Erdee

Wilhelm

Re: Erdee

Bericht door Wilhelm »

Tiberius schreef:
Wilhelm schreef:
Tiberius schreef: Hoezo onzin?
Die content moet gewoon betaald worden; is het niet door de gebruiker dan door iemand anders. Tot nu toe werd het door iemand anders betaald, nu door de gebruiker.
Nogmaals, ik heb ook liever, dat ik niets hoef te betalen. Maar daarmee is het nog niet onlogisch.

Nog een poging.
Jij vindt het dus klantvriendelijk en daarmee logisch dat, als je bepaalde diensten afneemt, er opeens een dienst geschrapt wordt, en dat je die er alleen weer bij kunt krijgen door een veel duurdere abo af te sluiten?
Ik had het over "logisch". Het lijkt me logisch dat de gebruiker betaalt.
Als je digitale content wilt, moet je daar voor betalen. Wil je papieren content, dan betaal je dat.
Het is onlogisch, dat een papieren abonnee voor digitaal moet betalen en andersom.

Klantvriendelijker is dat ook wel, ja. Tenminste, voor die anderen, die nu niet langer hoeven te betalen voor de content die jij gratis kon lezen. :)
Dus logisch zou zijn om met een goedkoper abonnement te komen voor het kleine clubje lezers die echt alleen de papieren editie lezen.. ;)
Curatorium

Bericht door Curatorium »

Logisch dat het RD moet bezuinigen. Men houd blijkbaar nogal van reisjes.
Van de schrijvende pers waren de volgende mensen mee met het bezoek van de koning en koningin in de Antillen (aldus het draaiboek):
ANP&Wegener, Algemeen Dagblad, Reformatorisch Dagblad, Telegraaf, Vorsten Royal

Ondanks een koningsgezinde achterban vind ik dit behoorlijke grootheidswaanzin.
eilander
Moderator

Bericht door eilander »

Curatorium schreef:Logisch dat het RD moet bezuinigen. Men houd blijkbaar nogal van reisjes.
Van de schrijvende pers waren de volgende mensen mee met het bezoek van de koning en koningin in de Antillen (aldus het draaiboek):
ANP&Wegener, Algemeen Dagblad, Reformatorisch Dagblad, Telegraaf, Vorsten Royal

Ondanks een koningsgezinde achterban vind ik dit behoorlijke grootheidswaanzin.
Ik sluit niet uit dat er bezuinigd zou kunnen worden hierop. Maar de redenering vind ik wat gebrekkig:
- kosten van één reis staan niet in verhouding tot grote bezuinigingsronden
- concludeer je op basis van één zo'n bericht dat "men blijkbaar nogal van reisjes houdt"?
DDD

Bericht door DDD »

Gezien de oranjegezinde achterban vind ik dat helemaal niet raar. Zo duur is dat toch niet? Ik hecht niet zo aan het koningshuis, hoewel ik er geen bezwaren tegen heb, maar ik begrijp heel goed dat je op die manier mooie foto's ook zelf kunt publiceren. De Telegraaf heeft toch net een andere nuance bij het nieuws.
eilander
Moderator

Bericht door eilander »

Over dure abonnementen gesproken: ik had net een abonnementencolporteur van Het Financieele Dagblad aan de telefoon. Als ik dit jaar beslis, kan ik een halfjaarabo krijgen voor € 199, dat wordt vanaf 1 januari € 249. Da's een stijging van 25%. En het was al niet goedkoop.

RD totaal is voor 6 maanden € 176. Maar waarschijnlijk vergelijk ik nu appels met peren. Het verschil zit 'em in elk geval ook niet in de dikte van de krant.
Jo-Ann

Bericht door Jo-Ann »

Toch vind ik de communicatie hierover beroerd. Ik wilde het duurste abonnement, maar nu kom ik erachter dat ik dat toch niet heb. Waar is het dan fout gegaan, vraag ik me af...
Curatorium

Bericht door Curatorium »

Dodo

Bericht door Dodo »

Ik herken het wel.
Een poosje geleden kreeg ik een mailing van Huize Winterdijk. Daar snapte ik niks van, want ik val om diverse redenen niet in de doelgroep. Ik heb toen nagevraagd hoe ze aan mijn adres kwamen en na wat peuteren vertelde men dat het RD op integere wijze adressen verkocht. Ik weet niet waarom ze het integer noemden want ik vond het nogal onbehoorlijk.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Dodo schreef:
Ik herken het wel.
Een poosje geleden kreeg ik een mailing van Huize Winterdijk. Daar snapte ik niks van, want ik val om diverse redenen niet in de doelgroep. Ik heb toen nagevraagd hoe ze aan mijn adres kwamen en na wat peuteren vertelde men dat het RD op integere wijze adressen verkocht. Ik weet niet waarom ze het integer noemden want ik vond het nogal onbehoorlijk.
Inderdaad! Het is niet alleen ongehoord, maar het is ook verboden. Ik heb voor dit soort dingen geen toestemming gegeven, en zal dat ook niet doen wanneer het RD het zou vragen.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Overigens is de mail van RD ook binnen. Wil ik volgend jaar hetzelfde kunnen lezen als dit jaar kost me dat ruim 10 % extra. Leuk... :(
refo

Bericht door refo »

Erdee zou kunnen aanbieden mailings te verzorgen.
Dan stuur je namens de opdrachtgever brieven aan je abonnees.
Die opdrachtgever merkt dan vanzelf of er respons is.
eilander
Moderator

Bericht door eilander »

Het gebeurt ontzettend vaak dat er adressenbestanden gekocht of verkocht worden. Echt niet alleen in onze gezindte ofzo.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

eilander schreef:Het gebeurt ontzettend vaak dat er adressenbestanden gekocht of verkocht worden. Echt niet alleen in onze gezindte ofzo.
Dat gebeurt zeker vaak, maar niet zomaar zonder expliciete toestemming.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Luther schreef:
eilander schreef:Het gebeurt ontzettend vaak dat er adressenbestanden gekocht of verkocht worden. Echt niet alleen in onze gezindte ofzo.
Mogelijk heb je vergeten een vinkje weg te halen bij je aanmelding.
eilander
Moderator

Bericht door eilander »

Luther schreef:
Dat mag misschien niet zonder toestemming, maar het gebeurt volgens mij meer dan je denkt.
Plaats reactie