Gevolg: te laat op de 1e dag.
Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
Beetje machteloos boos, zoon moest voor het eerst naar de universiteit, maar er stonden files  

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn  ~ Spurgeon
Balen joh!Mara schreef:Beetje machteloos boos, zoon moest voor het eerst naar de universiteit, maar er stonden files![]()
 Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!  
Hij belde nog even op, ben gearriveerd, te laat !
Maar hij is heelhuids aangekomen, is het belangrijkste.
Jij hebt keelpijn he ?
Weet je wat goed kan helpen:
gorgelen, elk uur, het ene met salvia (druppeltjes van A. Vogel) het andere met kamillethee en het 3e uur met zout water (1 theelepel zout op een glas lauw water, roeren)
Wij hebben er allen wel baat bij, tussendoor zuigen we op een strepsil of een trachitol.
Sterkte

Maar hij is heelhuids aangekomen, is het belangrijkste.
Jij hebt keelpijn he ?
Weet je wat goed kan helpen:
gorgelen, elk uur, het ene met salvia (druppeltjes van A. Vogel) het andere met kamillethee en het 3e uur met zout water (1 theelepel zout op een glas lauw water, roeren)
Wij hebben er allen wel baat bij, tussendoor zuigen we op een strepsil of een trachitol.
Sterkte
						- MarthaMartha

hier nog 1.... keelpijn wordt wel minder, maar ik zit zo vol als wat...Orchidee schreef:Bij ons is ook 1 dochter, zondag begonnenhuisman schreef:Dat gaat in ons gezin erg rond keelpijn en daarna sn..verkouden.Orchidee schreef:Belabberd...
Mijn keel
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Huisman, hoe gaat het nu met je collega?refoma schreef:Heel veel sterkte, huisman! Vraag me af of dat hetzelfde ongeluk is geweest als waar mijn man langs kwam. Was ook een motor-auto ongeluk waarbij de motorrijder met de traumahelikopter is meegenomen. De motor was helemaal uitgebrand. Zag er allemaal akelig uit!huisman schreef:Verdrietig...een naaste collega heeft gisteren vlak bij mijn werk een ernstig motorongeluk gehad. Met de traumaheli naar Nijmegen gebracht. Ligt kritiek maar stabiel na operatie. Verbrijzeld onderlichaam. Onvoorstelbaar hoe zo'n sterk iemand in een paar seconden een lichaamlijk wrak is geworden. ....Hoop dat hij mag blijven leven.
Veel sterkte ook toegewenst als je bij hem op bezoek gaat!
Niet zo goed, vorige week waren alle operaties geslaagd (Been,bekken,brandwonden,lever,maag) maar inmiddels erg ziek geworden, hoge koorts door veel wondontstekingen.refoma schreef:Huisman, hoe gaat het nu met je collega?refoma schreef:Heel veel sterkte, huisman! Vraag me af of dat hetzelfde ongeluk is geweest als waar mijn man langs kwam. Was ook een motor-auto ongeluk waarbij de motorrijder met de traumahelikopter is meegenomen. De motor was helemaal uitgebrand. Zag er allemaal akelig uit!huisman schreef:Verdrietig...een naaste collega heeft gisteren vlak bij mijn werk een ernstig motorongeluk gehad. Met de traumaheli naar Nijmegen gebracht. Ligt kritiek maar stabiel na operatie. Verbrijzeld onderlichaam. Onvoorstelbaar hoe zo'n sterk iemand in een paar seconden een lichaamlijk wrak is geworden. ....Hoop dat hij mag blijven leven.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Klinkt zeker niet goed !huisman schreef:Niet zo goed, vorige week waren alle operaties geslaagd (Been,bekken,brandwonden,lever,maag) maar inmiddels erg ziek geworden, hoge koorts door veel wondontstekingen.refoma schreef:Huisman, hoe gaat het nu met je collega?refoma schreef:Heel veel sterkte, huisman! Vraag me af of dat hetzelfde ongeluk is geweest als waar mijn man langs kwam. Was ook een motor-auto ongeluk waarbij de motorrijder met de traumahelikopter is meegenomen. De motor was helemaal uitgebrand. Zag er allemaal akelig uit!huisman schreef:Verdrietig...een naaste collega heeft gisteren vlak bij mijn werk een ernstig motorongeluk gehad. Met de traumaheli naar Nijmegen gebracht. Ligt kritiek maar stabiel na operatie. Verbrijzeld onderlichaam. Onvoorstelbaar hoe zo'n sterk iemand in een paar seconden een lichaamlijk wrak is geworden. ....Hoop dat hij mag blijven leven.
Koorts "neemt" nogal.
						- MarthaMartha

