Wat leuk!!Lourens schreef:Gewoon in een opwelling: een cadeautje voor mijn vrouw
Vast je dag goed begonnen

Wat leuk!!Lourens schreef:Gewoon in een opwelling: een cadeautje voor mijn vrouw
Nou, de nieuwe computer staat er wel, maar dan wel zonder breedbeeldscherm.... Jammer hoorAfgewezen schreef:Klinkt alsof je er weer zin in hebt.Droelie schreef:Krijg net te horen dat ik op het werk een nieuwe computer hebDat betekend een heerlijk breedbeeldscherm.. Jahoeeeeee!!!
wat leuk voor je!helma schreef:leuke pb![]()
leuk joh!albion schreef:blouse, 2 topjes, jasjeDe rokken had ik al in de kast hangen, maar droeg ze weinig. Nu lijkt het net of ik twee paar nieuwe stelletjes heb.
Nu nog een hoed, en ik heb beloofd dat ik die bij J...... ga halen voorheen de R.... tegenover College Style (dacht ik)henriët schreef:leuk joh!albion schreef:blouse, 2 topjes, jasjeDe rokken had ik al in de kast hangen, maar droeg ze weinig. Nu lijkt het net of ik twee paar nieuwe stelletjes heb.
helma schreef:leuke pb![]()
gelukkig dronk jij alleen watervlinder schreef:helma schreef:leuke pb![]()
Je hebt een nog nieuwere aanwint, maar die is alweer voor de helft op....
Oh fijn! daar kan je jezelf zo heerlijk aan opknopenLourens schreef:Een paastaart........ mochten we ophalen op het vakantiewerk van mijn zoon.
Verder een kattenstaarten-gordijn voor aan de deur.
Ai dat is pijnlijk! Beterschap!Droelie schreef:Een fikse blaasontsteking