Dacht ik cker ook!Unionist schreef:Als er sprake is van terugkeer, dan moet de GG (en andere verbanden) met lege handen terugkeren. Bij een fusie gaat het om het getal, bij een wederkeer niet.
Kerkelijk jaarboek GG
Volgens mij is het een trouwe lezer. Want dat heeft hij al wel vaker gedaan.Afgewezen schreef:Inmiddels heeft ds. Moerkerken dit forum behandeld.![]()
Hij vindt het een massale verjaarsvisite, waarin ambtsdragers worden afgekraakt. Vaak nog anoniem ook! Zie de Saambinder van deze week.
Maar gelukkig neemt hij ons wel serieus. :|
Mis ik wat?jacob schreef:Volgens mij is het een trouwe lezer. Want dat heeft hij al wel vaker gedaan.Afgewezen schreef:Inmiddels heeft ds. Moerkerken dit forum behandeld.![]()
Hij vindt het een massale verjaarsvisite, waarin ambtsdragers worden afgekraakt. Vaak nog anoniem ook! Zie de Saambinder van deze week.
Maar gelukkig neemt hij ons wel serieus. :|
Zo zoek ik ook nog het stukje dat gescreven is tegen de jongerenavonden in Driebergen.
Wie helpt me?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Tjonge. Heb de bibbers in de benen. Het forum 'behandeld'... En te licht bevonden blijkbaar. Klinkt wel alsof er veel over 1 kam wordt geschoren. Heeft iemand de volledige tekst? Geen abbo op de Saambinder...Afgewezen schreef:Inmiddels heeft ds. Moerkerken dit forum behandeld.![]()
Kan iemand hem inderdaad online zetten?Mister schreef:Tjonge. Heb de bibbers in de benen. Het forum 'behandeld'... En te licht bevonden blijkbaar. Klinkt wel alsof er veel over 1 kam wordt geschoren. Heeft iemand de volledige tekst? Geen abbo op de Saambinder...Afgewezen schreef:Inmiddels heeft ds. Moerkerken dit forum behandeld.![]()
Als iemand het artikel even zou willen overtypen of scannen en de plaatjes naar me mailen dan kunnen we het lezen. Een artikel van ds. Moerkerken hierover lijkt me wel interessant.Afgewezen schreef:Inmiddels heeft ds. Moerkerken dit forum behandeld. :wink:
Dat is wel wat apart. Erop schieten weet ik niet maar erover discussieren zou toch goed moeten kunnen. Wie weet zou het ons nog eens tot onszelf kunnen doen inkeren . . .Erasmiaan schreef:Ik heb de Saambinder, maar ben niet van zins het stukje te quoten. Omdat er dan toch weer mensen zijn die het gaan ontleden en erop gaan schieten.
Blijkbaar Erasmiaan zie je in wat er gaat komen??limosa schreef:Dat is wel wat apart. Erop schieten weet ik niet maar erover discussieren zou toch goed moeten kunnen. Wie weet zou het ons nog eens tot onszelf kunnen doen inkeren . . .Erasmiaan schreef:Ik heb de Saambinder, maar ben niet van zins het stukje te quoten. Omdat er dan toch weer mensen zijn die het gaan ontleden en erop gaan schieten.