Oorspronkelijk gepost door LizzyHeb je het zelf al eens uitgeprobeerd?Oorspronkelijk gepost door mementoBij een fatsoenlijk wetenschappelijk onderzoek gebeurt dit altijd, als dit mogelijk is. En er zijn honderden van onderzoeken te vinden die vooraf goedgekeurd zijn door beide partijen, waarvan de uitkomst is: Homeopatie werkt niet...Oorspronkelijk gepost door CorydorasKlopt, maar ik plaatste dit omdat er nogal eens gezegd wordt, dat dat komt doordat de onderzoeken niet objectief zouden zijn. In dit geval was het protocol vooraf goedgekeurd door voor- en tegenstanders.Oorspronkelijk gepost door memento
En zo zijn er nog duizenden onderzoeken, met steeds dezelfde uitkomst: Het werkt niet...
En nog steeds blijven er mensen in geloven :stu
ik wel!!!
Ik slaap zo gruwelijk slecht dat 2 uur per nacht geen uitzondering is en dat minstens 5 dagen per week. Ik kreeg van de huisarts niets dan: probeer het te accepteren, dan gaat het probleem over. Na 3 jaar tobben, is het nog steeds dramatisch. Als je niets van je huisarts krijgt, ga je zelf dingen proberen.
geen koffie, melk met anijs, en nog 100 grootmoeder tovermiddeltjes. Helaas geen resultaat. Van een vriendin oxasepam en diasepam geprobeert. Resultaat: om 03,00 uur nog wakker en niet geslapen. Verder op het werk overgebleven nitrazepam en temazepam geprobeert, dr. vogel, arkopharma, st. janskruid, passiebloem, diverse valeriaan en valdispert troep, van een lerares op school die zelf medicijnen maakt van planten ook geprobeert. Tot slot nog pilletje die op homeopathie lijken alleen ipv planten hebben ze hormonen erin gedaan. (nu houd ik niet van hormonen rotzooi, maar wel van eindelijk eens 1 naggie slapen) die hormonen troep word veel gebruik bij jetlag, ploegendienst en weet ik al niet meer.
Ik kan je verzekeren. Homeopathie werkt NIET!!! (bij mij;) )
helaas dat ik ook niet reageer op echte medicijnen en dat een arts niet eens moeite WIL doen om mij te laten slapen. maar het gaat wel over voor ik een jongetje wordt.
Groetjes een anti-H vlinder