Kerkelijk jaarboek GG

Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Unionist schreef:Als er sprake is van terugkeer, dan moet de GG (en andere verbanden) met lege handen terugkeren. Bij een fusie gaat het om het getal, bij een wederkeer niet.
Dacht ik cker ook!
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Inmiddels heeft ds. Moerkerken dit forum behandeld. :wink:
Hij vindt het een massale verjaarsvisite, waarin ambtsdragers worden afgekraakt. Vaak nog anoniem ook! Zie de Saambinder van deze week.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

die Adrianus toch :mrgreen:
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Hendrikus schreef:die Adrianus toch :mrgreen:
:?: :roll:
jacob

Bericht door jacob »

Afgewezen schreef:Inmiddels heeft ds. Moerkerken dit forum behandeld. :wink:
Hij vindt het een massale verjaarsvisite, waarin ambtsdragers worden afgekraakt. Vaak nog anoniem ook! Zie de Saambinder van deze week.
Volgens mij is het een trouwe lezer. Want dat heeft hij al wel vaker gedaan.

Maar gelukkig neemt hij ons wel serieus. :|
Gian

Bericht door Gian »

jacob schreef:
Volgens mij is het een trouwe lezer. Want dat heeft hij al wel vaker gedaan.

Maar gelukkig neemt hij ons wel serieus. :|
Mis ik wat?

Zo zoek ik ook nog het stukje dat gescreven is tegen de jongerenavonden in Driebergen.
Wie helpt me?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Tjonge. Heb de bibbers in de benen. Het forum 'behandeld'... En te licht bevonden blijkbaar. Klinkt wel alsof er veel over 1 kam wordt geschoren. Heeft iemand de volledige tekst? Geen abbo op de Saambinder...
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Hij vindt het een massale verjaarsvisite
Dan heeft hij alleen het BBQ-topic gelezen: 100 m2 refo-roddel.
Leonius

Bericht door Leonius »

Mister schreef:
Tjonge. Heb de bibbers in de benen. Het forum 'behandeld'... En te licht bevonden blijkbaar. Klinkt wel alsof er veel over 1 kam wordt geschoren. Heeft iemand de volledige tekst? Geen abbo op de Saambinder...
Kan iemand hem inderdaad online zetten?
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Ik heb zelf de Saambinder niet (ik lees natuurlijk De Waarheidsvriend), kan dus nu niet quoten.
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

Ik heb de Saambinder, maar ben niet van zins het stukje te quoten. Omdat er dan toch weer mensen zijn die het gaan ontleden en erop gaan schieten.
limosa

Bericht door limosa »

Als iemand het artikel even zou willen overtypen of scannen en de plaatjes naar me mailen dan kunnen we het lezen. Een artikel van ds. Moerkerken hierover lijkt me wel interessant.
limosa

Bericht door limosa »

Erasmiaan schreef:Ik heb de Saambinder, maar ben niet van zins het stukje te quoten. Omdat er dan toch weer mensen zijn die het gaan ontleden en erop gaan schieten.
Dat is wel wat apart. Erop schieten weet ik niet maar erover discussieren zou toch goed moeten kunnen. Wie weet zou het ons nog eens tot onszelf kunnen doen inkeren . . .
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

limosa schreef:
Erasmiaan schreef:Ik heb de Saambinder, maar ben niet van zins het stukje te quoten. Omdat er dan toch weer mensen zijn die het gaan ontleden en erop gaan schieten.
Dat is wel wat apart. Erop schieten weet ik niet maar erover discussieren zou toch goed moeten kunnen. Wie weet zou het ons nog eens tot onszelf kunnen doen inkeren . . .
Blijkbaar Erasmiaan zie je in wat er gaat komen??
limosa

Bericht door limosa »

een stuk schrijven over discussies en vervolgens proberen je aan de discussie te onttrekken komt bepaald niet sterk over . . .
Plaats reactie