je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoorMara schreef:De herziene statenvertaling voor onze kinderen.
De dominee gaat hem gebruiken op de catechisatie NAAST de S.V. en op de j.v. gaan ze hem eveneens als leidraad gebruiken. Vandaar...

je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoorMara schreef:De herziene statenvertaling voor onze kinderen.
De dominee gaat hem gebruiken op de catechisatie NAAST de S.V. en op de j.v. gaan ze hem eveneens als leidraad gebruiken. Vandaar...
Nou verontschuldigen... ik heb eigenlijk op voorhand maar uitgelegd hoe dat zo kwam, om verwarring en vragen te voorkomenHendrikus schreef:je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoorMara schreef:De herziene statenvertaling voor onze kinderen.
Nou, daar zijn de meningen over verdeeld, zie andere topicsMara schreef:Nou verontschuldigen... ik heb eigenlijk op voorhand maar uitgelegd hoe dat zo kwam, om verwarring en vragen te voorkomenHendrikus schreef:je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoorMara schreef:De herziene statenvertaling voor onze kinderen.
De dominee gaat hem gebruiken op de catechisatie NAAST de S.V. en op de j.v. gaan ze hem eveneens als leidraad gebruiken. Vandaar...![]()
Ik had het ook NIET hoeven vertellen !
Ik zeg maar zo, wat kun je nu beter aan je kinderen geven dan een bijbel ? Ook een herziene valt daar toch onder ?
JolandaOudshoorn schreef:Nou, daar zijn de meningen over verdeeld, zie andere topicsMara schreef:Nou verontschuldigen... ik heb eigenlijk op voorhand maar uitgelegd hoe dat zo kwam, om verwarring en vragen te voorkomenHendrikus schreef:je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoorMara schreef:De herziene statenvertaling voor onze kinderen.
De dominee gaat hem gebruiken op de catechisatie NAAST de S.V. en op de j.v. gaan ze hem eveneens als leidraad gebruiken. Vandaar...![]()
Ik had het ook NIET hoeven vertellen !
Ik zeg maar zo, wat kun je nu beter aan je kinderen geven dan een bijbel ? Ook een herziene valt daar toch onder ?![]()
Maar wat mij betreft heb je gelijk!
Toch weet je 't maar nooitalbion schreef:
Als de jeugd die bijna nooit een bijbel ter hand nemen de HSV wel willen lezen dan zou ik dat heel fijn vinden. Maar ik denk dat dát doel met de HSV
ook niet bereikt zal worden. Degenen (jeugd) die toch al gewoon waren om een bijbel te lezen die zal de HSV ook wel bereiken.
Wat ik hiermee zeggen wil: als mijn zoon de bijbel ter hand wil nemen (al is het de HSV) dan zou ik dat óók toejuichen en dan kan altijd later nog de discussie
SV - HSV op gang komen (maar ik ben bang dat hij dat ook niet zal doen)
Daar heb jij gelijk in. Ik zal op zijn slaapkamer (naast de 'kinderbijbels' (hij zou heel wat hebben aan het verhaal van Nebukadnezar) ook de HSV neerleggen, misschien dat hijhelma schreef:Toch weet je 't maar nooitalbion schreef:
Als de jeugd die bijna nooit een bijbel ter hand nemen de HSV wel willen lezen dan zou ik dat heel fijn vinden. Maar ik denk dat dát doel met de HSV
ook niet bereikt zal worden. Degenen (jeugd) die toch al gewoon waren om een bijbel te lezen die zal de HSV ook wel bereiken.
Wat ik hiermee zeggen wil: als mijn zoon de bijbel ter hand wil nemen (al is het de HSV) dan zou ik dat óók toejuichen en dan kan altijd later nog de discussie
Het is het proberen waard.
Ach.. het hoeft maar doel te treffen.. ook de psalmen zijn Gods Woord..albion schreef:Daar heb jij gelijk in. Ik zal op zijn slaapkamer (naast de 'kinderbijbels' (hij zou heel wat hebben aan het verhaal van Nebukadnezar) ook de HSV neerleggen, misschien dat hijhelma schreef:Toch weet je 't maar nooitalbion schreef:
Het is het proberen waard.
het in een 'verloren' uurtje ter hand wilt nemen. Als hij mee-eet (en dat is sporadisch) wil hij meestal uit de Psalmen lezen (lekker kort, toch![]()
).
Ja, d.w.z. chronisch ziek... en veel last van hyperventilatie, verder alleenstaand.Desiree schreef:O, ben je ziek dan? Ja, het is inderdaad een grote kerk. Dan is het heel anders dan in een klein kerkje.
Beterschap!