wintersport fanaten?

takkie

Bericht door takkie »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door Jelle
Even verschillende webcams gezien in Oostenrijk.
Luitjes wat een sneeuw, wat een zonovergoten skigebieden. t'Is werkelijk schitterend om te zien.
Alvast tekst aan t oefenen voor t filmpie? :,
:,:,:,idd, krijg je zoiets........"hier ziet u de sneeuw" ....................
ja, hehe, ze zijn toch niet blind ofzo:sleep:
Jelle

Bericht door Jelle »

Luitjes wat een sneeuw, wat een zonovergoten skigebieden. t'Is werkelijk schitterend om te zien.
We beginnen deze keer met: Schnappie enz.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door takkie

nee nee nee, we beginnen met zingen over Anton aus Tirol (Daphne is hem nog steeds niet tegen gekomen).
Daphne

Bericht door Daphne »

We beginnen deze keer met: Schnappie enz.
k Schnap u niet hoor... :t Ennuh... Anton aus tirol... moet ut echt Tirol zijn?!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Daphne

Bericht door Daphne »

Nou mijn oom is briljant in zn werk als reporter :u:u:u:D:+:o:P
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
takkie

Bericht door takkie »

Nog een paar daagjes..................:bou::bou::bou:
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Inderdaad. Heerlijk!!

Overigens sprak ik afgelopen weekend met een andere 'wintersport fanaat' en we moesten erkennen dat de kans groot is dat wij in een gesprek met prof. Den Hertog over wintersport ook beschamend het hoofd zouden moeten buigen....

Hoewel je ook mbt wintersport op de kosten kan blijven letten en op moet en kan letten dat het niet te duur wordt, en hoewel een week vakantie goed voor je is, blijft deze manier van vakantiebesteding (hoe je het ook wendt of keert) niet getuigen van soberheid.....
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
takkie

Bericht door takkie »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Inderdaad. Heerlijk!!

Overigens sprak ik afgelopen weekend met een andere 'wintersport fanaat' en we moesten erkennen dat de kans groot is dat wij in een gesprek met prof. Den Hertog over wintersport ook beschamend het hoofd zouden moeten buigen....

Hoewel je ook mbt wintersport op de kosten kan blijven letten en op moet en kan letten dat het niet te duur wordt, en hoewel een week vakantie goed voor je is, blijft deze manier van vakantiebesteding (hoe je het ook wendt of keert) niet getuigen van soberheid.....
Klopt, dat ben ik met je eens, het getuigt niet van soberheid want er zijn idd zat mensen die niet op wintersport gaan omdat het te duur is. Aan de andere kant heb je natuurlijk mensen die in de zomervakantie royaal op vakantie gaan met alles er op en eraan, dus het is ook aan jezelf om op een verantwoorde wijze met je geld om te gaan. En dan vind ik een vakantie wel iets anders als een auto. Als je gewoon spaart voor die vakantie en het zo goedkoop mogelijk houdt? Je hebt er meer aan als een dure auto, vakantie is ontspanning en genieten van Gods natuur.
Daphne

Bericht door Daphne »

Ik ga gewoon legaal op wintersport... k leef toch niet sober dus..... :!
Jelle

Bericht door Jelle »

Nog één daggie en dan ga ik niet sober op vakantie, de benen zijn al ingevet, we zijn startklaar. Eerst een paar daggies saampies met Annie en daarna komen de FILI....:,:,:,:, een fijne week in het vooruitzicht.

Niet sober op vakantie maar ik durf wel te stellen dat ik ook zeker niet sober ben en zal zijn daar waar dat elders ook nodig is.
Daphne

Bericht door Daphne »

'k ben nu mn snowboots, skibroek, skibril :cool:, skitrui, skihandschoenen, ski-jas, skimuts (en neej niet mezelf :sne) aan t vergaren :)

k kan nie wachten :bou::bou::bou::bou::bou::bou::bou::o:o:o:o
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik die troep vanavond wel ff kom ophalen:,:,:,:,:,
Daphne

Bericht door Daphne »

ik momenteel naar mijn skiesokken zoek :!:D
Jelle

Bericht door Jelle »

:bo:bo:bo:bo:bo hoera ik ben klaar met inpakken.
Die ouwe vertrouwde brik van mij zit stampens vol, in kofferbak, op de achterbank en de ski-koffer op het dak.
Morgenochtend om 5.00 rijden en dan s,middags een heerlijke bak koffie op een terras in Rattenberg.:D:D

En dan s'avonds heerlijk afsluiten met een heerlijk glas Gluwein.:,:,
takkie

Bericht door takkie »

Jelle, alvast een goede reis toegewenst en een fijne vakantie!
Plaats reactie