Dat ook ja, maar daar komt het neit door.Tiberius schreef:Gesquashed?Droelie schreef:een gevoelige plek op mn knie
Ik heb me eigen de laatste dagen aan bijna alles wel gestoten... En je knieschijf is dan echt een pijnljik punt

Dat ook ja, maar daar komt het neit door.Tiberius schreef:Gesquashed?Droelie schreef:een gevoelige plek op mn knie
Toch niet hier op het forum?Droelie schreef:Ik heb me eigen de laatste dagen aan bijna alles wel gestoten...
Droelie schreef:Ik heb me eigen
MarthaMartha schreef:helma schreef:MarthaMartha schreef:MarthaMartha schreef:twee zakken paaseitjes van witte chocolade..... (nu 35 % korting)
C1000
dan ben je bij de verkeerde geweest
bij de andere C1000 op het dorp was al het paaschocola halve prijs![]()
buit: 1 kilois zelfde eigenaar............
donderdag kom ik thee bij je drinken.....
Jongere schreef:Droelie schreef:Ik heb me eigen
het is me zelf (denk ik)Droelie schreef:Jongere schreef:Droelie schreef:Ik heb me eigen
't is zelfs mezelfJolandaOudshoorn schreef:het is me zelf (denk ik)Droelie schreef:Jongere schreef:Droelie schreef:Ik heb me eigen
dat beloofd niet veel goeis voor de andere vaken danIchtus schreef:Nederlands is m'n goeiste vak, had je niet gedacht hè?
Dat betekent meestal dat je ook iets te melden hebt in de rubriek "Wat zijn je laatste verliezen"...Zita schreef:een enorme berg boodschappen.