mam heeft jeuk, ik mn broertjes.... what is it?
Van die dikke rupsen...brrrr.

Mogelijk gaat het om deze: http://nl.wikipedia.org/wiki/Eikenprocessierupsjudith schreef:Rupsen in de bomen langs ons huis...
Ja, die zijn het. mn moeder is nu wat aan het halen ervoor - en gemeente is al wel gebeld...Hendrikus schreef:Mogelijk gaat het om deze: http://nl.wikipedia.org/wiki/Eikenprocessierupsjudith schreef:Rupsen in de bomen langs ons huis...
Daar kun je inderdaad flink last van hebben.
bleehhh...ja hé! Bellen jullie ook even de gemeente...misschien komen ze dan wat sneller opdagen...Ichtus schreef:Ze zitten in heel de straat...
Joannah schreef:gewoon wachten totdat het straks allemaal vlinders worden
Ik zie het helemaal voor me...bij mijn 2 dochters is het vaak al 'bonje' als de 1 wat van de ander wil lenen of ongevraagd leenthelma schreef:3 dochters met ongeveer dezelfde maat (waarvan 1 dankzij haar werk in het Leger Des Heils kledingwinkel) een uitgebreide garderobe heeft)![]()
Ze balen alledrie als er spullen geleend worden zonder te vragen maar er zijn er 2 die zich daar regelmatig schuldig aan makenRegelmatig is er gezeur over en weer
![]()
nu heeft er 1 gesurvivald en meende een piamashirt uit de uitgebreide garderobe te vissen.
Is het toevallig het duurste shirt wat er lag en ja...survivallen is meestal niet zo schoon. Dus vlekken die er niet meer uit kunnen. (grote belediging natuurlijk als een shirt van meer dan 100 euro aangezien wordt als pyama)
Waarom ze bij survivallen toch nog 't liefst perfect gekleed moeten gaan zal me altijd wel een raadsel blijven
En waarom ze toch nog ongevraagd spullen lenen terwijl ze er zelf vreselijk van balen snap ik ook echt niet.
dan wordt je dus binnen een week teruggepakt...
Tja...
En zo houden we de boel levendig hier
gedaan vanmorgen en een zielig verhaal opgehangen dat ik vorig jaar anti-bioticazalf heb moeten halen voor de kidsjudith schreef:bleehhh...ja hé! Bellen jullie ook even de gemeente...misschien komen ze dan wat sneller opdagen...Ichtus schreef:Ze zitten in heel de straat...
helma schreef:gedaan vanmorgen en een zielig verhaal opgehangen dat ik vorig jaar anti-bioticazalf heb moeten halen voor de kidsjudith schreef:bleehhh...ja hé! Bellen jullie ook even de gemeente...misschien komen ze dan wat sneller opdagen...Ichtus schreef:Ze zitten in heel de straat...
ze kwamen binnen een uur!
Er wordt aan gewerkt
oh griebelalbion schreef:...aan mijn afgebroken tand
Voor controle 27 augustus maar ik heb maar gebeld en gevraagd of ik even tussendoor kan komen. Dat wordt dan a.s. maandagmiddag.henriët schreef:oh griebelalbion schreef:...aan mijn afgebroken tand
ritje tandarts?
sterkte!albion schreef:Voor controle 27 augustus maar ik heb maar gebeld en gevraagd of ik even tussendoor kan komen. Dat wordt dan a.s. maandagmiddag.henriët schreef:oh griebelalbion schreef:...aan mijn afgebroken tand
ritje tandarts?