daarna mijn engels mondeling

suc6 en sterkte. Gaat vast goed komen!!hmprff schreef:biologie toets over fotosynthese (licht&donkerreactie), DNA en evolutie&populatiegenetica
daarna mijn engels mondeling![]()
dat zal toch wel lukken??hmprff schreef:biologie toets over fotosynthese (licht&donkerreactie), DNA en evolutie&populatiegenetica
mmmm.... sterkte!helma schreef:ik ga vanavond oliebollen bakken![]()
de -16JV heeft morgen dropping en ik heb oliebollen beloofd....
ik moest anderhalf uur wachten tussen mijn toets biologie en mijn mondeling...albion schreef:dat zal toch wel lukken??hmprff schreef:biologie toets over fotosynthese (licht&donkerreactie), DNA en evolutie&populatiegenetica
gewoon ontspannen dan gaat het goed.
oliebollen met dit weerhelma schreef:ik ga vanavond oliebollen bakken![]()
de -16JV heeft morgen dropping en ik heb oliebollen beloofd....
Waarom niet? Lekker tochGijs83 schreef:oliebollen met dit weerhelma schreef:ik ga vanavond oliebollen bakken![]()
de -16JV heeft morgen dropping en ik heb oliebollen beloofd....![]()
SUPER, meid: gefeliciteerd!hmprff schreef:ik moest anderhalf uur wachten tussen mijn toets biologie en mijn mondeling...albion schreef:dat zal toch wel lukken??hmprff schreef:biologie toets over fotosynthese (licht&donkerreactie), DNA en evolutie&populatiegenetica
gewoon ontspannen dan gaat het goed.
![]()
ik was super zenuwachtig, maar...
IK HEB EEN 72!!! zo blij!!
Tsjonge meid, wat een drukte. Hopelijk was het een hele fijne tijd!henriët schreef:werken, koffie drinken bij opa, eten bij mn zusje, strijken voor mn zusje, een gesprek, met Jean uiteten, weer een gesprek, (rapportavond) en nu even heeeeeeeerlijk pc en..