nee...nu niet...thuis uit school lezen uit dat boek...(eerst huiswerk)Oude-Waarheid schreef:Dus met andere woorden je bent nu geen boek aan het lezen :mrgreen:judith schreef:ik ben wel een boek aant lezen..maar ik weet niet hoe die heet...hij ligt thuis![]()
Volgensmij..iets met Storm ofzo
Welk boek ben jij nu aan het lezen?
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik ben er nu in 7 tegelijk bezig:
In Europa; Geert Mak
Het Lelietheater; Lulu Wang (opnieuw aan het lezen)
Het Sixtijnse Geheim
De schaduw van de wind
De wetten der magie deel 1
Kafka, verzameld werk
Karl Marx biografie
gelukkig kan ik de verschillende verhaallijnen prima uit elkaar houden. zodra ik één van de 7 opneem, weet ik meteen de draad van het verhaal weer op te pakken.
In Europa; Geert Mak
Het Sixtijnse Geheim
De schaduw van de wind
Kafka, verzameld werk
Karl Marx biografie
gelukkig kan ik de verschillende verhaallijnen prima uit elkaar houden. zodra ik één van de 7 opneem, weet ik meteen de draad van het verhaal weer op te pakken.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Jij zegt het Rens, maar ik vind het ongelofelijk zonde om die dingen door elkaar te lezen. Zo'n verhaal als Schaduw van de wind moet je aan beginnen en het in één ruk uitlezen, zonder Kafka er tussendoor.Rens schreef:Ik ben er nu in 7 tegelijk bezig:
In Europa; Geert Mak
Het Sixtijnse Geheim
De schaduw van de wind
Kafka, verzameld werk
Karl Marx biografie
Maar dat is mijn mening.
- Johann Gottfried Walther
Het boekje: Martin Bucer. Een vergeten Reformator.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
- MarthaMartha
- JolandaOudshoorn