Hier nog een foto van het uitzicht bij mij achter in de tuin.
Stil joh, hij heeft die tijd nodig gehad om die foto online te krijgenOorspronkelijk gepost door HendrikusTjonge, dat het tijdverschil met Gouda zo'n invloed heeft!Oorspronkelijk gepost door Jelle
Bij mij achter in de tuin is 't aardig donker momenteel...![]()
Dit is wel een leuk plaatje! Je zult er maar wonen!Oorspronkelijk gepost door Jelle
[img]foto[/img]
Joh Hendrikus, heb je soms je zonnenbril nog op? wij zitten hier nog heerlijk in het zonnetje.Oorspronkelijk gepost door HendrikusTjonge, dat het tijdverschil met Gouda zo'n invloed heeft!Oorspronkelijk gepost door Jelle
We gaan toch niet katten hè, :ha:P:DOorspronkelijk gepost door MarjanStil joh, hij heeft die tijd nodig gehad om die foto online te krijgenOorspronkelijk gepost door HendrikusTjonge, dat het tijdverschil met Gouda zo'n invloed heeft!Oorspronkelijk gepost door Jelle
![]()
Oorspronkelijk gepost door marsm104Dit is wel een leuk plaatje! Je zult er maar wonen!Oorspronkelijk gepost door Jelle
[img]foto[/img]
+ De weerspiegeling van de boom loopt helemaal door in het water
+ Leuke kleuren
- Die bosjes verstoren die linker koe een beetje
Je moet vrouwen altijd het idee geven dat ze de baas zijn, alleen in werkelijkheid:D maar dat hebben ze, als je het goed doet, niet in de gaten:,:,:,:,:POorspronkelijk gepost door MarjanNou, dan weten we wie daar de baas isIk wilde eerst de takken van die boom nog snoeien, maar daar was mijn vrouw tegen.![]()
En zo hoort het ook! :u :ha![]()