Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
- Neeltje Jans
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
Mijn grijze haren....
Neeltje Jans, moeder van 4
ben je kaal geworden?Neeltje Jans schreef:Mijn grijze haren....

Ik ben de laatste tijd ook aan het grijzen. Ik geloof niet dat ik het erg leuk vind. Maar goed, ik vind het ook niet heel vreselijk.
- Neeltje Jans
Was het maar van de laatste tijd...begon op m'n 21 e al...familiekwaaltje.Zita schreef:ben je kaal geworden?Neeltje Jans schreef:Mijn grijze haren....![]()
Ik ben de laatste tijd ook aan het grijzen. Ik geloof niet dat ik het erg leuk vind. Maar goed, ik vind het ook niet heel vreselijk.
Kaal is ook een familiekwaaltje, maar gelukkig heb ik daar geen last van

Neeltje Jans, moeder van 4
Een geliefde collega, die ook echtgenote en moeder was.... Maar nu naar haar Vader in de hemel is....
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
sterkte marnix! Zulke dingen grijpen altijd weer in....
helma schreef:sterkte marnix! Zulke dingen grijpen altijd weer in....
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Dank je. Het is inderdaad wel ingrijpend (en grijpt aan).....
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ook van deze kant heel veel Sterkte, Marnix.Marnix schreef:Dank je. Het is inderdaad wel ingrijpend (en grijpt aan).....
Zelfs als je mag weten dat ze "de goede ruil" heeft mogen doen, dan nog.
Haar man, kinderen, familie, vrienden, collegae en kennissen........
helma schreef:sterkte marnix! Zulke dingen grijpen altijd weer in....
Hier sluit ik me volledig bij aan.jvdg schreef:Ook van deze kant heel veel Sterkte, Marnix.Marnix schreef:Dank je. Het is inderdaad wel ingrijpend (en grijpt aan).....
Zelfs als je mag weten dat ze "de goede ruil" heeft mogen doen, dan nog.
Haar man, kinderen, familie, vrienden, collegae en kennissen........
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Wel een troost te mogen weten dat ze het nu beter heeft, maar dat neemt het gemis niet weg.helma schreef:sterkte marnix! Zulke dingen grijpen altijd weer in....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:Wel een troost te mogen weten dat ze het nu beter heeft, maar dat neemt het gemis niet weg.helma schreef:sterkte marnix! Zulke dingen grijpen altijd weer in....
Bedankt allemaal!
de hik. Ik had al vanalles geprobeerd: adem inhouden, water drinken enzovoorts. Toen viel er een stapeltje dozen om, tegen een (overigens lege) boekenkast, die ook weer omviel, tegen vanalles aan. En kijk es aan, de hik was meteen over.
De schade lijkt zich overigens te beperken tot een loszittende achterkant van de boekenkast (nou ja, 't was toch zo'n Mast-kast van Ikea, dus dat maakt niet zoveel uit, die achterkant zie je niet als 'ie weer beheurlijk tegen een muur staat vol met boeken) en drie eierdopjes die bovenop de kast stonden (en dat geeft ook niet, want een ei is om op te eten, en niet om in zo'n eierdopje koud te laten worden).
De schade lijkt zich overigens te beperken tot een loszittende achterkant van de boekenkast (nou ja, 't was toch zo'n Mast-kast van Ikea, dus dat maakt niet zoveel uit, die achterkant zie je niet als 'ie weer beheurlijk tegen een muur staat vol met boeken) en drie eierdopjes die bovenop de kast stonden (en dat geeft ook niet, want een ei is om op te eten, en niet om in zo'n eierdopje koud te laten worden).
Zita schreef:de hik. Ik had al vanalles geprobeerd: adem inhouden, water drinken enzovoorts. Toen viel er een stapeltje dozen om, tegen een (overigens lege) boekenkast, die ook weer omviel, tegen vanalles aan. En kijk es aan, de hik was meteen over.
Door de schrik ben je van de hik af

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)