Wat hopen wij morgen te doen?!
- JolandaOudshoorn
Re: Wat hopen wij morgen te doen?!
----------------------------------------------------------------------------------------DIA- schreef:We hopen morgen vroeg opstaan.
Ik moet om half 8 in het ziekenhuis zijn voor een oogonderzoek.
Waarschijnlijk moet ik aan beide ogen geopereerd worden aan staar.
Maar het moet eerst nog onderzocht worden of het kan.
Dus het lijkt me de hoogste tijd om nu maar naar bed te gaan
Update:
Dokter constateerde inderdaad staar, maar nog niet rijp genoeg om nu al
te opereren.
Volgende controle voor eind dit jaar.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Bosbessenjam eten. Schijnt goed voor je ogen te zijn.-DIA- schreef:----------------------------------------------------------------------------------------DIA- schreef:We hopen morgen vroeg opstaan.
Update:
te opereren.

Zou het? Het is in ieder geval best wel lekker.Afgewezen schreef:Bosbessenjam eten. Schijnt goed voor je ogen te zijn.-DIA- schreef:----------------------------------------------------------------------------------------DIA- schreef:We hopen morgen vroeg opstaan.
Update:
te opereren.
Anderzijds mag ik weer geen suiker hebben...
Ook wel eens een beetje lastig...
als je altijf een zoetekauw was....
Zou het? Het is in ieder geval best wel lekker.-DIA- schreef:Bosbessenjam eten. Schijnt goed voor je ogen te zijn.
als je altijf een zoetekauw was....[/quote]
Je hebt ook wel jam zonder suiker...
Ik weet het, maar die kan toch niet tippen aan jam met suiker...Afgewezen schreef:Je hebt ook wel jam zonder suiker...-DIA- schreef:Zou het? Het is in ieder geval best wel lekker.Afgewezen schreef:[Bosbessenjam eten. Schijnt goed voor je ogen te zijn.
als je altijf een zoetekauw was....

Drents museum bezoeken.
Ah leuk! Ik vind het net ff te ver.refo schreef:Drents museum bezoeken.
Ik ook, maar met de huidige tentoonstelling gaan we toch maar.helma schreef:Ah leuk! Ik vind het net ff te ver.refo schreef:Drents museum bezoeken.
Als jij het morgen een succes vind is dit voor ons wel een tip voor de herfstvakantie. Laat het maar even weten op het RF.refo schreef:Ik ook, maar met de huidige tentoonstelling gaan we toch maar.helma schreef:Ah leuk! Ik vind het net ff te ver.refo schreef:Drents museum bezoeken.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
ja goed idee! Wij zijn dan een paar dagen in Overijssel; dat scheelt alweer een stukkiehuisman schreef:Als jij het morgen een succes vind is dit voor ons wel een tip voor de herfstvakantie. Laat het maar even weten op het RF.refo schreef:Ik ook, maar met de huidige tentoonstelling gaan we toch maar.helma schreef:Ah leuk! Ik vind het net ff te ver.refo schreef:Drents museum bezoeken.
...en als jullie dan nog een klein stukkie doorrijden, kom dan maar gerust een eigengemaakte worst halen (met kruidnagel en peper).helma schreef:ja goed idee! Wij zijn dan een paar dagen in Overijssel; dat scheelt alweer een stukkie
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
PvS schreef:...en als jullie dan nog een klein stukkie doorrijden, kom dan maar gerust een eigengemaakte worst halen (met kruidnagel en peper).helma schreef:ja goed idee! Wij zijn dan een paar dagen in Overijssel; dat scheelt alweer een stukkie

- Bonny
- Contacteer:
klein stukkie...?? Je bent dichter bij Bonny in de buurt dan bij PvS...PvS schreef:...en als jullie dan nog een klein stukkie doorrijden, kom dan maar gerust een eigengemaakte worst halen (met kruidnagel en peper).helma schreef:ja goed idee! Wij zijn dan een paar dagen in Overijssel; dat scheelt alweer een stukkie

The Groom's still waiting at the altar
Nee hoor, ik ben net ff dichterbij voor helmaBonny schreef:klein stukkie...?? Je bent dichter bij Bonny in de buurt dan bij PvS...PvS schreef:...en als jullie dan nog een klein stukkie doorrijden, kom dan maar gerust een eigengemaakte worst halen (met kruidnagel en peper).helma schreef:ja goed idee! Wij zijn dan een paar dagen in Overijssel; dat scheelt alweer een stukkie![]()

Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...