stemming niet echt, meer lichamelijke gesteldheid:  

- JolandaOudshoorn

Sterkte... het kan zo vervelend zijn (ik spreek niet uit eigen ervaring, maar ken er genoeg die hetzelfde hadden)MarthaMartha schreef:stemming niet echt, meer lichamelijke gesteldheid:![]()
![]()
![]()
![]()
Probeer wel je vitaminen binnen te krijgen!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
						- MarthaMartha

ja, dat doe ik, 's morgens... dan gaat het eigenlijk nog het beste....JolandaOudshoorn schreef:Sterkte... het kan zo vervelend zijn (ik spreek niet uit eigen ervaring, maar ken er genoeg die hetzelfde hadden)MarthaMartha schreef:stemming niet echt, meer lichamelijke gesteldheid:![]()
![]()
![]()
![]()
En poets je tanden. Die zooi = zuur = slecht voor glazuurMarthaMartha schreef:ja, dat doe ik, 's morgens... dan gaat het eigenlijk nog het beste....JolandaOudshoorn schreef:Sterkte... het kan zo vervelend zijn (ik spreek niet uit eigen ervaring, maar ken er genoeg die hetzelfde hadden)MarthaMartha schreef:stemming niet echt, meer lichamelijke gesteldheid:![]()
![]()
![]()
![]()
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
						Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Sjonge, dat is nogal wat. Klinkt niet goed, sterkte!huisman schreef:Niet zo goed, vorige week waren alle operaties geslaagd (Been,bekken,brandwonden,lever,maag) maar inmiddels erg ziek geworden, hoge koorts door veel wondontstekingen.refoma schreef:Huisman, hoe gaat het nu met je collega?refoma schreef:Heel veel sterkte, huisman! Vraag me af of dat hetzelfde ongeluk is geweest als waar mijn man langs kwam. Was ook een motor-auto ongeluk waarbij de motorrijder met de traumahelikopter is meegenomen. De motor was helemaal uitgebrand. Zag er allemaal akelig uit!huisman schreef:Verdrietig...een naaste collega heeft gisteren vlak bij mijn werk een ernstig motorongeluk gehad. Met de traumaheli naar Nijmegen gebracht. Ligt kritiek maar stabiel na operatie. Verbrijzeld onderlichaam. Onvoorstelbaar hoe zo'n sterk iemand in een paar seconden een lichaamlijk wrak is geworden. ....Hoop dat hij mag blijven leven.
- MarthaMartha

deed ik steeds, maar werd me pas vertelt dat je wel mag spoelen maar niet meteen poetsen, juist omdat zuur het glazuur aantast en als je dan meteen gaat poetsen, beschadig je dat nog meer.....refo schreef:En poets je tanden. Die zooi = zuur = slecht voor glazuurMarthaMartha schreef:ja, dat doe ik, 's morgens... dan gaat het eigenlijk nog het beste....JolandaOudshoorn schreef:Sterkte... het kan zo vervelend zijn (ik spreek niet uit eigen ervaring, maar ken er genoeg die hetzelfde hadden)MarthaMartha schreef:stemming niet echt, meer lichamelijke gesteldheid:![]()
![]()
![]()
![]()
 Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!