Waar denk jij op dit moment aan?
- JolandaOudshoorn
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
Sterkte DIA
Op dit moment, eigenlijk teveel om op te noemen. Schoonvader, vriendin, jvdg, en nog veel meer mensen. Het kan soms zo op je afkomen, het besef dat je in een gebroken wereld leeft. Dat je vol verlangen uitziet naar de dag van Zijn wederkomst!
Op dit moment, eigenlijk teveel om op te noemen. Schoonvader, vriendin, jvdg, en nog veel meer mensen. Het kan soms zo op je afkomen, het besef dat je in een gebroken wereld leeft. Dat je vol verlangen uitziet naar de dag van Zijn wederkomst!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
maar dan is het juist ook zo n wonder om te zien, wat nu de Heere heeft willen doen, de gevolgen van de zonde komen zo openbaar, maar om nu te mogen zien op het kruis, en daarbij, het geeft ook voor ons aan, bereid je huis!JolandaOudshoorn schreef:Sterkte DIA
ik begrijp je wel hoor, soms is het allemaal heftig wat er op je af komt, in welk opzicht dan ook,
maar weet dan dat de Heere beproeft, om je naar Hem toe te trekken.
sterkte!
ps 62
Doch gij, o mijn ziel! zwijg Gode; want van Hem is mijn verwachting.
7 Hij is immers mijn Rotssteen en mijn Heil, mijn Hoog Vertrek; ik zal niet wankelen.
8 In God is mijn Heil en mijn Eer; de Rotssteen mijner sterkte, mijn Toevlucht is in God.
9 Vertrouw op Hem te aller tijd, o gij volk! Stort ulieder hart uit voor Zijn aangezicht; God is ons een Toevlucht.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik denk op dit moment aan mijn vader en moeder die eindelijk eens een week van hun welverdiende vakantie kunnen genieten.... M'n moeder was de hele vorige week gewoon zenuwachtig
Vanmorgen heb ik haar nog even aan het huilen gemaakt.. (wel op een positieve manier hoor
)
Vlak voor ze weggingen heb ik ze hun laatste kado gegeven omdat ze vandaag 31 jaar getrouwd zijn. Een foto van de kinderen... Ze was er helemaal stil van en de tranen stonden in de ogen.. En mn vader maar glimmen.. Dat soort momenten maakt zoveel narigheid van de afgelopen 1.5 jaar goed!!!!

Vanmorgen heb ik haar nog even aan het huilen gemaakt.. (wel op een positieve manier hoor

Vlak voor ze weggingen heb ik ze hun laatste kado gegeven omdat ze vandaag 31 jaar getrouwd zijn. Een foto van de kinderen... Ze was er helemaal stil van en de tranen stonden in de ogen.. En mn vader maar glimmen.. Dat soort momenten maakt zoveel narigheid van de afgelopen 1.5 jaar goed!!!!

aan mijn tante die ernstig ziek in het ziekenhuis ligt. Vanavond horen we meer over de situatie.
wat ontzettend leuk dat je ouders na zoveel narigheid even alles los mogen laten en dat ze nu even met elkaar weg kunnen en genieten.Droelie schreef:Ik denk op dit moment aan mijn vader en moeder die eindelijk eens een week van hun welverdiende vakantie kunnen genieten.... M'n moeder was de hele vorige week gewoon zenuwachtig![]()
Vanmorgen heb ik haar nog even aan het huilen gemaakt.. (wel op een positieve manier hoor)
fijn dat je op deze manier iets voor je ouders doen kunt!
en die tranen van je moeder... geeft niet, is alleen maar goed, beter eruit laten komen dan opkroppen.
hopelijk mogen je ouders hun verwachting op de Heere stellen, Die na t zure het zoete geeft.
Jij zelf ook sterkte hoor!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat ik nog even wat dingen wil doen in het huishouden 

Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
dat ik zo moet gaan koken
en dat we vanavond gaan zwemmen!
en dat we vanavond gaan zwemmen!
Ik probeer het!Gijs83 schreef:Heel veel sterkte DIA! Houd ons(of mij) maar op de hoogte!-DIA- schreef:Aan mijn zieke moeder....
Naar de mens gesproken is ze niet lang meer op deze aarde...
Ze is erg zwak, ziet nauwelijks door een bacteriele ontsteking aan beide ogen.
Verder is ze erg doof, dus nu ze niet kan zien, kan ze ook niet lezen en moeilijk
horen... eenzaam zo...
Wat de algehele toestand betreft, we kunnen er weinig van zeggen,
maar het leven lijkt langzaam uitgeblust te worden... Het zou best nog
een poos kunnen duren, maar bij wijze van spreken kan ook elke dag de
laatste zijn (dat geldt voor ieder mens, maar in dit geval wordt je er wel
bijzonder bij bepaald).
Eén ding is erg positief, haar gedachtengang is nog heel helder...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
aan mijn tante (ze moet waarschijnlijk een been missen, amputatie). 

aan een gesprek die we hadden over Naäman de Syriër.
Dat hij toen hij terug was in zijn land, nadat hij genezen was van de melaatsheid,
hij waarschijnlijk niet meer zijn heer en meester begeleidt heeft naar de afgoden,
omdat deze koning 'omgekomen' is of vermoord. Ik moet dat eens uit gaan zoeken,
maar misschien weet iemand hier iets meer van?
Dat hij toen hij terug was in zijn land, nadat hij genezen was van de melaatsheid,
hij waarschijnlijk niet meer zijn heer en meester begeleidt heeft naar de afgoden,
omdat deze koning 'omgekomen' is of vermoord. Ik moet dat eens uit gaan zoeken,
maar misschien weet iemand hier iets meer van?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Aan morgen....
Ik ben nooit zenuwachtig, maar nu echt vreselijk. (ik twijfel teveel en VERTROUW te weinig...)

Ik ben nooit zenuwachtig, maar nu echt vreselijk. (ik twijfel teveel en VERTROUW te weinig...)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- MarthaMartha
Sterkte!!vlinder schreef:Aan morgen....![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- madelief1983
aan morgen..
aan morgen...controle bij de chirurg, en heb sinds gister opeens weer last van m'n buik, vrijwel geen last gehad, maar gisternacht kwam 't opeens opzetten 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Aan alles wat ik nog moet doen 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!