthus Heuvelrug 4013
2 refo candles evening town 4011
3 Pim Zuid-Holland 3994
geplaatste berichten:
1 Miscanthus Heuvelrug 4013
2 refo candles evening town 4011
3 Pim Zuid-Holland 3994