De Canadese adrenaline is nog niet eens uit je bloedLassie schreef:vertel.Orchidee schreef:Toe maar...het kan niet op...Lassie schreef:Zo wij gaan in julli een lang weekend weg.... naar Groningen.

De Canadese adrenaline is nog niet eens uit je bloedLassie schreef:vertel.Orchidee schreef:Toe maar...het kan niet op...Lassie schreef:Zo wij gaan in julli een lang weekend weg.... naar Groningen.
Het is je gegund hoorLassie schreef:wij gaan vaker een (lang) weekend weg.
gelukkig maar...Orchidee schreef:Het is je gegund hoorLassie schreef:wij gaan vaker een (lang) weekend weg.
Lassie schreef:wij gaan vaker een (lang) weekend weg.
Marnix schreef:Lassie schreef:wij gaan vaker een (lang) weekend weg.
Ja maar elke keer weer naar het buitenland... eerst Canada, nu weer Groningen. Ik bespeur een sterke voorkeur voor ruige onbewoonde streken net onder de noordpool
Met dank aan de vakantiespreiding kan een zomervakantie betrekkelijk kort of enorm lang uitpakken voor een schoolverlater.Orchidee schreef:Hoe is het bij jullie met de vakantietijden/weken?
Mijn jongste hoopt DV 29 juni afscheid te nemen van de basisschool...
Daarvoor heeft de oudste vanaf volgende week, 17 juni, nog een repetitieweek, en daarna niets meer, tot 2 juli rapport ophalen...
DV 23 augustus gaat de jongste naar school, en de oudste pas een dag later...
Het houd dus in dat ze in feite een dikke 2 maanden vrij hebben
Marnix schreef:Over 24 uur hopen we veilig op Faro geland te zijn en in een auto richting ons huisje te rijden
Orchidee schreef:Marnix schreef:Over 24 uur hopen we veilig op Faro geland te zijn en in een auto richting ons huisje te rijdenIk wens jullie verder een goede/veilige reis...en saampjes een heel fijne vakantie
Geniet saampjes van jullie uitgestelde huwelijksreis!Marnix schreef:Over 24 uur hopen we veilig op Faro geland te zijn en in een auto richting ons huisje te rijden
Er zijn toch ook vakanties die niets kosten?Johann Gottfried Walther schreef:Dit jaar niet op vakantie, evenals vorig jaar.
Geen geld voor.
Zou wel goed voor me zijn een tijdje niet thuis te zijn, maar het zit er niet in.