Katrina

WSO

Bericht door WSO »

16 En de stad lag vierkant, en haar lengte was zo groot als haar breedte. En hij mat de stad met den rietstok op twaalf duizend stadien; de lengte, en de breedte, en de hoogte derzelve waren even gelijk.

Een stadie is 120 meter. 12.000stadien is dan 1440 km.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Oorspronkelijk gepost door WSO
16 En de stad lag vierkant, en haar lengte was zo groot als haar breedte. En hij mat de stad met den rietstok op twaalf duizend stadien; de lengte, en de breedte, en de hoogte derzelve waren even gelijk.

Lijkt me voor God niet onmogelijk.
Johannes 14:2 In het huis Mijns Vaders zijn vele woningen; anderszins zo zou Ik het u gezegd hebben; Ik ga heen om u plaats te bereiden.
Ruimte voor iedereen.
Unionist

Bericht door Unionist »

Ach nee, heel natuurlijk toch allemaal?

http://www.sermonaudio.com/new_details.asp?ID=20197
Het lijkt een beetje of ik de link 'homo-feest' en 'Katrina' een beetje bagatelliseer.
Het was meer sarcastisch bedoeld: kijk hoe de wetenschap kijkt.

Afgelopen weekend had het een paradijs voor andersgeaarden moeten worden. In dat paradijs woont nu niemand meer.

Inderdaad iets om over na te denken. En over het feit dat Katrina vorig weekend kwam en niet dit.
Helaas:

http://www.sermonaudio.com/new_details.asp?ID=20228
gallio

Bericht door gallio »

Volgens mijn bijbel (KJV) is a furlong (stadie) 200 meter ipv 120.
WSO

Bericht door WSO »

Maar wat je hoort en leest was NO zo onegveer het tegenovergestelde van 'de stad van God'.

Ik vraag me af of NO weer opgebouwd gaat worden.
Harry

Bericht door Harry »

Maar wat je hoort en leest was NO zo onegveer het tegenovergestelde van 'de stad van God'.

Ik vraag me af of NO weer opgebouwd gaat worden.
Dat lijkt me geen vraag. Tuurlijk wordt de stad weer zoals het was. Anders ingericht wellicht, sterkere dijken lijkt me ook niet onlogisch maar het Franse kwartier van de big easy zal weer swingen als nooit tevoren. Amerikanen geven niet zo snel op.
Plaats reactie