Vakantie

Orchidee

Re: Vakantie

Bericht door Orchidee »

Lassie schreef:
Orchidee schreef:
Lassie schreef:Zo wij gaan in julli een lang weekend weg.... naar Groningen. :yahoo
Toe maar...het kan niet op...
vertel.
De Canadese adrenaline is nog niet eens uit je bloed :langue
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Lassie

Bericht door Lassie »

wij gaan vaker een (lang) weekend weg.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Lassie schreef:wij gaan vaker een (lang) weekend weg.
Het is je gegund hoor :)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Lassie

Bericht door Lassie »

Orchidee schreef:
Het is je gegund hoor :)
gelukkig maar... ;)
Marnix

Bericht door Marnix »

Ja maar elke keer weer naar het buitenland... eerst Canada, nu weer Groningen. Ik bespeur een sterke voorkeur voor ruige onbewoonde streken net onder de noordpool :D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Lassie

Bericht door Lassie »

Marnix schreef:

Ja maar elke keer weer naar het buitenland... eerst Canada, nu weer Groningen. Ik bespeur een sterke voorkeur voor ruige onbewoonde streken net onder de noordpool :D

uhm... moet jij zeggen. :langue
Marnix

Bericht door Marnix »

;)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Hoe is het bij jullie met de vakantietijden/weken?
Mijn jongste hoopt DV 29 juni afscheid te nemen van de basisschool...
Daarvoor heeft de oudste vanaf volgende week, 17 juni, nog een repetitieweek, en daarna niets meer, tot 2 juli rapport ophalen...
DV 23 augustus gaat de jongste naar school, en de oudste pas een dag later...
Het houd dus in dat ze in feite een dikke 2 maanden vrij hebben :jongle
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Orchidee schreef:Hoe is het bij jullie met de vakantietijden/weken?
Mijn jongste hoopt DV 29 juni afscheid te nemen van de basisschool...
Daarvoor heeft de oudste vanaf volgende week, 17 juni, nog een repetitieweek, en daarna niets meer, tot 2 juli rapport ophalen...
DV 23 augustus gaat de jongste naar school, en de oudste pas een dag later...
Het houd dus in dat ze in feite een dikke 2 maanden vrij hebben :jongle
Met dank aan de vakantiespreiding kan een zomervakantie betrekkelijk kort of enorm lang uitpakken voor een schoolverlater.
Een basisscholier die nu in regio Noord zit en de middelbare school gaat doen in regio Midden, heeft deze keer een relatief korte zomervakantie. Maar dat is in voorgaande jaren ook wel eens een hele lange zomervakantie geweest.
~~Soli Deo Gloria~~
Marnix

Bericht door Marnix »

Over 24 uur hopen we veilig op Faro geland te zijn en in een auto richting ons huisje te rijden :)
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Marnix schreef:Over 24 uur hopen we veilig op Faro geland te zijn en in een auto richting ons huisje te rijden :)
:super Ik wens jullie verder een goede/veilige reis...en saampjes een heel fijne vakantie :)
Johann Gottfried Walther

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Dit jaar niet op vakantie, evenals vorig jaar.
Geen geld voor.
Zou wel goed voor me zijn een tijdje niet thuis te zijn, maar het zit er niet in.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
jvdg

Bericht door jvdg »

Orchidee schreef:
Marnix schreef:Over 24 uur hopen we veilig op Faro geland te zijn en in een auto richting ons huisje te rijden :)
:super Ik wens jullie verder een goede/veilige reis...en saampjes een heel fijne vakantie :)
Terri

Bericht door Terri »

Geniet saampjes van jullie uitgestelde huwelijksreis!
Volgens mij zijn de vulkanen redelijk rustig ;)
refo

Bericht door refo »

Johann Gottfried Walther schreef:Dit jaar niet op vakantie, evenals vorig jaar.
Geen geld voor.
Zou wel goed voor me zijn een tijdje niet thuis te zijn, maar het zit er niet in.
Er zijn toch ook vakanties die niets kosten?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Plaats reactie