Wist je dat . . . [11]
Re: Wist je dat . . . [11]
.....wij weer veilig zijn terug gekomen
......vooral het woordje veilig.
(we hebben nl. op de heenweg voor ons een auto drie keer over de kop zien vliegen, bbrrr).
......vooral het woordje veilig.
(we hebben nl. op de heenweg voor ons een auto drie keer over de kop zien vliegen, bbrrr).
... ik volgens mij zojuist Hendrikus de trein uit zag stappen?
Dat ik jou dan kennelijk gemist heb? Ach, kleintjes zie je over 't hoofdMariaW schreef:... ik volgens mij zojuist Hendrikus de trein uit zag stappen?

~~Soli Deo Gloria~~
Ik zat er nog in!Hendrikus schreef:Dat ik jou dan kennelijk gemist heb? Ach, kleintjes zie je over 't hoofdMariaW schreef:... ik volgens mij zojuist Hendrikus de trein uit zag stappen?
ach ja, je moest nog een deurtje verder....MariaW schreef:Ik zat er nog in!Hendrikus schreef:Dat ik jou dan kennelijk gemist heb? Ach, kleintjes zie je over 't hoofdMariaW schreef:... ik volgens mij zojuist Hendrikus de trein uit zag stappen?
nou, morgen trein ik die kant op

~~Soli Deo Gloria~~
ah, maar dan zul je mij niet in de trein zien!Hendrikus schreef:ach ja, je moest nog een deurtje verder....MariaW schreef:Ik zat er nog in!Hendrikus schreef:Dat ik jou dan kennelijk gemist heb? Ach, kleintjes zie je over 't hoofdMariaW schreef:... ik volgens mij zojuist Hendrikus de trein uit zag stappen?
nou, morgen trein ik die kant op
- JolandaOudshoorn
.. ik me steeds burgerlijker ga voelen
.. als "nette" huisvrouw de wasmanden leeg heb gewassen vanmorgen, alles buiten had hangen en dat het nu weer droog en gevouwen naar boven gebracht kan worden (vanavond zijn de wasmanden overigens weer vol, maar goed)
.. ik het huishouden (met hulp) vanmorgen al rond had en de boodschappen netjes op de fiets heb gedaan
.. ik vanmiddag dus lekker met de kinderen heb buiten gezeten
.. het eten inmiddels ook al klaar staat
.. het dus tijd word dat ik iets rebels ga doen
.. ik alleen niet weet wat
.. als "nette" huisvrouw de wasmanden leeg heb gewassen vanmorgen, alles buiten had hangen en dat het nu weer droog en gevouwen naar boven gebracht kan worden (vanavond zijn de wasmanden overigens weer vol, maar goed)
.. ik het huishouden (met hulp) vanmorgen al rond had en de boodschappen netjes op de fiets heb gedaan

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Misschien kun je even bij de buren aanbellen. En zeggen (als ze open doen) sorry, ik wilde belletje trekken, maar ik ben vergeten weg te rennen....JolandaOudshoorn schreef: .. het dus tijd word dat ik iets rebels ga doen

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- JolandaOudshoorn
Luther schreef:Misschien kun je even bij de buren aanbellen. En zeggen (als ze open doen) sorry, ik wilde belletje trekken, maar ik ben vergeten weg te rennen....JolandaOudshoorn schreef: .. het dus tijd word dat ik iets rebels ga doen

ik wilde dat jij naast me woonde, dan had ik het zeker gedaan!!!!
Nou, Jolanda er staan drie huizen te koop in onze straat...JolandaOudshoorn schreef:Luther schreef:Misschien kun je even bij de buren aanbellen. En zeggen (als ze open doen) sorry, ik wilde belletje trekken, maar ik ben vergeten weg te rennen....JolandaOudshoorn schreef: .. het dus tijd word dat ik iets rebels ga doen
.. ik alleen niet weet wat![]()
ik wilde dat jij naast me woonde, dan had ik het zeker gedaan!!!!

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- JolandaOudshoorn
Nou nee, ik ga niet weg uit Groot AmmersLuther schreef: Nou, Jolanda er staan drie huizen te koop in onze straat...
Welja, blijf je kop maar in het zand steken....JolandaOudshoorn schreef:Nou nee, ik ga niet weg uit Groot AmmersLuther schreef: Nou, Jolanda er staan drie huizen te koop in onze straat...

Je weet niet wat je mist...
he meidJolandaOudshoorn schreef:.. ik me steeds burgerlijker ga voelen
ik heb een heel goed idee.
kom een keer hier naar toe..
!!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
..het hier keihard hagelt..
... ik er helemaal dol van ben in mn hoofd.. onweer, storm, hagel, regen,enz
.. ik gewoon niet slapen kan ervan...
.,. het toch maar ga proberen..
... ik er helemaal dol van ben in mn hoofd.. onweer, storm, hagel, regen,enz
.. ik gewoon niet slapen kan ervan...
.,. het toch maar ga proberen..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
...Ik nodig naar bed moet, en dat maar ga doen, dan.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.