Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten..
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten..
Ik kookte al thuis toen ik 16 was voor 7 personen.
Maar mijn man houdt niet van zuurkool.
Al zeg ik het zelf ik kan best goed koken.
Maar mijn man houdt niet van zuurkool.
Al zeg ik het zelf ik kan best goed koken.
Vreselijk foute man zeg.artistiek schreef:Zou kunnen dat je niet lekker genoeg kookt. Ik hoorde laatst nog dat een pasgetrouwde man mopperde tegen z'n vrouw die haar uiterste best had gedaan op het eten: 'hum, m'n moeder kookte lekkerder...'
Maar anderzijds, zegt een oud gezegde: De liefde van de man gaat door de maag.......
Turkse wraps.
En nu vanaf 22.00 uur mag ik niets meer eten en drinken ivm onderzoek morgen. Mmmmmmmmmmmm, dat wordt zwaar.
En nu vanaf 22.00 uur mag ik niets meer eten en drinken ivm onderzoek morgen. Mmmmmmmmmmmm, dat wordt zwaar.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
pannekoeken van mn zus gehad
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
fluitje schreef:Turkse wraps.

doe niet zo mispunterig joh!!!!!!!!!!!!!!Jongere schreef:fluitje schreef:Turkse wraps.
succes hoor fluit!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
artistiek schreef:Zou kunnen dat je niet lekker genoeg kookt. Ik hoorde laatst nog dat een pasgetrouwde man mopperde tegen z'n vrouw die haar uiterste best had gedaan op het eten: 'hum, m'n moeder kookte lekkerder...'

Als we Dokus toch niet hadden...Jongere schreef:

~~Soli Deo Gloria~~
dokus????????
In dat geval zou ik die vrouw adviseren om ogenblikkelijk echtscheiding aan te vragen en haar toekomstige ex-man te vertellen dat ie dan maar weer bij zijn moeder moet gaan wonen...artistiek schreef:Zou kunnen dat je niet lekker genoeg kookt. Ik hoorde laatst nog dat een pasgetrouwde man mopperde tegen z'n vrouw die haar uiterste best had gedaan op het eten: 'hum, m'n moeder kookte lekkerder...'

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
http://www.dokus.nl/henriët schreef:dokus????????
DOKUS!http://www.dokus.nl/voordehebhenriët schreef:dokus????????
~~Soli Deo Gloria~~

Lassie schreef:wij eten vanavond bij schoonouders.
Blijkbaar toch nog wel goed met elkaar opschieten!?