Dan kunnen ze volgende week weer een excuus-opgemerkt plaatsen.Erasmiaan schreef:- ik me even in mijn wang moest knijpen toen ik een bericht las over de jongerendag van de jeugdbond...
- zie de tips op deze pagina: http://www.jbgg.nl/jongerendag/tips-voor-daarna...\
- ben ik nou erg ouderwets aan het worden? Of is het toch wel vreemd als een jeugdbond adviseert om naar het Omniversum te gaan?
Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[5]
Er wordt verwezen naar www.onmiversum.nl
Misschien bedoelen ze wat anders.
Omniversum is wel algemeen geaccepteerd, zo heb ik gemerkt. De meest degelijke types daan erheen, met ouders en al. De vergelijking met bioscoop is ietewat te kort door de bocht. Het is meer DVD in het groot.
Misschien bedoelen ze wat anders.
Omniversum is wel algemeen geaccepteerd, zo heb ik gemerkt. De meest degelijke types daan erheen, met ouders en al. De vergelijking met bioscoop is ietewat te kort door de bocht. Het is meer DVD in het groot.
Wat is er mis met het Omniversum?Erasmiaan schreef:- ik me even in mijn wang moest knijpen toen ik een bericht las over de jongerendag van de jeugdbond...
- zie de tips op deze pagina: http://www.jbgg.nl/jongerendag/tips-voor-daarna...\
- ben ik nou erg ouderwets aan het worden? Of is het toch wel vreemd als een jeugdbond adviseert om naar het Omniversum te gaan?
Ik denk dat velen vinden dat het de schijn van een bios heeft. 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Tsja, wat je daar ziet kun je ook thuis zien. Thuis mag het wel, maar in het Omniversum niet?Mara schreef:Ik denk dat velen vinden dat het de schijn van een bios heeft.
Velen kunnen wel zoveel vinden...
~~Soli Deo Gloria~~
Vind je?Hendrikus schreef:Thuis mag het wel, ...
De bioscoop heeft al lang niet meer die "lading" die het had. Ik ben ermee opgevoed dat het echt een oord van de duivel is.
Maar sedert de uitvinding van de DVD is dat kennelijk bijgesteld.
Ik lees wel eens iets over een bepaalde film, maar ik voel totaal niet de drang om een kaartje te kopen. Ik zou me geen seconde op mn gemak voelen.
De huidige generatie begrijpt hier niet zoveel van
Hele klassen gaan er naar toe, als er een paar uren uitvallen.
Maar sedert de uitvinding van de DVD is dat kennelijk bijgesteld.
Ik lees wel eens iets over een bepaalde film, maar ik voel totaal niet de drang om een kaartje te kopen. Ik zou me geen seconde op mn gemak voelen.
De huidige generatie begrijpt hier niet zoveel van

Hele klassen gaan er naar toe, als er een paar uren uitvallen.
Tiberius schreef:Dan kunnen ze volgende week weer een excuus-opgemerkt plaatsen.Erasmiaan schreef:- ik me even in mijn wang moest knijpen toen ik een bericht las over de jongerendag van de jeugdbond...

Maar of die excuses nu zo gemeend zijn....

En idd Erasmiaan, je bent redelijk ouderwets. (maar dat wisten we al)

Ik vind wel dat de Jeugdbond soms een bedenkelijke koers vaart.Tiberius schreef:Dan kunnen ze volgende week weer een excuus-opgemerkt plaatsen.Erasmiaan schreef:- ik me even in mijn wang moest knijpen toen ik een bericht las over de jongerendag van de jeugdbond...
Soms lijkt het wel of ze de randen opzoeken wat mogelijk is...
We zouden het haast provocerend kunnen noemen.
Men weet best dat er een behoudend deel is dat hier niet van gediend is
en tóch elke keer weer doordouwen...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
...ik vandaag voor de havo ben geslaagd!!!

Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
parel schreef:...ik vandaag voor de havo ben geslaagd!!!![]()
![]()

Gefeliciteerd!parel schreef:...ik vandaag voor de havo ben geslaagd!!!![]()
![]()
Ik dacht dat je een soort middeleeuws figuur was,
maar dan heb ik het blijkbaar toch mis...
(Wat een avatar al niet kan veroorzaken!)
Laatst gewijzigd door -DIA- op 14 jun 2012, 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
GEFELICITEERD Parel. Ik heb hier ook zo'n juichende HavistAfgewezen schreef:parel schreef:...ik vandaag voor de havo ben geslaagd!!!![]()
![]()

Je zou het haast denken, ja.-DIA- schreef:Ik vind wel dat de Jeugdbond soms een bedenkelijke koers vaart.Tiberius schreef:Dan kunnen ze volgende week weer een excuus-opgemerkt plaatsen.Erasmiaan schreef:- ik me even in mijn wang moest knijpen toen ik een bericht las over de jongerendag van de jeugdbond...
Soms lijkt het wel of ze de randen opzoeken wat mogelijk is...
We zouden het haast provocerend kunnen noemen.
Men weet best dat er een behoudend deel is dat hier niet van gediend is
en tóch elke keer weer doordouwen...
parel schreef:...ik vandaag voor de havo ben geslaagd!!!![]()
![]()

Ik heb ook weer eens iets meegemaakt net.....
Er bestaat zoiets als "een bewijs van leven " ...Dat is een papiertje van de gemeente waarop staat dat je daadwerkelijk leeft. Ik schijn dat nodig te hebben...want de verzekering vroeg het me...het simpele feit dat ze mij aan de lijn hadden en ik ettelijke feiten kon opsommen over mijzelve, die niemand anders weet, was niet voldoende....
Dus ik begon zeer te twijfelen aan mezelf...En toen heb ik mijn pols maar eens opgenomen, en ik had gewoon een hartslag...dus dat zei ik de meneer aan de andere kant van de lijn, maar nee, dat telt niet. Pas als het op papier staat, voorzien van een stempel, weet men zeker dat ik leef.
-knip-
"Faci ce vrei atata timp cat nu faci rau nimanui"